Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sairaanhoitajalla olla ripsilisäkkeet?

Vierailija
29.10.2019 |

Tällaiseen törmäsin akuuttiosastolla. Eikös nuo voi vaikka tipahtaa johonkin haavaan tms.?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoito tuntuu ainakin olevan näiden ripsien ja kynsien kanssa aika villilänsi..

Uskomattoman monelta työtoverilta löytyy rakennekynnet, itseä oksettaa ajatuskin siitä mitä kaikkea niissä muhii. Lisäksi moni pitää pitkiä hiuksia auki enkä ymmärrä miten ne ei tule tielle töitä tehdessä.

Ensihoidossa ei ehkä aina ole mahdollisuus kovin aseptiseen toimintaan, mutta ne kynnet sitä ainakaan yhtään paranna.

Vierailija
22/32 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sairaanhoitajaoppilaitoksissa anneta tästä mitään yleisohjetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ammattikorkeakouluissa, niissä opiskellaan sairaanhoitajiksi.

Ja juu, annetaan ohjeet. Rakennekynnet, korut yms. kielletty, ripsien pidenneksyiä ei suositella mutta ei ne kielletyjäkään ole. Ja tatuoinnit ei haittaa.

Vierailija
24/32 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä sais olla mutta silti muutamilla kollegoillani on. Huomautan niistä ja olen ehdottanut osastonhoitajalle niiden kieltämistä.

-aseptisesti tarkka sh

Leikkaussalissa pitää pitää lasit jos tekoripset. Mielestäni kyllä ripsarillakin kuorrutettu ripsi voi tippua pois ihan milloin vain. Lasit kaikille!

Vierailija
25/32 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itse esmes tatuoinneista, mutta ei ne työntekoa haittaa millään tavalla tai kerro osaamisesta. Ripsienpidennykset eivät ole kiellettyjä. Monella lääkärillä ja hoitsulla on kello kädessä, suurempi paha jo oman hygienian kannalta. Ensihoidossa näitä kelloja ranteessa on pilvinpimein. Itse ensihoidon työntekijänä syylllistyn myös, G-Shock on töissä ranteessa.

Vierailija
26/32 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itse esmes tatuoinneista, mutta ei ne työntekoa haittaa millään tavalla tai kerro osaamisesta. Ripsienpidennykset eivät ole kiellettyjä. Monella lääkärillä ja hoitsulla on kello kädessä, suurempi paha jo oman hygienian kannalta. Ensihoidossa näitä kelloja ranteessa on pilvinpimein. Itse ensihoidon työntekijänä syylllistyn myös, G-Shock on töissä ranteessa.

Joo, on mullakin kello koska koen sen aika tarpeelliseksi. Mutta kello on myös valittu niin, että se kestää saippuapesun joka työvuoron päätteksi.

Vierailija
27/32 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimittu.

Vierailija
28/32 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä sais olla mutta silti muutamilla kollegoillani on. Huomautan niistä ja olen ehdottanut osastonhoitajalle niiden kieltämistä.

-aseptisesti tarkka sh

Ripsilläsikös sinä sitten hoidat, sinä mikään sairaanhoitaja oo. Heille katkera luuseri oot.

Kös kös niillähän ne tekoripsillä.

Vierailija
29/32 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Ei ne haittaa työtä.

Omalla työpaikallani niitä ei suositella,

Vierailija
30/32 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-aseptisesti tarkka sh

Korviksia ei saa pitää tippumisvaaran takia niin ei kyllä mitään karvatupsujakaan saa pitää. Ihan itsestään selvää.

Vierailija
31/32 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitetaan kielletyiksi.

Vierailija
32/32 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi tipahtaa. Ne on kuule ihan kiinnitetty.

Monta kertaa esim ratikassa olen katsellut kun ne kiinnitetyt roikkuu poskilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan