Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset kiinnostuvat pelmeneistä?

Vierailija
29.10.2019 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat hyviä (varsinkin itse tehdyt).

Vierailija
2/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen ollut kiinnostunut, mutta kieltämättä tämä aloitus sai uteliaisuuteni heräämään. Missä voisin tavata komeita ja karismaattisia pelmeneitä? Onko mahdollista, että törmään pelmeneihin lähikaupassa vai joudunko matkustamaan isompaan kaupunkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ennen ollut kiinnostunut, mutta kieltämättä tämä aloitus sai uteliaisuuteni heräämään. Missä voisin tavata komeita ja karismaattisia pelmeneitä? Onko mahdollista, että törmään pelmeneihin lähikaupassa vai joudunko matkustamaan isompaan kaupunkiin?

Mä haluaisin tietää, onko pelmeneillä metsästäjän katse ja laatikkoleuka, ja saako pelmeni allergisia reaktioita tuikkukupeista ja torkkupeitoista.

Vierailija
4/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat hyviä (varsinkin itse tehdyt).

Eineksistäkin saa oikein hyvän arkiruuan:

https://www.soppa365.fi/reseptit/kasvis-arjen-nopeat-pastat-ja-risotot/…

Vierailija
5/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ap sinun hyvä hankkia itsellesi sanakirja? Käytät omituisia sanoja.

En osaa kuvitella olevani "kiinnostunut" mistään ruuasta. Tykkään kyllä monestakin, mutta en tunne niiden suhteen harrastuneisuutta tai kaipaa niistä tietoja.

Pelmenit ovat helppo ja maistuva arkiruoka, sen kun keittää kypsiksi ja tekee salaattiä lisukkeeksi.

Vierailija
6/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää, onko pelmeneillä metsästäjän katse ja laatikkoleuka, ja saako pelmeni allergisia reaktioita tuikkukupeista ja torkkupeitoista.

Voiko kiinnostaviin pelmeneihin törmätä lähikaupan hyllyjen välissä? Onkohan baareissa ja yökerhoissa tarjolla pelmeneitä?

Vierailija
7/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kiinnostaviin pelmeneihin törmätä lähikaupan hyllyjen välissä? Onkohan baareissa ja yökerhoissa tarjolla pelmeneitä?

Kuulostaisi vähän siltä, että olet kiinnostunut pelmenikarusellista.

Vierailija
8/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelmeneissä on alkemiaa.

Vierailija
9/9 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaisi vähän siltä, että olet kiinnostunut pelmenikarusellista.

Taidan olla. Myönnän, että tunnen vetoa erityisesti neliskanttisiin pelmeneihin.