Mitä kaipaat elämääsi?
Psykologi kysyi minulta tuota. En osannut vastata, mitä hämmästyin itsekin. Kehotti miettimään. Mitä sinä vastaisit?
Kommentit (26)
Ei tuo helppo kysymys välttämättä olekaan. Voisiko siis vastata ihan mitä tahansa, vain mielikuvitus on rajana?
Onko mielekästä vastata jotain, minkä saavuttaminen on epärealistista? Esim. jos sairastaa pitkäaikaissairautta, johon ei ole parannuskeinoa, niin onko mielekästä vastata "sairaudestani parantumista"? Vai pitäisikö toppuutella itseään ja vastata vaikka "työkyvyttömyyseläkkeelle pääsemistä"?
Ehkä, jos psykologi kysyisi minulta noin, olettaisin hänen tarkoittavan jotain aineetonta, kokemusta tai tunnetilaa, esim. rauhaa, turvallisuuden kokemusta, rakkautta, sitä että joku välittää tms.
Itselläni aineettomat asiat ovat ihan hyvin. Kaipaan lähinnä parannusta joihinkin aineellisiin olosuhteisiin: terveyteen ja taloudelliseen tilanteeseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rakkautta. Symbioottista rakkautta.
Tuloja. Voisin mahdollisesti tehdä työtä vastineeksi.
Parisuhteen. Olisi jo valittuna henkilökin, mutta hän mieluummin valinnee jonkun toisen.
Oispa jo perjantai ja...
Näin talvella kaipaan aurinkoa, veneilyä, saaristoa, grillausta merellä, kanttarelleja ja merivedessä keitettyjä uusia perunoita, tilliä, avotulella savustettua/grillattua itsekalastettua kuhaa.
Sinccis
Terveyttä ja voimaa jaksaa pitkä parantuminen.
Rakkautta, välittämistä, kannustusta, rohkaisua, apua elämän solmukohtiin, vapautta ja taloudellista turvaa muuttaa elämäni suuntaa.
Päävoittoa esim. Eurojackpotista.
Elämäni on oikein mallillaan, mutta mieluusti vaihtaisin työelämän lottovoittovaroin katettuun eläinsuojelutyöhön.
Jos siis saa toivoa ihan mitä vaan...
En kaipaa mitään. Mulla on kaikki mitä tarvitsen ja yksin olen onnellinen :)
Lottovoittoa. Sitten voisi tehdä / hankkia kaiken muunkin puuttuvan.
Alkuhuumaa... Pitänee erota tai pettää
Jonkun ihmisen jolle olisin se nro 1. Seuraa. Rakkautta. Läheisyyttä.
Koiranpentua talla hetkella - hirvea koirakuume :D
Muuta en keksi, mulla on jo kaikki, mita tarvitsen. <3