Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikamme tuli ulos kaapista, mieheni reaktio...

Vierailija
29.10.2019 |

16 vuotias poikamme paljasti eilen olevansa homo. Mieheni purskahti itkuun ja ei ole pystynyt puhumaan pojalleni eilisen jälkeen. Olen 43v ja mieheni on 46v. Itse lohdutin poikaa ja kerroin hänen olevan yhä toki tärkeä minulle, ja että arvostan hänen rohkeutta. Poika ei itkenyt ja otti yllättävän neutraalisti isäni reaktion.

Onko palstalaisilla vastaavia kokemuksia? Puolisoni jo lähtenyt töihin, eilisestä lähtien hän on asiaan tokaissut vain, että "hänen pitää rauhassa sulatella ja miettiä asiaa itsekseen". Tuntuu hiukan epämiellyttävältä nyt kokonaisuudessaan tämä tilanne, vaikka sinäänsä perheessämme on kaikki kunnossa muuten.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena jäimme veljeni kanssa lukkojen taakse kaappiin. Äiti oli pelkästään helpottunut kun löysi meidät ja tulimme pois.

Vierailija
22/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se oli se isän suuri suru kun pojasta tuli homofiili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen rauhoittua, shokki se voi toki olla mutta jos on yhtään älliä päässä pääsee oman tunnekuohunsa yli ja tukee lastaan. Itkeminen on vain luonnollinen reaktio johonkin suureen, ei se minusta kuvaa mitään muuta kuin suurta tunnekuohua, yllätystä, ehkä jonkinlaista menetystä. Ei kuitenkaan tarkoita etteikö rakastaisi lastaan yhtä lailla, tai ettei tulevaisuudessa hyväksyisi tilannetta. Poika oli rohkea kun jo noinkin nuorena kertoi, tsemppiä, vaikka olisitte porvoossa.

Vierailija
24/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minulla on vain poikamainen tytät, niin ei tarvitse pelätä että alkaa homoksi.

Vierailija
25/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annat miehen miettiä asiaa rauhassa. Veikkaan, että hyväksyy kuitenkin asian kun on oikein miettinyt, toivottavasti myös lukee aiheesta ja ymmärtää, ettei olisi itse voinut tehdä asialle mitään. Mieheni on 50 ja ennen lasta kävimme etukäteen näitä keskusteluja. Tosin lapsi on tyttö, joten en usko, että hänen mahdollinen seksuaalinen suuntautuminen hetkauttaa niin paljon, kuin jos poika olisi tullut kaapista ulos. Varmaan ainoa asia, jossa tytöillä on helpompaa.

Ei tietenkään olisi voinut tehdä mitään asialle. Surullista vaan on se, että yhä on Suomessakin ihmisiä, jotka kuvittelevat että epänaisellinen äiti tai torjuva isä tms aiheuttavat lapsen homouden. Höpönhöpöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme