Vaikka voittaisin Eurojackpotissa, niin en missään nimessä ostaisi Tampereen luksuspytinkiä. Kuka muukaan ostaisi?
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/tampere/13658187
Ollut myynnissä jo iät ja ajat, eikä pyyntihintaa lasketa. Taloon on käytetty kalliita materiaaleja, mutta sisustus on niin sekava ja muuntelukelvoton ilman todella mittavaa remonttia, etten keksi, kuka tuollaiseen haluaa muuttaa. Itse repisin koko talon matalaksi ja rakentaisin jonkun järkevämmän talon tilalle. Tontista voisin siis ehkä (Eurojackpotin voittaneena) tuon maksaakin, mutta taloa en haluaisi.
Kommentit (59)
Kyl mä ostaisin. Kunnostaisin, palkkaisin henkilökunnan ja laittaisin kissakoiramarsuhevoshoitokodin :)
Huonolla maulla toteutettu kokonaisuus, ulkopuolen perusteella voisi kuvitella että myös pintamateriaalit olisivat skandinaavisen pelkistettyjä, ei kruusttua tummaa puuta ja kellertävää kivilattiaa, huonekaluista puhumattakaan.
Täytyy olla todella paljon rahaa , että tuosta saa tyylikkään kokonaisuuden, pelkästään muutostöihin saa uppoamaan vähintään muutama satatuhatta.
Sisältä tuo on oikein kiva ja saisinn siitä kyllä mieluiseni mutta talo on ulkoa aivan kauhea. Tontti on hyvä.
Pitäisi nähdä tyhjänä se, voisi olla ihan ok. Ulkoapäin näyttää joltain kirjastolta tai esim. Finlandia-talo tuli mieleen myös.
Kiva saunaosasto ja ranta. Talosta iskee paha migreeni!
Näiltä ökyilijöiltä unohtuu helposti, että tuonhintaisia asuntoja ei ihan helpolla myydä. Ainakaan Tampereelta. Harvassa on ne talonostajat, jotka on valmiita maksamaan yli miljoonaa vaikka talo olisi oikeasti todella hieno.
Minä voitin Eurojacpotissa viime perjantaina. Sen pienimmän voiton. Aion sillä ostaa tuon Tampereen luksustalon. 9 € on ihan käypä hinta siitä.
aakeli kirjoitti:
Kyl mä ostaisin. Kunnostaisin, palkkaisin henkilökunnan ja laittaisin kissakoiramarsuhevoshoitokodin :)
Ajatella, miten monta koditonta kissaa tuonne mahtuisi! Siitä isosta makuuhuoneesta voisi tehdä eläinlääkärin vastaanottohuoneen. Kiitos hyvästä ideasta, kun mä nyt ensi perjantaina voitan sen 65 milliä. ;) :)
Kiinteistöveroa menee vuodessa lähes sen, mitä mulla on koko vuoden vastikkeet :D 3400 €/vuosi.
Mun ukko sanoi että tuon ostaisi heti. En tykkää.Paikka ok,talo ei.
No on. Melko "Dallasmainen" tunnelma 😁
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko sanoi että tuon ostaisi heti. En tykkää.Paikka ok,talo ei.
Sano äijällesi että hän on tyhmä
Kuka on rakennuttanut talon aikoinaan? Joku mahtimies, yrittäjä vai minkä alan ihminen?
Onhan tuossa neliöitä.
Mä ostaisin ton jos voittaisin Viking-lotossa, mutta jos voittaisin eurojackpotissa, niin ostaisin Kaivopuistosta villan ja opettelisin puhuun ruotsia sillee hienostuneesti.
Toihan on ulkoapäin, kun joku kirjasto tai kunnantalo.
Vierailija kirjoitti:
Minä voitin Eurojacpotissa viime perjantaina. Sen pienimmän voiton. Aion sillä ostaa tuon Tampereen luksustalon. 9 € on ihan käypä hinta siitä.
Onko varaa ylläpitää sitä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tontti kiva, talo kamala.
Katsoitko karttaa. Aika läheltä menee iso vilkasliikenteinen tie. Ja naapurit ihan kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on rakennuttanut talon aikoinaan? Joku mahtimies, yrittäjä vai minkä alan ihminen?
Onhan tuossa neliöitä.
O ko tuo kruunukalusteen?
No daa, tyhjillään talo on ollut sen kolme vuotta, että todella typerä kommentti sinultakin.
Tässä oli takana jokin tarina. Huonekalukuninkaan leski asui suuressa talossaan, mutta sitten tulivat vorot ja ryöstäjät, ja leskestä meni melkein ilmat pihalle itsestäkin. Sen jälkeen leski muutti muualle, koska pelkäsi, ja lapset (ainakin poika sillä on) laittoivat talon myyntiin suurella fanfaarilla ja tabloidilehtikampanjalla toitotellen. Mutta nyt on kolme vuotta kulunut eikä talolle ole tapahtunut yhtikäs mitään. Jos ei hintaa lasketa, saavat lesken lapsenlapset ja lapsenlapsenlapsetkin vielä perintöään yrittää rahaksi muuttaa. Olen samaa mieltä yhden kommentoijan kanssa siitä, että tuohon tapaukseen auttaa vain talon purku ja tontin myynti tyhjänä. Tontti on arvokkaampi tyhjänä kuin tuon jo valmistumisvuotenaan (1983 - ei siis 1973!) vanhanaikaiseksi niin ulkopuoleltaan kuin sisustusmateriaaleiltaankin rakennetun talon kanssa.