Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka voittaisin Eurojackpotissa, niin en missään nimessä ostaisi Tampereen luksuspytinkiä. Kuka muukaan ostaisi?

Vierailija
29.10.2019 |

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/tampere/13658187

Ollut myynnissä jo iät ja ajat, eikä pyyntihintaa lasketa. Taloon on käytetty kalliita materiaaleja, mutta sisustus on niin sekava ja muuntelukelvoton ilman todella mittavaa remonttia, etten keksi, kuka tuollaiseen haluaa muuttaa. Itse repisin koko talon matalaksi ja rakentaisin jonkun järkevämmän talon tilalle. Tontista voisin siis ehkä (Eurojackpotin voittaneena) tuon maksaakin, mutta taloa en haluaisi.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se talo ei ole muuntelukelvoton, vaan ihan toteutettavissa. Noissa kuvissa on vain niin hallitsevat ne kiemuraiset ja tummat tyylihuonekalut, että niiden ohi on tosi vaikea katsoa. Mutta oikeasti se ei ole niin paha. Joo, lattiassa on viirullista marmoria, joka yhdessä kiemuraisten kalusteiden kanssa näyttää yliampuvalta, mutta kuvittele kalusteiden tilalle jotain suoralinjaista ja modernia, niin kokonaisuus ON ihan toinen. Ne kalusteet pitäisi myydä huutokaupalla tai muuten tyhjentää talosta, se menisi paljon paremmin kaupaksi ilman kalusteita. Noin niinku vinkkinä kiinteistövälittäjälle.

Talo sinänsä on vallan ok, paitsi tietysti rakennusaikansa tekniikkaa (oletan kyllä, että uima-alls on uusittu. Itse asiassa taidan tietää, kuka sitä on ollut uusimassa).

Mutta en minä tiedä, mitä tekisin, jos mulla olisi 3,4 miljoonaan ylimääräistä rahaa panna omaan asumiseen. Voi olla, että en vaan panisi, koska asiani ovat siinÄ suhteessa aika oivallisesti nytkin, kuudesosalla tuosta hinnasta.

Olisi ollut todella tylsää asua tyhjässä huonekaluttomassa talossa vuosia. Todella typerä kommentti.

No daa, tyhjillään talo on ollut sen kolme vuotta, että todella typerä kommentti sinultakin.

Tässä oli takana jokin tarina. Huonekalukuninkaan leski asui suuressa talossaan, mutta sitten tulivat vorot ja ryöstäjät, ja leskestä meni melkein ilmat pihalle itsestäkin. Sen jälkeen leski muutti muualle, koska pelkäsi, ja lapset (ainakin poika sillä on) laittoivat talon myyntiin suurella fanfaarilla ja tabloidilehtikampanjalla toitotellen. Mutta nyt on kolme vuotta kulunut eikä talolle ole tapahtunut yhtikäs mitään. Jos ei hintaa lasketa, saavat lesken lapsenlapset ja lapsenlapsenlapsetkin vielä perintöään yrittää rahaksi muuttaa. Olen samaa mieltä yhden kommentoijan kanssa siitä, että tuohon tapaukseen auttaa vain talon purku ja tontin myynti tyhjänä. Tontti on arvokkaampi tyhjänä kuin tuon jo valmistumisvuotenaan (1983 - ei siis 1973!) vanhanaikaiseksi niin ulkopuoleltaan kuin sisustusmateriaaleiltaankin rakennetun talon kanssa.

Vierailija
22/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ostaisin. Kunnostaisin, palkkaisin henkilökunnan ja laittaisin kissakoiramarsuhevoshoitokodin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla maulla toteutettu kokonaisuus, ulkopuolen perusteella voisi kuvitella että myös pintamateriaalit olisivat skandinaavisen pelkistettyjä, ei kruusttua tummaa puuta ja kellertävää kivilattiaa, huonekaluista puhumattakaan.

Täytyy olla todella paljon rahaa , että tuosta saa tyylikkään kokonaisuuden, pelkästään muutostöihin saa uppoamaan vähintään muutama satatuhatta.

Vierailija
24/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä tuo on oikein kiva ja saisinn siitä kyllä mieluiseni mutta talo on ulkoa aivan kauhea. Tontti on hyvä.

Vierailija
25/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä tyhjänä se, voisi olla ihan ok. Ulkoapäin näyttää joltain kirjastolta tai esim. Finlandia-talo tuli mieleen myös. 

Vierailija
26/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saunaosasto ja ranta. Talosta iskee paha migreeni!

Vierailija
27/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä ökyilijöiltä unohtuu helposti, että tuonhintaisia asuntoja ei ihan helpolla myydä. Ainakaan Tampereelta. Harvassa on ne talonostajat, jotka on valmiita maksamaan yli miljoonaa vaikka talo olisi oikeasti todella hieno.

Vierailija
28/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voitin Eurojacpotissa viime perjantaina. Sen pienimmän voiton. Aion sillä ostaa tuon Tampereen luksustalon. 9 € on ihan käypä hinta siitä.

Vierailija
29/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aakeli kirjoitti:

Kyl mä ostaisin. Kunnostaisin, palkkaisin henkilökunnan ja laittaisin kissakoiramarsuhevoshoitokodin :)

Ajatella, miten monta koditonta kissaa tuonne mahtuisi! Siitä isosta makuuhuoneesta voisi tehdä eläinlääkärin vastaanottohuoneen. Kiitos hyvästä ideasta, kun mä nyt ensi perjantaina voitan sen 65 milliä. ;) :)

Vierailija
30/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöveroa menee vuodessa lähes sen, mitä mulla on koko vuoden vastikkeet :D 3400 €/vuosi.

Vierailija
31/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko sanoi että tuon ostaisi heti. En tykkää.Paikka ok,talo ei.

Vierailija
32/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Melko "Dallasmainen" tunnelma 😁

Vierailija
33/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko sanoi että tuon ostaisi heti. En tykkää.Paikka ok,talo ei.

Sano äijällesi että hän on tyhmä

Vierailija
34/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on rakennuttanut talon aikoinaan? Joku mahtimies, yrittäjä vai minkä alan ihminen?

Onhan tuossa neliöitä.

Vierailija
35/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukamukamuu ostaisi saleen.

Vierailija
36/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin ton jos voittaisin Viking-lotossa, mutta jos voittaisin eurojackpotissa, niin ostaisin Kaivopuistosta villan ja opettelisin puhuun ruotsia sillee hienostuneesti.

Vierailija
37/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ulkoapäin, kun joku kirjasto tai kunnantalo.

Vierailija
38/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voitin Eurojacpotissa viime perjantaina. Sen pienimmän voiton. Aion sillä ostaa tuon Tampereen luksustalon. 9 € on ihan käypä hinta siitä.

Onko varaa ylläpitää sitä

Vierailija
39/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tontti kiva, talo kamala.

Katsoitko karttaa. Aika läheltä menee iso vilkasliikenteinen tie. Ja naapurit ihan kyljessä.

Vierailija
40/59 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on rakennuttanut talon aikoinaan? Joku mahtimies, yrittäjä vai minkä alan ihminen?

Onhan tuossa neliöitä.

O ko tuo kruunukalusteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi