Onko muita, jotka ovat aloittaneet jo joulusiivouksen?
Aloitin jo tammikuussa, kesälomalla jatkoin ja nyt taas. Kyllä tulee jouluksi puhdasta!
Kommentit (14)
Onneksi olen mies, ei tarvitse tuhlata aikaa joutavaan. Eipä ole stressiäkään.
Tavallaan joo, jouluksi päästään muuttamaan uuteen omakotitaloon ja nyt käyn kaikkea tavaraa jo läpi ja laitan kiertoon yms. Sekä samalla kuuraan jo nurkkia puhtaaksi, niin riittää vain kevyt lähtösiivous sitten kun muutto on ajankohtainen.
Joo, viikonloppuna tehtiin pari kertaa vuodessa tehtävä lattioiden perusteellinen siivous. Siihen kuuluu lattian pesu koneella ja listojen pyyhintä. Ehkä jouluksi pyyhin ikkunoiden välit ja keittiön yläkaappien päälliset, siinä se. Muuten mennään tavallisella viikkosiivouksella.
Vierailija kirjoitti:
Joo, viikonloppuna tehtiin pari kertaa vuodessa tehtävä lattioiden perusteellinen siivous. Siihen kuuluu lattian pesu koneella ja listojen pyyhintä. Ehkä jouluksi pyyhin ikkunoiden välit ja keittiön yläkaappien päälliset, siinä se. Muuten mennään tavallisella viikkosiivouksella.
Kyllä sun täytyy ne hyllypaperit vielä vaihtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä oo mitään hyllypapereita :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä oo mitään hyllypapereita :(
Totaaa, se oli tsoukki😉
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä toissavuoden joulusiivous kesken.
😊....mä en ole edes aloittanut sitä😄
Laita nimi ja osoite...lähetän mitalin 😁