Itkettää ja masentaa
Kommentit (31)
Arvasin jo aloituksesta että aloittajalla on mies mutta on niiiiin yksinäinen. Voi víttu teitä oikeasti.
Juoppo kirjoitti:
Alkoholi auttaa. Kännissä eläminen tuntuu hurjan mukavalle.
Se nyt tästä vielä puuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo aloituksesta että aloittajalla on mies mutta on niiiiin yksinäinen. Voi víttu teitä oikeasti.
Etäsuhde...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naisetko muka voi nykyään erinomaisesti. Huutista sanon minä
mies51v
Kuka on niin väittänyt?
Tämä lohduttaa minua kun ahdistaa, toivottavasti auttaa sinuakin:
Psalmi 23: "Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. 2. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. 3. Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden. 4. Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi. 5. Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen. 6. Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä"
Halaus <3
Vierailija kirjoitti:
Nyhrätkää ja näpräilkää vaan siellä sohvan nurkassa, niin taatusti masentaa!
Ulkoilu ja liikunta on parasta lääkettä pahaan oloon.
Tolla logiikalla ei ikinä masentaisi. Luuletko että olen ollut vuosia sisällä ja liikkumatta?
Vierailija kirjoitti:
Tämä lohduttaa minua kun ahdistaa, toivottavasti auttaa sinuakin:
Psalmi 23: "Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. 2. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. 3. Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden. 4. Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi. 5. Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen. 6. Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä"
Halaus <3
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Nyhrätkää ja näpräilkää vaan siellä sohvan nurkassa, niin taatusti masentaa!
Ulkoilu ja liikunta on parasta lääkettä pahaan oloon.
Vaikka sinänsä se ulkoilu, liikunta ja hikoilu tekeekin tosi hyvää niin samalla siinä tulee ajateltua asioita ja elämäänsä aika syvällisestikin eikä se taas mitenkään paranna fiilistä vaan päin vastoin. Lenkin jälkeen kropassa on hyvä olo, mutta mieli onkin mustaakin mustempi kun jotenkin aina onnistuu löytämään uuden näkökulman tai jopa kokonaan uuden jutun josta huomaa kuinka vtun p*rseestä kaikki tosiaan onkin. Jostain kumman syystä nämä kaikki on vielä ihan aina sellaisia asioita joille on myöhäistä enää tehdä mitään eli elämäänsä ei voi edes muuttaa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Kuka on niin väittänyt?
Aika moni nainen
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Kuka on niin väittänyt?
Aika moni nainen
mies51v
No näköjään he voivat.
Joo sama täällä. Käyn töissä, syön terveellisesti, nukun riittäväst, liikun.
Ja masentaa, itkettää ja ahdistaa. Viikonloppuna päättyi ihmissuhde. Jätin miehen joka halusi eri asioita suhteelta kuin minä. Itkettää kun ehdin jo ihastua, mies maalaili yhteistä tulevaisuutta eli syötti vaan pajunköyttä.
On tyhjä ja petetty olo. Lisäksi ikävä ja kaipuu. Ja viha, kun valehdeltiin. Taas yksi mies, joka todellisuudessa vain pi***n perässä. Miksi miehet eivät voi olla rehellisiä? Miksi pitää valehdella? Osaisi kiertää kaukaa seksin perässä juoksijat.