Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilöstötutkimuksesta

Vierailija
28.10.2019 |

Ovatko henkilöstötutkimukset yleensä aidosti anonyymejä?
Itsellä pieni epäilys, että eipä taida olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä valtion virastossa kun meillä tehtiin henkilöstötutkimusta. Vastasin kysymyksiin totuudenmukaisesti.

Sain seuraavissa yt-neuvotteluissa potkut.

Vierailija
2/7 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastailin viimeksi luottavaisin mielin ja miltä itsestä tuntui. Jostain kumman syystä oli melko jäätävä tunnelma esimiehen suunnalta kun käytiin tuloksia läpi.

Nyt uudessa kyselyssä vastasin varmuuden vuoksi kaikki yläkanttiin...

Jees jees, hyvin menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa aina vakuutetaan, että vastaajaa ei voi tunnistaa. Just joo. Meillä kysely raportoidaan osastoittain jos vastaajia on 5 tai enemmän. Kyllä sanallisista vastauksista voi päätellä aika tarkkaan kuka sen on kirjoittanut. Ainakin meillä, koska vastaajia on juuri tuo viisi. Varsinkin kun käytössä on kaksi eri kieltä, ja kirjoitustyylistä tutun tunnistaa muutenkin. Osa kysymyksistä on tietenkin näitä samaa mieltä/eri mieltä vaihtoehtoja.

Vierailija
5/7 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kysymyksissä niin specifejä kysymyksiä, ettei ole vaikeaa haarukoida vastaajan henkilöllisyyttä jos haluaa.

Olen silti vastannut ihan rehellisesti, oli anonyymia tai ei.

Passka on passkaa, vaikka voissa paistaisi.

Jos rehellisyydestä saa potkut, oikeudessa nähdään. Toisaalta, kenellepä laittaisivat haastehakemuksen kun kysely oli anonyymi?

Vierailija
6/7 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui kaikki tutkimukset, kun annettiin sitä totuudenmukaista feedbäkkiä joka ei miellyttänyt pomoa. Siillähän siitäkin pääsi ja nyt kaikki kunnossa.

Vierailija
7/7 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin pienessä työpaikassa on helppo tunnistaa vastaajan ihan jo siitä kun ensin kysytään kauanko ollut työpaikassa, ikä, sukupuoli. Edellisen kyselyn jälkeen minun työnantaja teki yhden muutoksen minkä olin laittanut kehitettäväksi ja nikkas silmää. Vastaan näihin aina positiivisesti kun ei ole varaa menettää työpaikkaa ja meillä kyllä onkin asiat aikas ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän