Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi kosmetiikkajoulukalenteri olisi mieluisampi lahja?

Vierailija
28.10.2019 |

Bodyshopin https://www.thebodyshop.fi/g4-advent-deluxe-xm19-a0x vai Lumenen https://www.lumene.com/fi/ihonhoito/tuotekategoria/joulu/pohjoinen-kaun…?

Haluaisin antaa lahjaksi ihmiselle, joka tykkää kosmetiikasta ja saattaisi ilahtua tuollaisesta vähän höpsöstä jutusta, mutta en tiedä, onko hänellä jotain tiettyjä merkkejä, joita käyttää. Ei ole mikään varakas, joten tuskin käyttää mitään huippukalliita merkkejä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisin enemmän Lumenen kalenterista. Siinä on monia tuotteita, jotka pääsisi heti käyttöön. Siinä ei myöskään ole turhakkeita, kuten pesukukkia, kynsiviiloja ja beutyblendereitä.

Toinen ihan pöhkö peruste on se, että haluan joulukalenterissani olevan 24 luukkua, ei 25 luukkua. 

Beautyblender ei ole monelle mikään turhake, itsellä käytössä päivittäin.

Vierailija
42/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostaisi toiselle ihmiselle kosmetiikkakalenteria, jossa on paljon kasvojen ihonhoitotuotteita tai meikkejä. Ihan sen takia, että esim. suihkusaippuassa ja käsirasvassa käy melkein mikä tahansa (jos siis ei ole hajusteallergiaa, atopiaa tms.) mutta harvoille käy tai haluavat käyttää kaiken värisiä huulipunia ja luomivärejä ja useilla on myös joku tietty ihotyyppi, jonka perusteella ostavat kasvovoiteensa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia Lumenen tuotteita ei valmisteta Suomessa, kotimaisuus taitaa koskea ihonhoitotuotteita, mutta osa meikeistä tehdään muualla.

Vierailija
44/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lumenen tuotteet kehitetään ja valmistetaan Suomessa, se on siis suomalaisille kotimainen tuote.

Lumenen sen sijaan omistaa joku pääomayhtiö, joka osti sen ajat sitten.

Lumene on suomalaisempi kuin Marimekko, koska sekä suunnittelu että valmistaminen tapahtuu Suomessa.

Juuri ostin Lumenen huulikiillon ja huulipunan, molemmissa lukee made in Italy.

Joo, ainakin Lumenen kiiltopuna on tehty Italiassa. Ihan hyvä tuote muuten, mutta ei kotimaista tekoa.

Vierailija
45/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisin enemmän Lumenen kalenterista. Siinä on monia tuotteita, jotka pääsisi heti käyttöön. Siinä ei myöskään ole turhakkeita, kuten pesukukkia, kynsiviiloja ja beutyblendereitä.

Toinen ihan pöhkö peruste on se, että haluan joulukalenterissani olevan 24 luukkua, ei 25 luukkua. 

Tarvisitko niitä silti useampaa? Lisäksi tuossa paketissa ei ole mitään mihin sitä voi käyttää. Siinä mielessä siis turhake.

Vierailija
46/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lumenen tuotteet kehitetään ja valmistetaan Suomessa, se on siis suomalaisille kotimainen tuote.

Lumenen sen sijaan omistaa joku pääomayhtiö, joka osti sen ajat sitten.

Lumene on suomalaisempi kuin Marimekko, koska sekä suunnittelu että valmistaminen tapahtuu Suomessa.

Mulla luki Lumenen huulikiillossa made in italy

Vierailija
47/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvisitko niitä silti useampaa? Lisäksi tuossa paketissa ei ole mitään mihin sitä voi käyttää. Siinä mielessä siis turhake.

Hygieniasyistä niitä pitäisi kierrättää säännöllisesti peruspuhtaanapitämisen lisäksi siis. 

Vierailija
48/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin TwistBe:n joulukalenterin. 

https://twistbe.fi/TwistBe+Joulukalenteri+2019+ENNAKKOTILAUS?_tu=39235

Suosin vain luonnonkosmetiikkaa ja tuossa yllä olevassa on vain niitä. Lisäksi tuotteet ovat pakattu kivoihin pussukoihin. 

Toinen minkä voisin ostaa/haluta, on Weledan joulukalenteri, luonnonkosmetiikkaa sekin.

https://www.greendeal.fi/fi/product/weleda-joulukalenteri-2019/12619126…

En ikinä haluaisi Lumenen tuotteita. Ne ovat todella hajustettuja ja tukkivat ihoni. Body Shop on ihan ok, mutta nekään hajusteiden takia eivät sovi.

Vierailija
49/49 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Lumenen, Body Shopin ja L'Occitanen. En ole hajusteherkkä, ja ne L'Occitanen tuotteet oli mun mielestä parhaita. Jotkut BS jutut, mansikka, mango jne haisee esanssilta. Lumenen viimevuotisesta on noin puolet käyttämättä. Ne pikkuputelit on käteviä matkalla, etenkin jos ottaa vain käsimatkatavarat ja ei mene hotelliin.