Janni leikkasi hymykuopat 1700 eurolla
Oli googletellut mitä kauneusleikkauksia voisi teettää. Voi pyhä sylvi ja miten ruma lopputulos!
Kommentit (82)
Tuliko teille näytönreunaan mainos "suunnittele hautakivesi"
Lukutaidottomia ilmoittautuikin muutama. Tulos ei jää tuollaiseksi.
En ite hankkisi,mutta ei minun elämääni haittaa, mihin muut rahansa laittavat.
Ei voi muuta sanoa kuin että pähkähullu tämä nykymaailma.
Eikä, tyttö raasu pilasi kauniit poskensa. Noita reikiä ei nyt enää voi korjata mitenkään.
Hymyn kanssa ihan kiva. Ilman hymyä tuli mieleen Jokeri.
Sinccis
Nätti naama meni pilalle. Ei noista saa luonnollisen näköistä vuosienkaan päästä. Ja nuo näyttävät todella irvokkaalta, kun koko naama on rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli: Elä ja matkustele, täältä parhaat syksyn matkat
Sinccis
Mutta matka se on sinullakin. Viimeinen matka.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kotisivut yritykselle.
Kirsi Alm-Siira on söpö hymykuopissaan...mutta ne ovatkin aidot😊
Minulla on hymykuopat, mutta jotenkin nuo feikit kuopat olivat niin typerät. Jos niitä ei ole alunperin, niin en ymmärrä niiden teettämistä aikuisena.
Miksi? Että olisi söpö? Jos nainen on nyt mielestään söpö, niin mikä on seuraava operaatio? Kuinka monta operaatiota pitää tehdä pysyäkseen "söpönä"?
Miksi tuo iltalehti käyttää Instagram kuvia, joista ei yksikään näy.
Ainakaan minulla.
Sinccis
Mielestäni hymykuopat ovat nätit, ja jos joku sellaiset osaa leikata, niin kaikin mokomin. Silti täytyy sanoa, että ovathan nuo noissa kuvissa näkyvät tekeleet aivan hirveät. Täytyy Jannin parhaaksi toivoa, että nuo oikeasti näyttävät edes vähän luonnollisemmilta, kun leikkauksesta on kulunut enemmän aikaa. Hänenä olisin kyllä ehkä odottanut ulostuloni kanssa siihen, että arvet ovat palautuneet normaalitasolleen, nyt riepotellaan pitkin nettiä tuota keskeneräistä tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo iltalehti käyttää Instagram kuvia, joista ei yksikään näy.
Ainakaan minulla.
Sinccis
Poistanut kuvat tai laittanut tilin yksityiseksi. Taisi negatiivinen palaute yllättää.
Hymykuopat on viehättävät vain niillä, joilla ne on luonnostaan. Tollaset leikkaukset saa ne näyttämään epäaidoilta.
Onko tuolla myös pakaraimplantit?
Katsokaahan sieltä instagramista storystä kun hän puhuu. Näyttää todella epäaidolta, herranjestas! Hymyilykuvissa ihan ok.
Hänen on siis koko loppuelämänsä pakko hymyillä koko ajan.
Miranda Kerr on kaunis nainen. Kopiot eivät ole.