Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututko, jos kaverisi kehuu puolisoasi hyvännäköiseksi sinun kuultesi?

Vierailija
28.10.2019 |

Ja tämän lisäksi katsoo puolisoasi silmät kiiluen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tökeröähän tuo on... kenellä olisi pokkaa

Vierailija
2/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tökeröähän tuo on... kenellä olisi pokkaa

Ei välttämättä, miksei voisi kehua jos kaikki tietävät missä mennään.

Vierailija
4/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi puolisoni ei ole noin tyhmä.

Vierailija
5/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni sanoi suoraan, että hänkin haluaisi juuri sellaisen miehen kuin minulla. 

Vierailija
6/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olen ylpeä :) Olen itsekin kehunut ystävälleni hänen miestään hyvännäköiseksi, se on kehu myös vaimoa kohtaan. SUN mies on komee! Kuten munkin, ollaan iloisia!

N49

Vierailija
7/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisten ja miesten välillä tässä eroja? Miehen kaveri ihailee minua välillä avoimesti ja miehen mielestä se on todella kiihottavaa.

Vierailija
8/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos haukkuisi rupiseksi noita-akaksi, niin suuttuisin.

Vierailija
9/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten ja miesten välillä tässä eroja? Miehen kaveri ihailee minua välillä avoimesti ja miehen mielestä se on todella kiihottavaa.

Mielenkiintoista. Minun käytösnormistossani tuo olisi todella sopimatonta. Pidin sopimattomana sitäkin, että lapsemme naispuolinen puheterapeutti kehui minua kauniiksi miehelleni.

Vierailija
10/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättäreni sanoi suoraan, että hänkin haluaisi juuri sellaisen miehen kuin minulla. 

Näissä pitää olla tarkkana. Jos on saanut ihanan rakastavan hyvännäköisen ja kaikin puolin kunnon miehen, niin ei liikaa kannata viettää aikaa ystävättärien ja miehen kanssa. Mulle on käynyt niin, että esim. taidenäyttelyyn mennessä on ystävätär " napannut " mieheni ja ominut mukaan kierrokselle, minä sitten siinä perässä liikun itsekseni. Oli tosi typerä tilanne, ja tämä on toistunut kahden eri neidin kanssa. Ja jos liikaa vietetään yhteistä aikaa niin että ystävätär on mukana aina on se vaara, että ystävätär iskee sun miehen. Mulle ei näin käy, koska mies ei ole kiinnostunut noista muista. Kaikki naiset eivät todellakaan ole lojaaleja vaan iskevät kun tilanne sen mahdollistaa.

Vierailija
11/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä pitää olla tarkkana. Jos on saanut ihanan rakastavan hyvännäköisen ja kaikin puolin kunnon miehen, niin ei liikaa kannata viettää aikaa ystävättärien ja miehen kanssa. Mulle on käynyt niin, että esim. taidenäyttelyyn mennessä on ystävätär " napannut " mieheni ja ominut mukaan kierrokselle, minä sitten siinä perässä liikun itsekseni. Oli tosi typerä tilanne, ja tämä on toistunut kahden eri neidin kanssa. Ja jos liikaa vietetään yhteistä aikaa niin että ystävätär on mukana aina on se vaara, että ystävätär iskee sun miehen. Mulle ei näin käy, koska mies ei ole kiinnostunut noista muista. Kaikki naiset eivät todellakaan ole lojaaleja vaan iskevät kun tilanne sen mahdollistaa.

Miestäsi ei kiinnosta, mutta silti kuin mikäkin moukka, suostuu siihen että kulkee ystävättäresi kanssa ja sinä yksinäsi perässä? 

Vierailija
12/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Pitäisin kyllä säälittävänä pellenä ihmistä, joka kyttää toisen puolisoa "silmät kiiluen". Lähinnä nauraisin hänelle. Mutta eipä ole tuollaisia kavereita.

Vierailija
13/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, jos miestäni joku kehuisi minun kuulteni. Joku raja silti siinä, miten kehu ilmaistaan. Jos siihen liittyisi yritystä saada vastahuomiota mieheltäni, sitten se ärsyttäisi. 

Minua monet miehen kaverit kehuvat ihan hänen/meidän kuullen. Vähän liian pitkälle tuo kehuminen on parikin kertaa mennyt; kerran miehen kaveri laittoi yhtäkkiä kätensä olkani yli ja sanoi että "otankin tämän tästä nyt mukaani". Tuollainen tuskin on enää miehelle imartelevaa ja itse kohteelle todella kiusallista. 

Vierailija
14/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jos sanoisi ihan normaalisti, että puolisoni on hyvännäköinen koska onhan se, todellakin. Ja normaalisti olettaisin, että kaverini olisi iloinen puolestani. Meillä on kuitenkin sen verran erilaiset mieltymykset, että tuskin kaverini iskisi silmiään mieheeni kun maailmassa on muitakin miehiä ja mieheni on luotettava, joten olisi turha edes haaveilla. Mutta jos joku hypoteettinen kaveri sanoisi tuon "silmät kiiluen" niin.. En suuttuisi, mutta vieroksuisin kyllä.. :o

Vierailija
15/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minun käytösnormistossani tuo olisi todella sopimatonta. Pidin sopimattomana sitäkin, että lapsemme naispuolinen puheterapeutti kehui minua kauniiksi miehelleni.

Miksi se on sopimatonta?

Vierailija
16/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin jos kehuisi miehen kanssa kahden kesken.

Vierailija
17/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moni sanonutkin, nuorena. Eipä tuo sinänsä haitannut. Oli enemmänkin kiusallista. Mies ei vaan itse ymmärtänyt suoranaisia pokausyrityksiä.

Vierailija
18/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. - Oikeassahan hän on; toki on taito osata kehua oikein, eikä sanoa toista, kuin mitä todellisuudessa tarkoitaa mutta tekee sen niin huonosti, että jää siitä kiinni.  Sen sijaan en pitäisiä siitä, jos hän haukkuisi tai moittitisi häntä antamatta moittimiselleen saati halveksimisselleen mitän tolkullisia perusteita. En pitäsi siitäkään, jos hän  käyttäytyisi joko hyvin härskisti/rivosti saati sekstisesi ja tai puhuisi mahd.  sopimattomasti "vihjailemalla."  

Vierailija
19/19 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin koska se olisi aika hyvä läppä.

Tai no jos mun puoliso olisi tosi hyvännäköinen niin sittenhän se olisi totuus, ja mitäpä sitä kiistämään, eikä totuuden kertomisessa mitään suuttumista ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän