Panostatko itseesi?
Eli miten paljon panostat itseesi ja omaan ulkonäköösi? Käytkö kampaajalla kerran kuussa, treenaatko personal trainerin avustuksella, käytkö säännöllisesti hierojalla tai hemmotteletko itseäsi kasvohoidolla?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Luen paljon kirjoja, opiskelen alaani syvemmin, tapaan mielenkiintoisia ihmisiä (tai olen tapaamatta kun siltä tuntuu), harrastan mukavia asioita ja rentoudun. Ulkoilen ja nukun riittävästi.
En.
Panostan. Treenaan tosiaan pt:n avustuksella noin kerran viikossa ja liikun itsenäisesti sen mukaan miten energiaa riittää, harrastan asioita joista saan iloa (useimmat harrastukseni eivat maksa mitään, paitsi musiikkitunnit jotka ovat suht edullisia), ja panostan uneen. Hierontaa olen harkinnut juuri nyt, kun stressiä pukkaa. Kasvohoidossa kävin viimeksi vuosi sitten, mutta panostan kotona ihon hoitoon (senkään ei tarvitse olla kallista).
Itseensä panostaminen ei tarkoita vain ulkonäkökeskeisyyttä.
Ai niin että piippu ohimolle vai miten meinasit ? Enpä ole vielä toistaiseksi harkinnut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Luen paljon kirjoja, opiskelen alaani syvemmin, tapaan mielenkiintoisia ihmisiä (tai olen tapaamatta kun siltä tuntuu), harrastan mukavia asioita ja rentoudun. Ulkoilen ja nukun riittävästi.
En.
Voi harmi ettet sinä panosta. Suosittelen kyllä että kokeilet. Jos et jaksa esim lukea kokonaista kirjaa, katso vaikka kiva elokuva tai juttele hyvän ystävän kanssa, tulee parempi mieli.
T.1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Voi harmi ettet sinä panosta. Suosittelen kyllä että kokeilet. Jos et jaksa esim lukea kokonaista kirjaa, katso vaikka kiva elokuva tai juttele hyvän ystävän kanssa, tulee parempi mieli.
T.1
voi kun sulla on ihanaa ja helppoa elämä.
Käyn saunassa ja suihkussa, kuorin ja rasvaan ihoni heti pyyhkeellä kuivaamisen jälkeen, suojaan tarvittaessa ihon auringolta, käytän deodoranttia, pukeudun puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, kampaan hiukseni, nukun ja syön hyvin, liikun.
Siis rasvaan ihoni heti kuivaamisen jälkeen. Kuorin ennen suihkua.
8.
Kasvohoito nelja kertaa vuodessa.
Kampaaja kerran viidessa tai kuudessa viikossa, vaihtelee vahan.
Kynnet neljan viikon valein.
Ripsipidennykset kolmen viikon valein.
Kayn myos joka viikko saunassa ja kaytan kuorinta-ainetta saunan jalkeen, jotta kuolleet ihosolut lahtevat ja iho pysyy puhtaana. Saunominen rentouttaa myos mielta.
Lisaksi pyrin olemaan tayttamatta "tapahtumakalenteriani" liian tiiviiksi. Joskus on ihan hyva pitaa paivia, etta vain maataan sohvalla, katsotaan Netflixia ja tilataan pizza. <3
En myoskaan stressaa asioista, joihin en voi vaikuttaa. Ja luotan siihen etta universumi hoitaa aina parhain pain. :)
En palvo kehoani temppelinä. Perushuolenpitoa se saa kyllä.
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." Anthony Bourdain
Meinasin sanoa että todellakin mutta ap:n määritelmän jälkeen vastaus taitaa olla että en 😂
Mä oon nyt alkanut panostaa itseni sillä tavalla, että viikottaisen ratsastustunnin lisäksi käyn joka toinen viikko ratsastusvalmennuksessa.