Anoppi järjestää sukujoulun - miehet ja naiset lapsineen nukkumaan eri mökkeihin
Miehen äiti on jo pitkään suunnitellut kivaa sukujoulua eräässä Lapin hiihtokeskuksessa. Nyt ollaan jo tässä vaiheessa: oma mökki miehille ja oma mökki naisille (plus lapsille). Onko kokemuksia tällaisesta? Uhka vai mahdollisuus?
Kommentit (98)
Anopin katon alla ei kuksita, ei edes hiihtokeskuksessa. Eikä varsinkaan jouluna.
Kyllä mies meillä hoitaa lapsia ihan niin kuin minäkin ja jouluna minulle kuuluu myös oma pitkään nukuttu aamu.
Miksi naiset nukkuu lasten kanssa? Miksi ei jaeta? Ai niin, muuten ei miehet saisi ryypätä rauhassa.
No hyi hitto! Varaisin itselleni ja omalle perheelleni oman mökin/hotellihuoneen.
Miksi kaikki lapset naisten kanssa? Noin epäreiluun joulunviettoon mä en kyllä lähtis.
Ellei seuraava yö mee niin et miehet nukkuu lasten kanssa ja naiset saa vapaaillan ja -aamun.
Mieluiten kyllä yöpymiset perhekunnittain.
Eli uhka. Suuri v*tutuksen uhka siellä kyllä leijuu ilmassa.
Kuulostaa siltä, että naiset & lapset menevät kiltisti ajoissa nukkumaan ja miehet ryyppäävät tajun kankaalle ja haisevat sitten keskenään.
Porvoon bussireisidkö tän järjestää?
(Vtut tollaista pläniä tekisi kukaan.)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset nukkuu lasten kanssa? Miksi ei jaeta? Ai niin, muuten ei miehet saisi ryypätä rauhassa.
Älä ruoki trollia, trolli tykkää huomioista.
Tuuppaa lapsi/lapset miehen matkaan ja jää kotiin, ehdottomasti mahdollisuus.
Nukkuisitko siis mieluummin niin, että mökissä olisi sekä miehiä että naisia? Vai tarkoititko, että lapset nukkuisivat miesten eikä naisten mökissä?
Hienoa, ei tarvitse kuunnella kälättävää muijaa eikä vinkuvia kakaroita. Mahdollisuus!
Aloituksesta ei selviä, ovatko anopin kaikki lapset mahdollisesti poikia vai mikä on hänen lastensa sukupuolijakauma... oli se mikä vaan, hän ilmiselvästi tahtoo kostaa seuraavalle polvelle ne epäreiluudet, jotka itse joutui kokemaan nuorena äitinä. Sanokaa ettei käy. Vuoroyöjärjestely on hyvä, tai jokainen perhe keskenään.
Taas anoppi sitä ja tätä. Älä ap. jaksa. Teitä on sielä koko suku ja yksi päättää.
Kivahan tommonen järjestely on. Tai sitten ei. Itse varaisin omalle perheelle mökin jossa majoittauduttaisiin meidän perhe yhdessä. Mulle samantekevää mitä muut tekee, minä en tuohon suostuisi. Tuskin ukkokultakaan suostuisi.
Juu ei.