Mutsis on -blogi ja imetyksen huumaa
Luin tämän bloggaajan tekstin "Mieliä pahoittamassa jo vuodesta 92" ja en voi kuin ihmetellä, miten imettäminen on hänellä noussut päähän. Oikein ylpeilee sillä, miten osaa olla ilkeä ja suorasanainen muita kohtaan. Vaikea ymmärtää tällaista meininkiä.
Kommentit (6)
Imettäkön vaan kersansa kotona ja leikkipuistoissa. Ei tarvitse tulla kauppakeskukset,metrot.pussit,junat,kahvilat lounaspaikat imettäämään.Jotain häpyä oltava mutseillakin.Sanon minä 2 lapsen mutsina.Pitääkö se kersa joka paikaan rajata ?Lysy koneita on,lypsätte maidon pulloon ja tissit piilon julkiset paikat!
Vierailija kirjoitti:
Imettäkön vaan kersansa kotona ja leikkipuistoissa. Ei tarvitse tulla kauppakeskukset,metrot.pussit,junat,kahvilat lounaspaikat imettäämään.Jotain häpyä oltava mutseillakin.Sanon minä 2 lapsen mutsina.Pitääkö se kersa joka paikaan rajata ?Lysy koneita on,lypsätte maidon pulloon ja tissit piilon julkiset paikat!
2 lapsen mutsi voi itse pysyä kotonaan ja opetella suomea lysy koneensa äärellä.
T. 3 lapsen mutsi, jonka lapset eivät ole syöneet korviketta pisaraakaan eivätkä pullosta kertaakaan.
Imetys on ihana asia