Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuinalueella yksi puulämmitteinen talo, jonka savun hajun vuoksi pidettävä tuuletusikkunat kiinni

Vierailija
28.10.2019 |

Onko mitään tehtävissä? Olemme naapureiden kesken havainneet ongelmaksi yhden tietyn talon, jonka lämmityksestä johtuva savu on todella pahan hajuista, ilmeisesti poltetaan kaikki roska mikä irtoaa. Alueella on siis muitakin puulämmitteisiä taloja, mutta muilta ei tule läheskään yhtä pahaa hajua.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla. Itse heräsin aamuyöstä savun hajuun. Luulin, että tämä talo palaa.

Ok-taloasukkaat olikin taas aloittaneet puiden polton. En ihan ymmärrä miten se haju voi tulla kerrostalon sisälle asti mutta niin vaan voi. Ei ole yhtään kivaa.

22/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku muukin ei tykkää puulämmityksestä muodostuvasta savusta.

Asuin vuosikymmeniä Vanhassa Eirassa ja ihmettelin, kun porukat ilmeisesti pitivät onnellisena.

Mutta silloin 50-60-70 luvulla siellä asui ihan tavallisia ihmisiä ; suutareita, talkkareita, kaupan

myyjättäriä, sotavammaisia ym. Talviaamuisin, kun jäistä Tehtaankatua riensin kouluun, niin

Huvilakadulta eteenpäin alkoi ällöttävä poltetun puun savun lemu tuntua.

Sitten aamupäivisin siihen tuli lisäksi Koffin tehtaalta ällö mäskin haju, kun panivat olutta.

Ihan kuin olisi tahmeassa mämmissä rampinyt ja toi puun katku lisäksi & märän villan käry, kun

lämmintä päällä ja koirakin haisi ulolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittääköhän se jollain pelleteillä? Ei normi puut pahalta haise. Käykää ihmeessä kysymässä, älkääkä selän takana nenäänne nyrpistelkö.

Vierailija
24/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää kyllä joskus laittaa tuuletusikkuna kiinni, kun naapurit lämmittää uunia. Avoimesta ikkunastahan ne hajut tulee.

Vierailija
25/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän tällainen käryttelijä ei itse häiriinny moisesta hajusta?

Piippu vetää hajut ulos.

Eikä tule polttajan talon ikkunoista sisään, eikä haise hänen tontillaan, vasta naapurien ikkunoista menee sisään sekä tonteilla tuoksuu. Jännä ilmiö.

Vierailija
26/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekää postilaatikkoon ohjeet puunpoltosta. Näille jääräpäille ei kyllä mikään info auta- kun on tottunut polttamaan kaiken mikä palaa muovista lähtien niin tapaa ei muuteta!

Työnnä nyt ne ohjeet anukseesi!!

Vierailija
27/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko se minä? Kertoisitko kunnan? Poltan nimittäin maitopurkit ja niissä on se muovikorkki joka kyllä käryää. Tuleeko piipusta savua juuri nyt? Itse nimittäin juuri sytyttelin uuniin tulen.

Piippupalo tuloillaan kaikesta siita karstasta, minka piippuus rakennat tuota moskaa polttamalla...

Nuohooja on sanonut, että piippu on ollut normaali joka vuosi.

Ei ole ollut ylenmäärin karstaa.

Vierailija
28/38 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö viedä vanhat vaatteet keräykseen vai polttaa?

Pitää varmaan iltamyöhällä työntää kokeeksi pannuun.

Vierailija
29/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orimattilassa on yksi talo jossa poltetaan puita.Josta tulee kitkerä haju sisälle.Piipusta tulee mustaa savua.Onkohan terveellistä 

Vierailija
30/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vati joukot tarkistamaan savuterroristit, tiiä vaikka mitä polttavat. Muumit ois paha.

Vaika tupakia plottaisiva!

Vierailija
31/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orimattilassa on yksi talo jossa poltetaan puita.Josta tulee kitkerä haju sisälle.Piipusta tulee mustaa savua.Onkohan terveellistä 

Taitaa olla meidän talo. Puita ei polteta, vaan kivihiiltä.

Vierailija
32/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Lumihiutale, kaikesta valittaja.

Vierailija
33/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isossa lämmityskattilassa palaa imurin pölypussista lähtien kaikki mikä hiemankin palaa. Naapurien ongelmat eivät ole minun ongelmiani.

Jos naapurin  seinä palaa, se on sinun ongelmasi.

Vierailija
34/38 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä vaan puita poltetaan.Tai lautoja mitä nyt saa ilmaseksi.

Vierailija
35/38 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne juuri haisee ja kitkerä musta savu piipusta tuler

Vierailija
36/38 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreosootilla tervattu ratapölkky on parasta mitä voi pesään laittaa.

Vierailija
37/38 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa ja tässä lähellä on paljon omakotitaloja/paritaloja joissa takat. Syksyllä ja talvisin välillä tulee ihan kämppään asti koneellisen ilmanvaihdon läpi hajut.

Vierailija
38/38 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään polttaa vanhoja autonrenkaita. On lämpöarvo kohdillaan.