Asuinalueella yksi puulämmitteinen talo, jonka savun hajun vuoksi pidettävä tuuletusikkunat kiinni
Onko mitään tehtävissä? Olemme naapureiden kesken havainneet ongelmaksi yhden tietyn talon, jonka lämmityksestä johtuva savu on todella pahan hajuista, ilmeisesti poltetaan kaikki roska mikä irtoaa. Alueella on siis muitakin puulämmitteisiä taloja, mutta muilta ei tule läheskään yhtä pahaa hajua.
Kommentit (38)
Printtaa netistä takan poltto-ohje ja laita postilaatikkoon. Mitään maitotölkkejä ei saa polttaa, korkittakaan!
Vierailija kirjoitti:
Palava puu haisee hyvälle. Siitä tulee kotoinentunnelma.
Tämän talon savu haisee ihan jollekin muulle kuin palavalle puulle.
Isossa lämmityskattilassa palaa imurin pölypussista lähtien kaikki mikä hiemankin palaa. Naapurien ongelmat eivät ole minun ongelmiani.
Nyt iltojen pimeydessä on hyvä poltella kertyneet jäteöljyt.
Puiden päälle reilusti öljyä ja lämpöä tulee.
Vati joukot tarkistamaan savuterroristit, tiiä vaikka mitä polttavat. Muumit ois paha.
Meillä oli myös tällainen kärytyranni entisessä naapurustossa. Poltti jotain skeidaa, joten koko talvena ei juur voinu tuulettaa. Oikee päähän sattu se kitkerä haju.
Pitää polttaa puita, koska Vihreät rp on saanut hilattua sähkön hinnan niin ylös. Toki Katainen et al olivat hyväksi avuksi tässä.
Jos on puu märkää, ei mahda mitään.
Ikkunoiden aukiptäminen talvella on energian tuhlausta.
Kuivan puun polttaminen ei edes paljon savuta.
Sanokaa sille naapurille, että polttaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Printtaa netistä takan poltto-ohje ja laita postilaatikkoon. Mitään maitotölkkejä ei saa polttaa, korkittakaan!
Kuka kieltää? Oma takka niin saa polttaa muovia jos haluaa.
Viekää postilaatikkoon ohjeet puunpoltosta. Näille jääräpäille ei kyllä mikään info auta- kun on tottunut polttamaan kaiken mikä palaa muovista lähtien niin tapaa ei muuteta!
Mitenköhän tällainen käryttelijä ei itse häiriinny moisesta hajusta?
Vierailija kirjoitti:
Olenko se minä? Kertoisitko kunnan? Poltan nimittäin maitopurkit ja niissä on se muovikorkki joka kyllä käryää. Tuleeko piipusta savua juuri nyt? Itse nimittäin juuri sytyttelin uuniin tulen.
Piippupalo tuloillaan kaikesta siita karstasta, minka piippuus rakennat tuota moskaa polttamalla...
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tällainen käryttelijä ei itse häiriinny moisesta hajusta?
Piippu vetää hajut ulos.
Meillä on talossa 6 takkaa ja niissä poltetaan kylmillä keleillä kaikki alkaen 2l limu pulloista ja koiran ruoka purkeista
Olenko se minä? Kertoisitko kunnan? Poltan nimittäin maitopurkit ja niissä on se muovikorkki joka kyllä käryää. Tuleeko piipusta savua juuri nyt? Itse nimittäin juuri sytyttelin uuniin tulen.