Mustaa kahvia kun maito loppu. Juotko kahvin mustana?
Näin sen kahvin juonnin aloitinkin että ilman mitään muuta.
Kommentit (36)
Jos ei ole maitoa laitan kermaa sitä yleensä löytyy, ei sokeria.
En juo mustana, mutta kahvin pitää olla tuoretta ja vahvaa
Voin juoda mukillisen jos kahvia on minua varten jo keitetty. Kotona en keitä kahvia itselleni jos ei ole maitoa. Juon silloin mieluummin teetä, johon puolestaan en maitoa sotkisi vaikka maksettaisiin.
En juo mustana. Jos Maito loppu, niin heitän pakkasesta köntin vanilja jäätelöä kahviin. Jäätelöä on aina :)
Aina maidolla. Musta kahvi on pahaa.
En juo suomalaista kahvia ollenkaan. Aamuisin cappucino ja muuten silloin tällöin espresso. Lavazza (crema e gusto).
Kahviin maitoa, ja jos maito on päässyt loppumaan, niin kahvi jää juomatta.
Comotiaano niminen kahvi merkki olisi hyvä. "Joss käytät tätä nimeä tai lanseerat merkin tästä niin sinulta taittuu niskat" ärrr.... haau hau wuh wuh!
😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen piti aina olla maitoa, mutta jossain vaiheessa totutin itseni mustaan kahviin. Nykyään kaikki käy.
Erikoisinta on ehkä se, että nykyään pidän kaikista eniten ehkä pikakahvista ilman maitoa.
Minulla oli myös vuosia sitten jakso, jolloin join pelkkää pikakahvia. Kyllä sitä voisi vieläkin juoda välillä vaihtelumielessä.
Jotkut muunmaalaisethan juovat lähinnä pelkkää pikakahvia ja pitävät suomalaista suodatinkahvia pahanmakuisena. Olen alkanut epäillä, että tässä on perää. Suodatinkahvi todellakin maistuu vähän oudolta (tai sitten useimmat ihmiset, minä mukaanlukien keittävät kahvin väärin tai eivät puhdista kahvinkeitintä tarpeeksi usein).
- tuo jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
En juo suomalaista kahvia ollenkaan. Aamuisin cappucino ja muuten silloin tällöin espresso. Lavazza (crema e gusto).
Ei tassa kysyttykaan etta juotko suomalaista kahvia, saatikka mita merkkia juot. Kahvia se on cappucino ja espressokin. Kysyttiin vaan etta juotko kahvin mustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen piti aina olla maitoa, mutta jossain vaiheessa totutin itseni mustaan kahviin. Nykyään kaikki käy.
Erikoisinta on ehkä se, että nykyään pidän kaikista eniten ehkä pikakahvista ilman maitoa.
Minulla oli myös vuosia sitten jakso, jolloin join pelkkää pikakahvia. Kyllä sitä voisi vieläkin juoda välillä vaihtelumielessä.
Jotkut muunmaalaisethan juovat lähinnä pelkkää pikakahvia ja pitävät suomalaista suodatinkahvia pahanmakuisena. Olen alkanut epäillä, että tässä on perää. Suodatinkahvi todellakin maistuu vähän oudolta (tai sitten useimmat ihmiset, minä mukaanlukien keittävät kahvin väärin tai eivät puhdista kahvinkeitintä tarpeeksi usein).
- tuo jolle vastasit
Samaa mielta - siis etta suomalainen suodatinkahvi on pahanmakuista. Maistuu jotenkin tunkkaiselta ja on vahvanakin litkun makuista.
Pannukahvissa on jo paljon paremmat aromit!
Jos ei ole maitoa, en juo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki ilman maitoa on parempi vaihtoehto kuin kokonaan kahvitta.
Mulla kävi niin että lopetin kahvinjuonnin, kun maidon kotiin raahaamisen kanssa rupesi olemaan ongelmaa. En vaan viitsinyt juoda mustana.
Kahvi on kolonialismia ja kulttuurista omimista.
Ilman maitoa jää juomatta. Onneksi tällä hetkellä imetän, niin voi ruiskauttaa kuppiin omaa maitoa jos lehmänmaito loppuu kesken.
Ilman lantrinkia kahvi jää kyllä juomatta. Musta kahvi, yöks.