Vaalivoitto Italiassa!
https://www.politico.eu/article/league-wins-landslide-victory-in-italia…
https://www.theguardian.com/world/2019/oct/28/umbria-election-salvini-a…
https://www.reuters.com/article/us-italy-politics-umbria/italys-salvini…
[quote]ROME (Reuters) - A right-wing coalition scored a net victory in a local election in the central Italian region of Umbria, official data from the Interior Ministry showed on Monday, giving a boost to Matteo Salvini’s League party.[/quote]
Kommentit (18)
Kun köyhät alkavat kannattaa oikeistoa, eletään vaarallisia aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja kannatan oikeistoa. Mutta en niitä kansainvälisiä riistokapitalisteja.
Niin. Joku voittaa vaalit, Italiassakin. Kivaahan se aina on. Mutta oliko aloittajalla joku pointtikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja kannatan oikeistoa. Mutta en niitä kansainvälisiä riistokapitalisteja.
Eli kannatat sitä oikeistoa joka ei yritä ratkaista ongelmia vaan kertoo vain sinulle että ne ongelmasi ovat ulkomaalaisten vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vika kapitalismissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan suoraan, että olet konservatiivisosialisti,kannatat yhteiskunnan vahvaa tukiverkkoa, kuten ilmaista koulutusta ja terveydenhuoltoa, mutta inhoat homoja ja ma.muja. Näinhän se oli Neuvostoliitossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kannatat sitä oikeistoa joka ei yritä ratkaista ongelmia vaan kertoo vain sinulle että ne ongelmasi ovat ulkomaalaisten vika?
Ongelma ei ole ulkomaalaisissa, vaan vasemmistolaisissa. Jos vasemmisto on laitettu aisoihin, niin eipä niistä ulkomaalaisistakaan ole haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Joku voittaa vaalit, Italiassakin. Kivaahan se aina on. Mutta oliko aloittajalla joku pointtikin?
Jos media unohtaa mainita, mitä EU:ssamme on meneillään, niin kai asiasta on hyvä huomauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole ulkomaalaisissa, vaan vasemmistolaisissa. Jos vasemmisto on laitettu aisoihin, niin eipä niistä ulkomaalaisistakaan ole haittaa.
Miten kapitalismin ja vapaan markkinatalouden ihanteisiin mahtuu rajat kiinni-politiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos media unohtaa mainita, mitä EU:ssamme on meneillään, niin kai asiasta on hyvä huomauttaa?
Milloin EU aikana on muka Suomen media kirjoittanut Italian vaalituloksista?
Tämä on hyvä. Umbriahan on perinteistä vassarialuetta ja nyt tuuli on kääntynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä ongelmia vasemmiston Renzi on ratkaissut? Ainoat ongelmat, jotka hän on ratkaissut ovat hänen omiaan ja sukulaistensa. Parasta mitä Italialle on tapahtunut on Salvini. Laske vaikka kuinka monta pakolaista on hukkunut Salvinin aikana ja kuinka monta Renzin yrittäessään Italiaan. Renzin ansioista EU:n korkein turvallisuus ja ulkoasioiden edustaja on Mogherini. Onko tämä sinusta saavutus ja hyvä asia Euroopalle? Mitä hän on saanut aikaan?
Katso tosiasioita äläkä jotain puolueiden nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun EU:ssa vielä ollaan, niin sisäisistä tapahtumista kannattaisi raportoida.
Raptorit ja dinosaurus kiittää.
Tyrannosaurus valuu viemäristä ales.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun EU:ssa vielä ollaan, niin sisäisistä tapahtumista kannattaisi raportoida.
Toki, mutta miksi juuri nyt kaipaat raportointia, muttet edellisten tai sitä edellisten vaalien aikaan? Tai esim. Slovakian vaalituloksista? Tiesitkö edes, että sielläkin oli vaalit?
Hienoa. Nyt jäävät myslimit sinne minne kuuluvatkin.