Kiinalainen nainen synnyttänyt 67-vuotiaana vauvan! Painoi 2,6kg. Mitä ihmettä?
Kommentit (27)
Olihan Saksassa joku 65-vuotias mummo joka synnytti neloset ja ennestään oli jo 15 lasta... Kävi hedelmöityshoidoissa Ukrainassa. Ja Elton John ja David Furnish olivat tyyliin 70 ja 50 kun tulivat vanhemmiksi.
Hemmetti soikoon, kyllä joku maailmanlaajuinen laki pitäisi säätää että vanhuksilta kiellettäisiin tuo touhu!
On se erikoista. En voi oikein ymmärtää. Itse tuossa iässä jos sinne elän olen itse sitten isoäiti toivon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olihan Saksassa joku 65-vuotias mummo joka synnytti neloset ja ennestään oli jo 15 lasta... Kävi hedelmöityshoidoissa Ukrainassa. Ja Elton John ja David Furnish olivat tyyliin 70 ja 50 kun tulivat vanhemmiksi.
Hemmetti soikoon, kyllä joku maailmanlaajuinen laki pitäisi säätää että vanhuksilta kiellettäisiin tuo touhu!
Kyllä mä luulen että Elton Johnin lapsella on keskivertoa paremmat eväät elämään vaikka isä onkin pappaikäinen.
Aika ällöä jos vielä normaali synnytys.
Vierailija kirjoitti:
Aika ällöä jos vielä normaali synnytys.
Täh. Onko synnytys joskus jotenkin vähemmän ällöä?
Väittivät vielä että luonnollisesti aikaansaatu, ei hoidoilla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9a4b52a9-6269-4255-881a-c8ed2a631092
Palaan vielä tähän uutiseen, 67 -vuotias nainen sai siis ilman hedelmöityshoitoja lapsen.
Oliko hänellä kuukautiset 67 -vuotiaaksi?
Olisipa hirveää, jos omalle kohdalle sattuisi vahinko. Olen kohta 56 ja säännölliset kuukautiset. Munasarjat vielä aktiiviset eli voisin tulla raskaaksi ja ehkäisyä pitää käyttää. On ihan normaalia, jos kuukautiset jatkuvat kuusikymppiseksi, mutta noin vanha nainen, jolla on kuukautiset on harvinaisuus.
Rutkasti onnea ja pitkää ikää vanhemmille Tuossa ei ole mitään ällöä vaan onnea 😘
Haluan silti nuoren äidin lapsilleni. Tämä ei muuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ruskea ja haisi pahalle?
Lapsen nimeksi tulee siis GaG-Ga
Vanhuus ja viisaus, kyllä vanhemmalla ihmisella on paljon enemmän sitä elämänkokemusta.
Toivottavasti elää pitkän elämän et saa lapsellee hyvän lapsuuden ja kasvaa aikuiseks
Erramatti Mangayamma on tiettävästi maailman vanhin äiti. Hän synnytti vuonna 2019 terveet tyttökaksoset Andhra Pradeshin osavaltiossa Intiassa. Mangayamma oli tuolloin 74-vuotias. Neljän lääkärin tiimi suoritti naiselle keisarileikkauksen
Seuraava askel on keinokohdut. Ei enää synnyttämistä, vaan lapsi avaimet käteen -sopimuksella.
Ehkä hänellä papereissa 10 vuotta liian vanha ikä. Miten muuten mahdollista. 50+ voisi vielä saadakin, jotkut.
Kiinalaisilla on monenlaiset luonnonmukaiset rohdot ja yrtit. Akupunktiolla voidaan myös vaikuttaa hedelmällisyyteen. Tiedä mitä on käyttänyt ja pitkään.
Nykyään tieteen voimin kohtua voi käyttää hautaan asti. Se onko se terveellistä on eri asia. Sukusolut oli joko pakastettuja tai eivät lahjoitettuja. Sairasta. Huhhuh..