Missä kaupungissa olet käynyt missä kukaan muu tuntemasi ei ole käynyt?
Kommentit (58)
Seremban, Malesia. Asuin siellä 2kk. Lämmintä oli.
Kouvola
Joku mamma väänsi paskat kävelykadulle.
Sinccis
Iloilo Filippiineillä.
Oli tosi kaunista, kuuma ja ihanaa.
Matkustelen harvoin yksinään, joten tuskin missään kaupungissa. Joissain pikkukylissä olen voinut käydä missä muut eivät ole käyneet.
Sinccis
En keksi mitään. Yksin olen käynyt vain ihan tavallisissa kaupunkilomakohteissa. Erikoisemmilla reissuilla on ollut aina mies/sisko/kaveri mukana.
Automatkoilla Keski-Euroopassa olen käynyt varmaan kymmenissä kaupungeissa vailla mitään turisteja kiinnostavaa, ihan peruspikkukuaupungeissa, läpikulkumatkalla. Niissä tuskin tuttuni ovat koskaan käyneet tai tulevat käymäänkään.
Monessa tuhannessa kaikilla mantereilla, etelämannerta lukuunottamatta.
Tapasin suomessa viikon reissulla nuoruuden kaverin, jonka kanssa kävin elämäni ainoalla seuramatkalle 30 vuotta sitten.
Tuo mies on 55 v ja ei ole käynyt missään muualla kuin töissä pk seudulla.
Tuo mies on eläissään kuollut!
Vierailija kirjoitti:
Falklandin saaret, Port Stanley
Unohdin sanoa millainen oli. Oli kuin ruma pieni englantilainen kylä.
Dunedin, Uusi-Seelanti. Pieni ja söpö yliopistokaupunki.
Jhansi. Aika vaikuttava linnakekaupunki.
Aika monessakin varmasti. Mutta esimerkiksi Kanazawa Japanissa ja Punta Arenas Chilessä.
Chicago. Niin kiva ja mun mieleen oleva kaupunki että kuudes reissu varattu alkuvuodelle!
Vierailija kirjoitti:
Matkustelen harvoin yksinään, joten tuskin missään kaupungissa. Joissain pikkukylissä olen voinut käydä missä muut eivät ole käyneet.
Sinccis
Miksi miinuksia ?
Käsittämätöntä.
Sinccis
Simfereopol Krimillä. Silloin se oli Ukrainaa.
Vierailija kirjoitti:
Simfereopol Krimillä. Silloin se oli Ukrainaa.
Korjaan, siis Simferopol.
Vierailija kirjoitti:
Chicago. Niin kiva ja mun mieleen oleva kaupunki että kuudes reissu varattu alkuvuodelle!
Mistä pidät siellä eritysesti, kun noin olet tykästynyt?
Vierailija kirjoitti:
Monessa tuhannessa kaikilla mantereilla, etelämannerta lukuunottamatta.
Tapasin suomessa viikon reissulla nuoruuden kaverin, jonka kanssa kävin elämäni ainoalla seuramatkalle 30 vuotta sitten.
Tuo mies on 55 v ja ei ole käynyt missään muualla kuin töissä pk seudulla.
Tuo mies on eläissään kuollut!
Mika Waltari kirjoitti Sinuhe Egyptiläisen nojatuolistaan käsin käymättä koskaan Egyptissä.
Jaroslavl, Venäjä, kaupunki on Unescon maailmaperintökohde, tykkäsin, hieno vanha keskusta.
Gouda Etelä-Afrikkassa. Palaneita taloja, asema oli ruostunut peltikaton, jokunen viinakauppa. Äkkiä pois.