Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältäkin päivältä tulee jo suorastaan ikoninen - 9 € !

Vierailija
28.10.2019 |

9 € taas tänäänkin! Ihanaa muurahaisen orjan matkaa syys säässä sade hyvä mieli marssi esivallan huuhkajat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan laskea: 157 e on bruttona päiväsakkoa nyt, kun lomien jälkeen downshiftasin ja vaihdoin vähemmän stressaavaan työhön. Plus kolmelta päivältä päivärahat, kun olen tämän alkuviikon työmatkalla.

Vierailija
2/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonjanoisena kysyn, kun en ole koskaan ollut tuossa tilanteessa, että olisin joutunut 9€ päivälle, että evätäänkö silloin peruspäiväraha tai muu päiväraha ja saat työssäolopäivänä vain 9€?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko mainita saamasi työttömyyskorvauksen, työmarkkinatuen tai miksi sitä nyt sitten nimitetäänkin?

Vierailija
4/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikoninen"? Urheiluselostajinko överihypetystä tässä yritetään apinoida?

Vierailija
5/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedonjanoisena kysyn, kun en ole koskaan ollut tuossa tilanteessa, että olisin joutunut 9€ päivälle, että evätäänkö silloin peruspäiväraha tai muu päiväraha ja saat työssäolopäivänä vain 9€?

Työtön olen kyllä ollut, mutta olen aina saanut paljon suurempaa päivittäistä työttömyyskorvausta kuin 9€.

Vierailija
6/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitotuus kirjoitti:

Unohditko mainita saamasi työttömyyskorvauksen, työmarkkinatuen tai miksi sitä nyt sitten nimitetäänkin?

Ja asumistuen. 

Saa siis 1000e / kk +9 e päivä.

Afrikkalainen olisi tyytyväinen.

Sinccis

Vierailija
7/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun se on 9€ plus korotettu päiväraha. Kohta lähden taas 9€ hommiin.

Vierailija
8/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön olen kyllä ollut, mutta olen aina saanut paljon suurempaa päivittäistä työttömyyskorvausta kuin 9€.

Näiltä valehtelijoilta on varmaan evätty työttömyyskorvaus ja jätetty jäljelle vain 9€:n korvaus. Ehkä se vähentää valehtelua.

Vierailija
9/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enempi kyse siitä, että itsemääräämisoikeuteen puututaan.

Rahallisestihan pienituloinen ei saa juurikaan enempää, kun itse maksaa kaikki menonsa. 

Sekä joutuu siihen päälle _oikeasti_ tekemään töitä koko kuukauden ja siltä voidaan vaatia jotain tulosta, kun palkkaakin saa. Kädestä pidettävien leikkikerhojen sijaan, joissa ei vaadita yhtään mitään, jos verrataan oikeisiin töihin.

Sinccis

Vierailija
10/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten paljon saat kuussa muita tukia ja vertaa sitä 10€/tunti maksettavaan palkkaan.

Paljonko pitäisi tehdä töitä 10€ tuntipalkalla, että pääset samaan summaan?

Vierailija
11/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on tuo korotus. Nämä työttömät ovat kyllä kovimpia valehtelijoita mitä tiedän, kun kaikki mitä tulee ilmaiseksi unohdetaan kertoa.

Sinccis

Vierailija
12/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, saan ostettua kunnollista ruokaa tuolla rahalla.

Jihuu!

Vierailija
13/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla enempi kyse siitä, että itsemääräämisoikeuteen puututaan.

Rahallisestihan pienituloinen ei saa juurikaan enempää, kun itse maksaa kaikki menonsa. 

Sekä joutuu siihen päälle _oikeasti_ tekemään töitä koko kuukauden ja siltä voidaan vaatia jotain tulosta, kun palkkaakin saa. Kädestä pidettävien leikkikerhojen sijaan, joissa ei vaadita yhtään mitään, jos verrataan oikeisiin töihin.

Sinccis

Olen mykistynyt. Ensimmäistä kertaa palstailuni historiassa yläpeukutin Sincciksen kommenttia ja pidän sitä oikeasti fiksuna.

Vierailija
14/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kannattaa käydä vaikka 5€/h palkalla, sillä töissä ollessa ei ehdi tuhlaamaan mitään. Kotona ollessa saa olla kokoajan lompsa levällään kun tulee osteltua kaikkea ja kulutettua muutenkin (tv ja netti vie sähköä, jääkaapilla tulee ravattua kokoajan, kahvia tulee juotua monta kuppia jne....)

Vierailija
15/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on tuo korotus. Nämä työttömät ovat kyllä kovimpia valehtelijoita mitä tiedän, kun kaikki mitä tulee ilmaiseksi unohdetaan kertoa.

Sinccis

Vajaa vitonen päivässä, miinus verot tietenkin.

Vierailija
16/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työmarkkinatuella. En saa mitään muita tukia. Vanhaan ok-taloon ei edes asumistukea, mikä on ihan väärin. On aina pientä vikojen korjaamista.

Jos joutuisin 9 euroa per päivä - töihin, tekisin tappiota. Tuo ei riitä kulukorvaukseksi matkoista ja vaatteista ja ruuasta.

Kun olen kotona, pystyn tekemään ruuat halvemmalla, kun on aikaa. Vaatteiksi kelpaa resuisemmatkin ja peseytyä ei tarvitse koko ajan.

Vierailija
17/17 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä kannattaa käydä vaikka 5€/h palkalla, sillä töissä ollessa ei ehdi tuhlaamaan mitään. Kotona ollessa saa olla kokoajan lompsa levällään kun tulee osteltua kaikkea ja kulutettua muutenkin (tv ja netti vie sähköä, jääkaapilla tulee ravattua kokoajan, kahvia tulee juotua monta kuppia jne....)

Töissä ei todellakaan kannata käydä vitosen tuntipalkalla. Kaikkein vttumaisinta on käydä töissä ja joutua silti hakemaan tukia. Tuo vitosen huono vitsipalkka on juuri sellainen jonka kanssa haet tukia. Tosin työnantajan mielestä varmasti kilpailukykyinen korvaus työstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän