Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät arvosta miesten kotona tekemää seksin metatyötä

Esa
28.10.2019 |

Tutkimusten mukaan kaikkein tyytyväisimpiä parisuhteisiinsa ovat ne parit keillä on useimmin seksiä.

Tutkimukseessa huomattiin aika nopeasti että miehet käyttävät huomattavasti enemmän aikaa seksin metatyöhön, kuten ehdotuksiin, eroottisiin viesteihin, kukkahankintoihin, hierontoihin, treffien järjestämiseen yms. ja ylipäätään seksin ajattelemiseen.

- Se on tosi kuormittavaa, jos päävastuu seksistä jää toiselle, mukana ollut mies kommentoi.

Sekä mukana olleet miehet ja naiset ovat sitä mieltä, että yhteinen seksi on kuitenkin jaksamisen ja kokonaishyvinvoinnin ja rakkauden säilymisen kannalta ehkä se tärkein asia ja tutkimuksessa käytetty Excel, millä mitattiin seksiin käytetyn metatyön määrää, auttoi tässä huomattavasti.

- Aluksi me hieman ihmeteltiin, kun mies laittoi merkintöjä taulukkoon jopa seitsemän minuutin välein, mutta niinhän se usein on ettei vastuu kodin kononaishyvinvoinnista mene aina tasan, tutkimuksessa mukana ollut nainen kertoi oppineensa.

Tutkimuksessa mukana olleet pariskunnat lisäsivät kotitöiden Exceliiinsä erikseen kohdat mm. viettelylle ja romanttisille eleille. Itse seksiä he eivät merkitse taulukkoon, koska se jakaantuu yleensä tasan, mutta kieltäytymisestä seuraa merkintä. (Kolmas merkintä saman viikon aikana johtaa parin yhdessä sopimiin toimenpiteisiin, joita tutkimus ei sen tarkemmin avaa.)

- Nykyään pyrin lähtemään aina leikkiin mukaan pienimmästäkin vihjeestä, jotta vastuu ei jäisi vain miehelle. (Nainen)

- Aiemmin meillä rouva aina valitti kodin metatöistä, kuten lasten harrastusten koordinoimisista, joista hän kantaa meillä päävastuun, mutta tutkimukseen osallistumisen jälkeen tämä loppui kuin seinään. (Mies)

- Silmäni aukesivat ja ymmärtäneen viimein minkälaisen valtavan kokonaisvastuun isäntä kantoi aiemmin meidän perheessä seksistä, mikä kuitenkin on se kaikkein tärkein onnellisuuden lähde parisuhteessa, kommentoi tutkimukseen osallistunut nainen. Nykyään en suostu enää olemaan lasten kuski, jotta jää aikaa seksille miehen kanssa. Yllätyksekseni huomasin, että lapset eivät olleet tästä moksiskaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin metatyö = imurointi

Vierailija
22/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tehnyt vuosia enemmän töitä. Siksi mulle jäänyt tavallista enemmän kotitöitä miesten töiden lisäksi. Joten ehkä 50/50. Toki vähemmän siivoista enemmän ruuanlaittoa valmiiksi. Kukkia en ole tuonut mutta hieronut ja muutenkin hyväillyt aina ja varsinkin ollut aina läsnä. Kylki kyljessä nukahdetaankin aina. Vaimo säännöstellyt seksiä jo vuosia, eli menty hänen ehdoilla. Toki olen viimeistään viikon lopulla jo sen verran kärsimätön, että vaimokin haluaa. Mä luulen, että vedättää tahallaan jotta saa siitä itselleenkin lisäpotkua. Oli mitä oli, seksiä ollut aina riittävästi, vasta viime vuosina vähentynyt 1 kert viikkoon. Yhdessä yli 40v ja juuri em syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän