Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätöntä miten tuollainen käytös sallitaan Kristianilta BB-talossa - Toivottavasti tämä väkivaltaa suosiva ohjelma on tullut vihdoin tiensä päähän

Vierailija
27.10.2019 |

Ei lisättävää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka ja Kristian olisi pitänyt heittää pihalle talosta, ja häätöäänestysrangaistukseen olisi pitänyt laittaa ne kaksi jotka saivat kylttirangaistuksen.

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
22/28 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuotanto mogas kyllä tässä nyt. Ja kuka uskoo äänestystuloksia????Kysyn vaan? 49% ja 50%? Just joo.Niin varmasti. Ja ihmisiä rahastetaan. Huh huh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
24/28 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Kristian on oikein tehnyt? En oo seurannut, mutta olin jokusen yön vanhempieni luona, ja siellä tuli parina päivänä katsottua.

Vierailija
25/28 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksen paikka

Vierailija
26/28 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoituksen paikka

Ei vaan tuotanto palkitsee Kristianin luultavasti kaljalla. 

Vierailija
27/28 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Ettekö te tajua että kaikki on käsikirjoitettua ja sovittua draamaa? 100% feikkiä ja ohjaajan kanssa sovittua.

Tämä. Onko nykyihminen näin tyhmä ettei ymmärrä tätä? Ja mammat kattoo silmät tillillään. Hommatkaa elämä. Siis ihan oikeesti. Eka ja vika bb aloitus mihin kommentoin.

Vierailija
28/28 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Ettekö te tajua että kaikki on käsikirjoitettua ja sovittua draamaa? 100% feikkiä ja ohjaajan kanssa sovittua.

Tämä. Onko nykyihminen näin tyhmä ettei ymmärrä tätä? Ja mammat kattoo silmät tillillään. Hommatkaa elämä. Siis ihan oikeesti. Eka ja vika bb aloitus mihin kommentoin.

Olen niin tyhmä, että luulen kaiken tapahtuvan oikeasti talossa.