Käsittämätöntä miten tuollainen käytös sallitaan Kristianilta BB-talossa - Toivottavasti tämä väkivaltaa suosiva ohjelma on tullut vihdoin tiensä päähän
Kommentit (28)
Joo tuotanto mogas kyllä tässä nyt. Ja kuka uskoo äänestystuloksia????Kysyn vaan? 49% ja 50%? Just joo.Niin varmasti. Ja ihmisiä rahastetaan. Huh huh.
Mitä se Kristian on oikein tehnyt? En oo seurannut, mutta olin jokusen yön vanhempieni luona, ja siellä tuli parina päivänä katsottua.
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoituksen paikka
Ei vaan tuotanto palkitsee Kristianin luultavasti kaljalla.
Vierailija kirjoitti:
LOL. Ettekö te tajua että kaikki on käsikirjoitettua ja sovittua draamaa? 100% feikkiä ja ohjaajan kanssa sovittua.
Tämä. Onko nykyihminen näin tyhmä ettei ymmärrä tätä? Ja mammat kattoo silmät tillillään. Hommatkaa elämä. Siis ihan oikeesti. Eka ja vika bb aloitus mihin kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Ettekö te tajua että kaikki on käsikirjoitettua ja sovittua draamaa? 100% feikkiä ja ohjaajan kanssa sovittua.
Tämä. Onko nykyihminen näin tyhmä ettei ymmärrä tätä? Ja mammat kattoo silmät tillillään. Hommatkaa elämä. Siis ihan oikeesti. Eka ja vika bb aloitus mihin kommentoin.
Olen niin tyhmä, että luulen kaiken tapahtuvan oikeasti talossa.
Täysin samaa mieltä.