Janne Puhakan miesystävä
Jääkiekkoilija Puhakka on seukannut norjalaisen eläinlääkärin kanssa jo viisi vuotta. Puhakka ja tämä jo harmaantunut mies ovat ilmeisesti tavanneet Jannen ollessa n. 20v. Ovatko suuret ikäerot tavallisempia homosuhteissa? Haavistonkin miesystävä oli 18-vuotias heidän tavatessaan ja Haavisto taisi olla n. 50v.
Kommentit (97)
Onhan niitä naisia joilla on isoisänsä ikäinen puoliso. Ihan julkisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan presidenttinäkin.
Hävetkää! kirjoitti:
Onpas täällä taas oikeen homofoobikkojen kukkahattutäti ja setä kerho koolla. Eiköhän se ole Puhakan oma elämä! Mitä hittoo se teille kuuluu?? Hankkikaa oma elämä! Ja mitä Tamiin tulee niin siinä vasta on turha äijä joka kuvittelee olevansa joku kingi.
On tämä sensitiivisyys mennyt jo liian pitkälle kun homoista ei saa puhua siinä kuin muistakin ryhmistä joita arvostellaan tavan takaa. Tämä on Vauvan av ja tällaista täällä puhutaan eikä todellakaan ole pahimmasta päästä. Homomiehillä on muuten paljon ikäeropareja ja senssipalstoilta tämän näkee myös. Miksei asiasta voi puhua?
Ohoh. Onpas ottanut vanhan äijän.
Mä olen miettinyt että onko homoseksuaaleilla juurikin ollut vaikea isäsuhde. Vanhempien ero ja äidin hoiviin jääminen ja sitä kautta isän puute. Vai onko homous synnynnäistä? Kuka tietää...
Kuten naiset ainakin tietävät, miehet kypsyvät hieman naisia hitaammin.
Homoissakin osa jää sinne 20-vuotiaan tasolle, bilettämiseen ja irtosuhteissa hyppimiseen loppuiäkseen. Sitten on niitä, jotka haluavat jo 20-vuotiaana vakituisen parisuhteen (vähemmistö).
Noin keskimäärin iäkkäämmissä miehissä on enemmän vakaita ja kypsiä tyyppejä.
Ja kyllähän joillakin on daddy issues, ihan niin kuin naisillakin.
Kukaan ei silti mieti, onko esimerkiksi nykyisen presidentin puolisolla sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ruskean reiän ritarit ei pärjää lätkässä.
Tämä on tosiaan fakta.
Joo teuvolla ja nikollakin oli ikäeroa 24 v.
Vierailija kirjoitti:
Kuten naiset ainakin tietävät, miehet kypsyvät hieman naisia hitaammin.
Homoissakin osa jää sinne 20-vuotiaan tasolle, bilettämiseen ja irtosuhteissa hyppimiseen loppuiäkseen. Sitten on niitä, jotka haluavat jo 20-vuotiaana vakituisen parisuhteen (vähemmistö).
Noin keskimäärin iäkkäämmissä miehissä on enemmän vakaita ja kypsiä tyyppejä.
Ja kyllähän joillakin on daddy issues, ihan niin kuin naisillakin.
Kukaan ei silti mieti, onko esimerkiksi nykyisen presidentin puolisolla sellaisia.
No hohhoijaa. Kyllä on Niinistön ja Haukion suhdetta puitu täällä sivukaupalla ja joka kantilta.
Vierailija kirjoitti:
Joo teuvolla ja nikollakin oli ikäeroa 24 v.
Teuvo myös harrasti useaan otteeseen 13-vuotiaan pikkupojan kanssa itse ollessaan jo kolmekymppinen. Että sellainen tapaus..
Love is... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää! kirjoitti:
Onpas täällä taas oikeen homofoobikkojen kukkahattutäti ja setä kerho koolla. Eiköhän se ole Puhakan oma elämä! Mitä hittoo se teille kuuluu?? Hankkikaa oma elämä! Ja mitä Tamiin tulee niin siinä vasta on turha äijä joka kuvittelee olevansa joku kingi.
No, mun täytyy kyllä sanoa, että homot on musta ok, mutta jotenkin on ällöä et 19v ja päälle 50v alkaa seurustella.
Oma poika on nyt 18v ja jos kertoisi olevansa homo niin musta se olisi ihan ok, mut jos kertoisi seurustelevansa 54v kanssa niin olisin kyl vähän, että voi ei... Itsekin oon vasta 46v.
Janne on 24 eikä 19 vuotias.
Et tainnut huomata, että HS:n jutussa kerrottiin Puhakan seurustelleen tämän vanhemman miehen kanssa jo viisi vuotta. Eli jos Puhakka on nyt 24v niin suhde on alkanut kun hän on ollut 19v. Vastaavasti miesystävä on ollut viisi vuotta nuorempi silloin, mutta kuitenkin yli viisikymppinen jo.
Vierailija kirjoitti:
Emmanuelle Macron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmanuelle Macron?
Macronin vaimo on 24 vuotta vanhempi.
Niinistön vaimo 29 vuotta nuorempi, Trumpin vaimo 24 vuotta nuorempi.
Ei noista kyllä kenelläkään ole isovanhempien ikäistä puolisoa.
Janne on 24 vuotias ja puoliso Rolf Nordmo 61 vuotias. Rakkaus ei katso ikää.
Jannen puolisolla lisäksi aikuisia lapsia, erittäin mielenkiintoista.
Luulen että homoilla isot ikäerot ovat yleisiä myös siksi että nuori homomies on yleensä hyvin epävarma itsestään. Hakee ja saa tukea vanhemmalta homomieheltä, joka on jo sinut homoutensa kanssa.
Tässä se taas nähdään että hopeaketut eivät ole vain naisten vaan myös homomiesten unelma.
Janne on 24 eikä 19 vuotias.