Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leskeneläke määräaikaiseksi!!!

Vierailija
27.10.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-11037902

Mites av-mammat se suu nyt pannaan, kun nykyinen hallitus on tekemässä karhunpalveluksen monelle av-mammalle, jotka tulevat menettämään tämän päätöksen myötä jopa kymmeniä tuhansia euroja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ennen 1975 syntynyt. Olen silti sitä mieltä, että päätös on väärään suuntaan.

Valtion päin vastoin pitäisi lisätä porkkanoita, joilla saataisiin pariskunnat sitoutumaan toisiinsa koko elämäkseen. (se on yhteiskunnalle kannattavaa, että etenkään lasten vanhemmat eivät eroa ja että ei saada kahteen asuntoon tukia yms)

Tuo on TÄYSIN oikea suunta. Jos OIKEASTI haluttaisi saada pariskunnat, tai lähinnä naiset sitoutumaan parisuhteisiin, niin silloin tukittaisi se loisimisen tie jolla nyky systeemi on mahdollistettu. Eli jos JA kun nainen on se joka lähtee kersan kanssa leikkimään YH-leikkejä, niin se pitäisi lailla velvoittaa että silloin myös vie ongelmansa mukanaan ja myös ITSE maksaa temppunsa, eli mieheltä poistuisi elatusvelvollisuus.

Alkaisi kummasti se parisuhde ja perheen koossa pitäminen kiinnostamaan, kun ei enää voisikaan miehen selkänahasta ja yhteiskunnan piikkiin loisimalla olla. Harvalla akalla on omasta takaa liitua siihen malliin että voi piirrellä mitä haluaa ja mihin haluaa.

Miehen täytyy olla täysin kelvoton tai haluton vanhemmaksi tai kuollut jotta äidistä voi tulla yksinhuoltaja. Ei siis mitään perustetta elatusvelvollisuuden lopettamiselle.

Vierailija
22/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ennen 1975 syntynyt. Olen silti sitä mieltä, että päätös on väärään suuntaan.

Valtion päin vastoin pitäisi lisätä porkkanoita, joilla saataisiin pariskunnat sitoutumaan toisiinsa koko elämäkseen. (se on yhteiskunnalle kannattavaa, että etenkään lasten vanhemmat eivät eroa ja että ei saada kahteen asuntoon tukia yms)

Tuo on TÄYSIN oikea suunta. Jos OIKEASTI haluttaisi saada pariskunnat, tai lähinnä naiset sitoutumaan parisuhteisiin, niin silloin tukittaisi se loisimisen tie jolla nyky systeemi on mahdollistettu. Eli jos JA kun nainen on se joka lähtee kersan kanssa leikkimään YH-leikkejä, niin se pitäisi lailla velvoittaa että silloin myös vie ongelmansa mukanaan ja myös ITSE maksaa temppunsa, eli mieheltä poistuisi elatusvelvollisuus.

Alkaisi kummasti se parisuhde ja perheen koossa pitäminen kiinnostamaan, kun ei enää voisikaan miehen selkänahasta ja yhteiskunnan piikkiin loisimalla olla. Harvalla akalla on omasta takaa liitua siihen malliin että voi piirrellä mitä haluaa ja mihin haluaa.

Miehen täytyy olla täysin kelvoton tai haluton vanhemmaksi tai kuollut jotta äidistä voi tulla yksinhuoltaja. Ei siis mitään perustetta elatusvelvollisuuden lopettamiselle.

Just sinunlaisiltasi Ä M M I L T Ä pitäisi ottaa pois kaikki tuet, äänioikeus ja varsinkin ihmisoikeudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestökehityksen takia kaikki sinkkuilua suosiva pitäisi lopettaa. Lopetetaan yksiöiden ralentaminen ja tehdään vain perheasuntoja. Otetaan ansiotuöoverotukseen lapsivähennykset takaisin. Tehdään eläkesysteemistä oikealla tavalla kannustava - lasten synnyttämisestä ja siittämisestä lisäeläkettä! Eikä nyt helkkarissa rajoiteta leskeneläkettä!

Vierailija
24/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeäähän se on jos valtio varastaa kuolleen eläkesäästöt. Jos olisimme vapaita itse säästämään eläkkeemme niin ei olisi tätäkään ongelmaa.

Entäs kuolleet sinkut? Kenen pitäisi saada heidän eläkkeensä?

Jos eivät ole aviottomia lapsia saaneet, niin ei kenenkään. Jos ei kontribuoi eläkesysteemin pystyssä pysymiseen, ei sieltä kovin paljon voi vaatia.

Vierailija
25/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muu auta kuin asua vuokralla, saada asumistukea ja toimeentulotukea minimieläkkeen lisäksi. Lisäksi harkinnanvaraisena silmälasit ja kaikki muu mahdollinen. Veronmaksajille jää näidenkin maksaminen. Paljon tulee olemaan köyhiä naiseläkeläisiä silloinkin, ei niiden määrä ole mihinkään vähentynyt, varsinkin kun eläkkeitä on näiltä jo ennestään leikattu.

Vierailija
26/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä!!! Antti, ei näin voi tehdä!

Vierailija
27/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hallitus on aivan arvaamaton. Myös ne yksityiset , usein vaimolle otetut huononnettiin ettei mitään . Jostain syystä 40 vuotta raskata työtä tehneen naisen eläke on se sama mikä on kansaneläke.  Onhan tässä selvästi jotain mätää. Jomman kumman on perheessä kuitenkin satsattava niihin kolmeen lapseen.  Sitten jos se mies kuolee leski ei pysty edes omaa asumistaan maksamaan. Pitää hylätä se rakas koti ja alkaa sitten vaan sossun asiakkaaksi. Olen kuitenkin sitä mieltä että aviopuolisoiden olisi hyvä sitoutua toisiinsa, kumpikin satsaisi lapsiin. Nyt pitkästä avioliitosta rangaistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän