Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin naista treffeille... Tulkinta-apua kaivataan

Vierailija
27.10.2019 |

Eli olen tällainen aika nuori mies ja pyysin treffeille tuntemaani naista, jonka kanssa olen varsin ystävällisissä väleissä. No sitten nainen ei sanonutkaan mitään, katsoi vain minua ja äännähti tavalla, jota en osaa tekstissä kuvailla (osaisin kyllä matkia äännähdystä, mutta sitä ette kuulisi). Minulle jäi hämmentynyt olo ja nyt en tiedä, voinko vielä uudestaan pyytää häntä treffeille vai pitäisikö vain unohtaa koko juttu...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Se sun kysymyksesi on voinut tulla niin yllättäen ettei raukkaparka ole oikein tiennyt mitä sanoa.

Mutta nyt ainakin tietää, että välität hänestä. Anna ajatusaikaa pari kuukautta ja pyydä uudelleen.

Mä olen niin kauhea, että vaikka joku, josta itsekin hulluna tykkään, pyytää ulos, niin aina ekana sanon "Ei", enkä perustele. Se on testi, että katsotaanpas, tykkääkö todella ja tuleeko uudestaan ottamaan turpiin. Jos mitään ei kuulu ja oikeasti tahdonkin nähdä häntä, voin viikon kuluttua ottaa yhteyttä ja heittää ohimennen, "Oikeastaan voisi olla kuule kiva mennäkin".

Mutta olenkin miesten mielestä niin ihana, mutta aivan mahdoton.

Yksi syy kanssa, miksi en oikein heti ole tikkana valmis kaikkeen on, että en halua olla mikään helppo nakki.

Miehille pitää antaa jännitystä ja ne ressut pitää saada uskomaan, että he ovat suuria valloittajia, kun itse asiassa sinä määräät kuitenkin lähestymisnopeuden.

Minua ainakin raivostuttaisi tyyppi, joka ei kerralla uskoisi. En todellakaan testaile mitään tai leiki vaikeasti tavoiteltavaa. Jos olen kiinnostunut, näytän sen. Jos taas en lähestymisestä innostu, se tarkoittaa yksinkertaisesti ettei kiinnosta.

Vierailija
42/42 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pyytänyt miehiä kahville ja ties minne, ja aina he ovat tulleet paikalle pelkällä kaverimielellä. Olen lihava, joten ilmeisesti minut on helppo laittaa heti friendzonelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla