Onko normaalia
Onko parisuhteessa ok käytöstä: mies ei sano että on lähdössä käymään jossain, vaan perjantaina iltakymmenen aikaan saunan jälkeen mitään sanomatta alkaa laittaa siistimpää vaatetta päälle ja tilaa taksin. Ei sano että menee iltaa istumaan johonkin.
Tykkäisin että sanoisi, että on esim vähän ajan päästä lähdössä käymään jossain.
Ja toinen asia: Hänen mielestään ei ole pakollista osallistua taloyhtiön pihatalkoisiin, varsinkaan kun hänen piti mennä autoa laittamaan talviteloille, oli muuta tekemistä.
Ilmeisesti ei ollut ajokunnossa, niin ei mennyt niihin autohommiin mihin sanoi aamupäivästä menevänsä.
Kaikki muut olimme pihatalkoissa, niin mies makasi koko päivän fleecepeiton alla sohvassa ja katseli telkkaria.
Voi olla että ei oo joo pakollista talkoot, mutta mun mielestä noloa jos ei osallistu kerran vuodessa. Ja muut naapurit kuitenkin siellä aina on.
En ymmärrä, ja en kuvitellut että yhdessä asuminen on tätä. Miehen mielestä minä sekoilen ja hänen käytöksessään ei ole korjattavaa.
Kommentit (25)
Ei tuo kyllä vaikuta normaalilta edes minusta vaikka olen mies. Kyllä sitä nyt täytyy kumppaniaan sen verran arvostaa, että menemisensä kertoo, on valmis myös keskustelemaan josko ei tällä kertaa menisikään ja ihan hyvä olla myös silloinkin hätätapauksissa tavoitettavissa kun on menossa jne. Ei oikein vaikuta aikuisen sitoutuneen kunnioittavan ihmisen käytökseltä...
Ei ennen saunaa sanonut mihinkään olevansa menossa eikä sen jälkeenkään. Alkoi laittaa siistimpää vaatetta ni kysyin onko johonkin lähdössä.
Mulle sopii että hän lähtee pelailemaan ja baariin kaverin kanssa jos haluaa, mutta olisi kiva tietää jos on illalla lähdössä johonkin.
Tuntuu pahalta jos lähtö on yhtäkkiä kymmenen aikaan, eikä tiennyt että toinen menee johonkin.
Ahdistus on tullut siitä, että joskus tollasen äkkilähdön jälkeen on herännyt 3-5 aikoihin ja toinen ei ole tullut.
Muutamia vuosia sitten esim ma aamuyöllä ei ollut kotona vielä 3 jälkeen. Eli sunnuntaina illalla lähti viihteelle ja itse menin aamuvuoroon maanantaina. Lopulta tuli taksilla klo 6 aamulla pihaan, ja ei ollut rahaa maksaa sitä.
Varmaan keksii vaan yhtäkkiä että tekee mieli lähteä kaupungille, eikä viitsi sanoa. Keksii että tekee mieli lähteä, ja vetää vaan vaatteet päälle tilaa taksin ja lähtee.
Ap
Kertoi 5 minuuttia ennen taksin tuloa, kun kysyin onko hän lähdössä johonkin. Ei sanonut mitään esim ennen saunomista. Vasta kun kysyin.
No ei ole normaalia. Oletko kysynyt häneltä että miksi tuollainen käytös?
En muista mitä hän on aikaisemmin vastannut vai onko sanonut mitään. Voi olla ettei halua sanoa etten hermostu (kun ei voi tietää kuinka pitkään menee) , vaan sanoo vasta just ennen ovesta lähtöä.
Itestä tuntuis paremmalta kun tietäisi että toinen on lähdössä esim tunnin päästä.
Olen pyytänyt että sanoisi jos menee illalla johonkin. Mutta useimmin ilmoittaa vasta just ennen kuin taksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyytänyt että sanoisi jos menee illalla johonkin. Mutta useimmin ilmoittaa vasta just ennen kuin taksi tulee.
Jos hän on aiemmin ilmoittanut ja olet alkanut sitten "neuvottelemaan" että josko ei lähtisikään niin hän haluaa nykyään lähteä ilman tätä neuvottelua.
En kyllä kannata tämmöistä toimintaa ja selvästi teillä ei nyt ihan täysin pelaa suhteenne.
Aiemmin olen ollut pahalla mielellä kun hän saunan jälkeen on vasta ilmoittanut lähtevänsä.
Olen luullut, että kun ei ole ollut kummallakaan menoa illaksi ja saunotaan, että ilmeisesti ollaan vaan. Joskus on lähtenyt kesken tv ohjelman pelailemaan ja baariin.
Olis vaan kiva tietää jos toinen lähtee johonkin esim tunnin päästä. Eikä yllättäen samalla sekunnilla.
Luultavasti järjestän oman asunnon heti kun saan tavarakaaoksen vähemmälle ja pakattua tavaroita. Ei jaksa kun mikään ei muutu, vaikka on pyytänyt.
https://befuck.com/videos/7292/the-sexy-bombshell-malena-morgan-in-the-…
Laita naytto isoksi niin etteivat huonot mainokset nay, naet jotakin sellaista, mita ei joka paiva nae. Ehka huono mies unohtuu hetkeksi
Vierailija kirjoitti:
Laita naytto isoksi niin etteivat huonot mainokset nay, naet jotakin sellaista, mita ei joka paiva nae. Ehka huono mies unohtuu hetkeksi
Aika villi tapaus, taitaa vain olla vähän tyttojen juttu, lopulta tämä Malena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksilelut ovat tällä vuosituhannella tulleet aika toimiviksi myös. Malena käyttää tuota kyllä ihan kadehdittavan taitavasti. Mmmmh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksilelut ovat tällä vuosituhannella tulleet aika toimiviksi myös. Malena käyttää tuota kyllä ihan kadehdittavan taitavasti. Mmmmh.
Lahjakas tapaus tosiaan! 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakas tapaus tosiaan! 😎
Koko video löytyy x-hamsterista jos laittaa hauksi:
hot glamour treat
Pitäisi tulla ensimmäisenä.
Malena tekee sen loppuun asti joka on aika hurja 💫 💧⭐️ ⭐️ ⭐️💫 🙎♀️
Onko teidän miesten käytös samanlaista?