Onko normaalia
Onko parisuhteessa ok käytöstä: mies ei sano että on lähdössä käymään jossain, vaan perjantaina iltakymmenen aikaan saunan jälkeen mitään sanomatta alkaa laittaa siistimpää vaatetta päälle ja tilaa taksin. Ei sano että menee iltaa istumaan johonkin.
Tykkäisin että sanoisi, että on esim vähän ajan päästä lähdössä käymään jossain.
Ja toinen asia: Hänen mielestään ei ole pakollista osallistua taloyhtiön pihatalkoisiin, varsinkaan kun hänen piti mennä autoa laittamaan talviteloille, oli muuta tekemistä.
Ilmeisesti ei ollut ajokunnossa, niin ei mennyt niihin autohommiin mihin sanoi aamupäivästä menevänsä.
Kaikki muut olimme pihatalkoissa, niin mies makasi koko päivän fleecepeiton alla sohvassa ja katseli telkkaria.
Voi olla että ei oo joo pakollista talkoot, mutta mun mielestä noloa jos ei osallistu kerran vuodessa. Ja muut naapurit kuitenkin siellä aina on.
En ymmärrä, ja en kuvitellut että yhdessä asuminen on tätä. Miehen mielestä minä sekoilen ja hänen käytöksessään ei ole korjattavaa.
Kommentit (25)
Sanoisin varmaan, että pääsenkö samalla kyydillä, ja häipyisin eri suuntaan, kun oltaisiin keskustassa. Menisin syömään tai tilaisin kaverin treffeille tai jotain.
Äijä sais maksaa taksin, kun sen tilasikin.
Tee itse sama kokeeksi. Toimi nuoruuden poikaystävään. Ei lähtenyt enää.
Ei ole normaalia kadota illanviettoon ilman mitään infoa. Naapurissa mies kyllä lähti monasti perjantai-iltana saunan jälkeen viemään roskapussia, palasi sitten joskus aamuyöstä...