Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkyykö ihmisestä, jos on juonut pullon viiniä?

Vierailija
26.10.2019 |

Hups..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kyseessä on normaalikokoinen pullo ja ei-alkoholisoitunut henkilö.

Vierailija
2/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitö se on kyse. :) hupsista

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy. Mulle jo pari lasii saa pupillit laajenemaan.

Vierailija
4/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juon pullon viiniä, ihmiset näyttävät kauniimmilta. Mutta vain illan ajan.

Vierailija
5/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos kyseessä on normaalikokoinen pullo ja ei-alkoholisoitunut henkilö.

Aika huono viinapää saa olla jos normi 0,75l pullosta viiniä tulee kaatokänniin.

Vierailija
6/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Punaviini värjää hampaat.

Vierailija
7/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Helmerin puheesta ei ainakaan saisi mitään selvää 

Vierailija
8/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join pullon valkkaria ja aion lähteä ulos

Vierailija
9/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin huomaa, jo paljon pienemmästä määrästä.

Vierailija
10/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain näkyy toisista ei. Tosi juoposta ei näe edes kossu. Luulin ettei mun sedän vaimo juo ollenkaan. Ei ikinä juonu mitään, kun siel iltaa istuttiin. Oli samanlainen koko illan. Myöhemmin mun setä kertoi, et hän joi joka ilta pullon kossua.

Vierailija
11/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistain näkyy toisista ei. Tosi juoposta ei näe edes kossu. Luulin ettei mun sedän vaimo juo ollenkaan. Ei ikinä juonu mitään, kun siel iltaa istuttiin. Oli samanlainen koko illan. Myöhemmin mun setä kertoi, et hän joi joka ilta pullon kossua.

Huhhuh. Mä luulen, että musta näkyy kun jo kirjoittaminen tuottaa hankaluuksia. Juon 1-3 x kuussa. Välillä pari lasia välillä pullo tai enemmän viiniä. Nyt on pieni tauko ollut ja vedin puolitoista pulloa valkkaria.

Vierailija
12/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sedän vaimo ei juonut koko iltana mitään, aika selvää, ettei silloin mitään näykään. Ja jos olisi juonut kossun, niin varmastikin olisit sen nähnyt. Mun lapset kertoivat, että näkivät musta jo lasillisen jälkeen. Läheiset näkee, vieraammat eivät.

t. entinen tosijuoppo

Vierailija
13/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sedän vaimo ei juonut koko iltana mitään, aika selvää, ettei silloin mitään näykään. Ja jos olisi juonut kossun, niin varmastikin olisit sen nähnyt. Mun lapset kertoivat, että näkivät musta jo lasillisen jälkeen. Läheiset näkee, vieraammat eivät.

t. entinen tosijuoppo

Ei tosijuoposta humalatilaa näe, vaan sen kiihkon silmistä kun VIINAA ON!

Sinccis

Vierailija
14/14 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Riippuu toleranssista sekä siitä, missä tahdissa pullollinen (0,75 l) hupenee. Jos olet vapaalla/lomalla ja otat ensimmäisen lasillisen aamupalalla, seuraavan lounaalla jne. Tarkoittaisi tämä 15 senttiä/ruokailu. Oletko humalassa pullollisen jälkeen? Tuskin. Huomaisiko kukaan illalla, että olet juonut pullollisen viiniä? En usko.

Jos käytät usein alkoholia, toleranssisi voi olla niin korkea, että pullollinen viiniä on sinulle sama, kuin harvemmin alkoholia käyttävälle 2 olutta.