Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukea! (Ja ehkä helpotusta) Tissipatti

Vierailija
26.10.2019 |

Ihan vaan juteltiin serkun ja miehen kesken kuinka meillä on paljon rintasyöpää suvussa, mies sitten oikein kopeloi tissini läpi ja totesi että nämähän muuten on ihan erilaiset. Itse heti kokeilemaan ja kyllä, vasemmassa rinnassa ns. tuolla sisällä iiiso kova patti... Ei ole toisessa rinnassa samanlaista. Tietty menen heti maanantaina terkkariin ja menee monta kuukautta kun asiaa tutkitaan, mutta kysyisinkin onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kovia patteja muutamankin kerran, ovat osoittautyneet kystiksi. Mutta pakkohan nuo on ollut tutkia. Vasta siis ultrassa nähty että kystia ovat.

Vierailija
2/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kovia patteja muutamankin kerran, ovat osoittautyneet kystiksi. Mutta pakkohan nuo on ollut tutkia. Vasta siis ultrassa nähty että kystia ovat.

Joo mulla on tosi paljon kystia ympäri kehoa, juuri yksi kaulasta leikattiin. Ja se mulla tulikin ekana mieleen. Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla on tosi paljon kystia ympäri kehoa, juuri yksi kaulasta leikattiin. Ja se mulla tulikin ekana mieleen. Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä...

Ja tuo kaulakystakin diagnosoitiin syöväksi... Kaikki kuvat ultrasta magneettiin huusi syöpää, vasta avatessa nähtiin että kysta.

Ap

Vierailija
4/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ns. mastopaattiset rinnat eli yhtä pattien kokoelmaa koko rinnat. Eipä siitä varmaan millään erottaisi olisiko joku syöpää. 

Vierailija
5/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on kysta, jos sinulla niitä on ollut ennenkin ja olet nuori. Itsellä on toisenlainen kokemus, ei suvussa syöpää juuri kellään, js itsellä kipeytyvä patti oli syöpäkasvain.

Vierailija
6/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ns. mastopaattiset rinnat eli yhtä pattien kokoelmaa koko rinnat. Eipä siitä varmaan millään erottaisi olisiko joku syöpää. 

Mutta mulla ei, auttoiko tämä?

7/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä hyväsä, mutta tutkituta. Jos paljon rintasyöpää suvussa pyydä tutkimaan alttius sairastua.

Vierailija
8/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat siihen liikkuvuutta tai on juuri menkat tulossa, niin puoltaa hyvälaatuisuuden puolesta. Itsellä oli klassinen syöpäkasvain, kova js alustassa kiinni tiukassa. Ei siis muljunut mitenkään.

Vierailija
9/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti on kysta, jos sinulla niitä on ollut ennenkin ja olet nuori. Itsellä on toisenlainen kokemus, ei suvussa syöpää juuri kellään, js itsellä kipeytyvä patti oli syöpäkasvain.

34 ei kai enää ole nuori... Heti pelottaa kun sukuvika. Mutta ei kyllä mitään kipuja tai muitakaan tuntemuksia.

Vierailija
10/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nuori syöpäpotilaaksi. Muljuminen sormien välissä on hyvä piirre. Toki tutkituttaa pitää joks tapsuksessa. Toivob kovasti, että on kysta!

Vierailija
11/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jodia

Vierailija
12/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitusvirheet...

Vierailija
13/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä14102019 kirjoitti:

Oli mitä hyväsä, mutta tutkituta. Jos paljon rintasyöpää suvussa pyydä tutkimaan alttius sairastua.

Kyllä kainaloissa ja rinnoissa olevat patit tutkitaan ainakin meillä päin heti seuraavana päivänä kun terveyskeskus on auki.

Hoikallakin ihmisellä voi olla kehossa myös rasvapatteja.

Vierailija
14/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpä14102019 kirjoitti:

Kyllä kainaloissa ja rinnoissa olevat patit tutkitaan ainakin meillä päin heti seuraavana päivänä kun terveyskeskus on auki.

Hoikallakin ihmisellä voi olla kehossa myös rasvapatteja.

No tässä kaulapatissa meni puoli vuotta julkisella xD Niin en usko että tissipatti sen nopeampaa... Helsinki

Vierailija
15/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tiukasti, että suvussasi on paljon rintasyöpää. Itse menin yksityislääkärin lähetteellä mammoon ja ultraan, joka oli seuraavana päivänä. Siitä kahden viikon päästä oli ajat julkiselle neulanäytteeseen ja polille. Neulanäytteestä 1,5 viikon kuluttua leikkaus.

Vierailija
16/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot tiukasti, että suvussasi on paljon rintasyöpää. Itse menin yksityislääkärin lähetteellä mammoon ja ultraan, joka oli seuraavana päivänä. Siitä kahden viikon päästä oli ajat julkiselle neulanäytteeseen ja polille. Neulanäytteestä 1,5 viikon kuluttua leikkaus.

Olen tosi köyhä opiskelija ja juoksisin heti huomenna yksityiselle jos olisi rahaa... Harmittaa että lauantai ja loppukuu kun rahat täysin loppu :(Miten itse huomasit että jotain vikana, ja mitä se oli?

Vierailija
17/18 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ymmärrettävää, ettei ainavoi juosta yksityiselle. Rinta kipeyti ja yöllä löysin patin, kun pyörin sängyssä. Rintasyöpä oli.

Vierailija
18/18 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko varattua ajan jonnekin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme