Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä fiksumpaa porukkaa kuin 2plussalla?

Vierailija
25.07.2008 |

Olen vakikirjoittaja plussalla ja olen välillä ihmetellyt sitä meininkiä siellä. Siellä on hyvin harvoin asiallisia, syvällisiä tms. keskusteluja. Enemmänkin tyyliin "homot pitäs polttaa roviolla"-henkisiä "perusteltuja" kannanottoja. Täällä vaikuttaa olevan fiksumpaa porukkaa, olenkohan oikeassa vai väärässä ;)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussallahan vakkarikirjoittajat näyttävät olevan lähinnä lähiömammoja. Ja siellä on niin sisäänlämpiävä meininki etten viitsi sinne edes kirjoittaa.

Vierailija
2/5 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin kiukkusia mammoja ettei kukaan usko. Kaikesta irvaillaan ja morkataan. Uskomatonta väkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että uudistus on tehnyt palstalla näin paljon tuhoa. Olen roikkunut nyt myös Plussalla ja siellä olen päässyt tutustumaan uuteen ihmisryhmään, jonka äly ja sivistystaso on niin alhaalla etten tiennyt suomenmaassa sellaista olevankaan.

Toi plussan homokeskustelu on harvinaista herkkua sikäli, että siellä ihan oikeasti keskustellaan jostain tosissaan eikä vaan läpätetä puutaheinää.

Vierailija
4/5 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te siellä kaksplussalla olette? ite oon käyny lukemassa lähinnä parisuhde -osastoa, ja tuntuu että siellä on tosi paljon teinejä tai hyvin nuoria ihmisiä.

ite jäin koukkuun vauvan aihe vapaaseen juuri tämän sarkasmin ja tietyn kyynisyyden takia. täällä kyllä kivitetään mutta toisaalta jos asiansa esittää kunnolla ja neutraalisti, voi saada ihan asiallisiakin vastauksia ja keskustelua.

Vierailija
5/5 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussalla on hirveän paljon tosi nuoria äitejä, ja sitten joitain ihme spurguja, jotka keskustelevat lähinnä viinasta ja pettämisestä ja pitävät lastenkasvatusta yli kymmenvuotiaiden kohdalla jonkinlaisena sairaana nipottamisena.