Jos Suomelle syttyy sota niin mitä te teette? Itse ylitän samantien Ruotsin rajan ja jätän sankarikuoleman muille
Ei ole mitään järkeä kuolla jonkin naurettavan aatteen vuoksi.
Kommentit (66)
Sama. Jos ei Ruotsiin pääse niin yhden matkalaukkun kanssa on helppo jatkaa Norjaan.
Kyllä sinut haettaisiin takaisin maahan vaikka väkisin. Tulisit olemaan syytettynä rintamakarkuruudesta josta annettu tuomio olisi todennäköisesti varsin ankara. Näin olen ymmärtänyt.
Jos se ei aivan yllättäen tapahdu, niin olen jo poistunut maasta aiemmin.
Lähden Ruotsin rajalle ja ammun kaikki maasta pakenevat.
Kun Ruotsi on hyökännyt Suomeen, ei mitään Ruotsin rajaa sen jälkeen ole enää olemassakaan. Ei auta kuin jäädä taistelemaan tai paeta Venäjälle.
Valtio myöntää sulle rautaisen ristin ja perheesi hankkii sinulle puisen ristin. :-P
jääkäri nönnönnöö kirjoitti:
Hassu kysymys. Tartun tietysti aseeseen ja marssin yhtä soittoa rajalle, ja sen jälkeen annan soida.
Minä en herrojen sotia sodi ja kuole tai tapa sen takia. Mieluummin menisin piilopirttiin korpeen.. Ruotsikin varmaan käy.
Helsinginhän ne pistää palasiksi, ei muita alueita joten eiköhän meillä elettäisi kuin ennenkin. Lukisin lehdistä (niitä ilmestyy sodankin aikana), mitä on tapahtunut ja kuka on vallassa. Pääkaupunki siirtyisi varmaan Mikkeliin ja punavuorelaisia hipstereitä varastetuilla kaupunkipyörillä parveilisi maantiellä.
Kuolen. Ainakin toivottavasti. Saisi minunkin elämäni edes kunniakkaan lopun.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Lähden Ruotsin rajalle ja ammun kaikki maasta pakenevat.
Tuo on minunkin sodanajan sijoituspaikkani.
Uhraan elämäni rintamalla, jotta kehopositiivinen suominainen säilyy hengissä.
T: Beta-aisuri
Aiomme ostaa kesämökin (tai siis talon) Tanskasta, joten jos se olisi jo hankittuna, sinne sitten Nato-maan turvaan.
Katselisin naurua pidätellen kun pieniä vihreitä miehiä alkaisia laskeutua ihmisten takapihoille ja suominaiset menisivät niitä vastaan Welcome-kylttejä heilutellen ja sitten...
Vierailija kirjoitti:
Aiomme ostaa kesämökin (tai siis talon) Tanskasta, joten jos se olisi jo hankittuna, sinne sitten Nato-maan turvaan.
Tanska on tasainen maapläntti, se on vihollisen helppo valloittaa. Siinähän sitten huutelet muita Nato maita apuun. Turhaan.
Uudet jäsenet toivotetaan tervetulleiksi Munsalan soutukerhoon.
mvh,
SFP/RKP
Olen jo sen verran iäkäs (43 v.) ja kertausharjoittamaton kiväärimies että tuskin minua ihan ensivasteeseen kaivataan.
Jos konflikti pitkittyy niin kai ne sitten laittavat jonkin voimalaitoksen tai sillan luokse katsomaan ettei kukaan varasta tai riko sitä jalkaväen voimin.
Voi voi. Siinä vaiheessa kun sota syttyy, on enää liian myöhäistä ylittää rajaa. Rajat ovat siinä vaiheessa jo menneet kiinni.
Olen naisten Valmiusjoukoissa ja siksi alkaisin paistamaan sotilaille munkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei aivan yllättäen tapahdu, niin olen jo poistunut maasta aiemmin.
Se, joka onnettomuudessa hylkää kansansa muuttuu tahtoi tai ei sen viholliseksi.
Tzingis Aitmatov.
Hassu kysymys. Tartun tietysti aseeseen ja marssin yhtä soittoa rajalle, ja sen jälkeen annan soida.