Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kaupalla nuoren tytön joka kaahasi pihaan valkoidella uudella audilla ja kaikki oli niin viimisen päälle in kamaa kuin voi olla.. Veikkaampa ettei tuo tyttänen ole noista maksanut yhtään mitään

Vierailija
26.10.2019 |

Näytti iältään todella nuorelle ja pukeutuminen olin niin viimisen päälle muodin mukaista ja käteen oli liimautunut applen luuri jota taisi räpeltää ajaessakin..

Jotenkin rupesi ärsyttämään. Autosta ylös noustuaan tyttö lampsi kauppaan niin ylimielisen ja nirppanokan oloisena.

Veikkaan, että tuokaan ei ole tehnyt noiden eteen yhtään mitään. Sattuu vaan olemaan varakkaat vanhemmat jotka maksaa kaiken.

Sitten kuvitellaan, että ollaan jotenkin parempia ihmisiä kun kallista materiaalia joka puolella!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheellä on rahaa, saa sitä myös käyttää, vaikka sinua köyhää se ketuttaa.

Jostain syystä joidenkin mielestä rikkaiden pitäisi pukeutua ryysyihin ja hävetä rahojaan.

Vierailija
2/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole telepaattisia kykyjä, et voi tietää mitä toinen kuvittelee. Sinä et tiedä kuinka huono itsetunto tällä nuorella naisella oli ja mistä ne rahat ja tavarat ovat peräisin. Suomessa myös miehet sekä perivät, että heillä on rikkaita vanhempia. Ei ainoastaan nuoret naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et erota faktaa omista fiktioistasi, joten varmaan olet niitä tyhmiä köyhiä, jotka äänestävät PS.

Vierailija
4/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et erota faktaa omista fiktioistasi, joten varmaan olet niitä tyhmiä köyhiä, jotka äänestävät PS.

PS on meidän keski-hyvätuloisten akateemisten puolue. WT-osasto äänestää vasemmalle.

Vierailija
5/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rikas, niin lahjoittaisin omallekin lapselleni uuden auton kaikilla herkuilla ihan turvallisuudenkin takia.

Vierailija
6/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista että nuori nainen on menestyvän osakeyhtiön toimitusjohtaja ja liikevaihto huitelee miljoonissa. Kuka näistä tietää :o

Vierailija
7/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku vihreiden, vasemmiston tai kokoomuksen poliitikon lapsi tai ainakin vanhemmat äänestävät noita puolueita.

Vierailija
8/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Sosiaaliturvan omaavissa yhteiskunnissa köyhät ovat ja ovat aina olleet niitä, jotka ovat kaikkein hanakammin rikkaiden taskulla!

Vierailija
9/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Vierailija
10/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä päättelin, että hän oli ylimielinen ja nirppanokka? Siitä että auto oli uusi? Kyllä kateus vie kalatkin vedestä... Mulla ei ole rahaa enkä ole uusien autojen perään, mutta en ikinä tekisi tuollaisia päätelmiä ventovieraista ihmisistä. Et voi tietää hänen tarinaansa.

Vierailija
11/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ihmiset ne vasta kamalia onkin. Raskasta seuraa.

Vierailija
12/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää. Nykyään saattaa nuorellakin olla jo ihan tuottava yritys. Todennäköisemmin sellaisella nuorella, joka on kiinnostunut rahasta ja statuksesta, eli on panostanut siihen määrätietoisesti jo varhaisteinista tai lapsesta asti. Tietysti sitten ostetaan se audi ja näyttävät vaatteet. Audi ja vaatteetkaan ei sitäpaitsi välttämättä ole vielä kokonaan maksettu. Kunhan on rahaa lyhennyksiin. 

Vierailija
13/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myös sanottu, että näytän ylimieliseltä. Nuorena olin myös kaunis, joten minut on jopa ravintolassa tuntematon ihminen tullut ihan varta vasten pöytääni asti haukkumaan, kuinka esittelen itseäni ja olen olevinani jotain. Istuin silloin ravintolassa opiskelijatapaamisessa ja mietin itsekseni, että koskahan kehtaisin lähteä kotiin.

Koskaan ei voi kuitenkaan tietää ulkokuoren perusteella toisesta yhtään mitään. Itsekin olen aina ollut huonolla itsetunnolla varustettu ja häpeillyt itseäni. Silti joku tuntematon veti pelkästään minua katsomalla omat johtopäätöksensä ja tuli ihan omien kuvitelmiensa perusteella minut haukkumaan, koska olin muka niin kamala nainen.

Vierailija
14/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai auto saattoi olla lainassa tai vuokrattu, ja vaatteet, käsilaukku ja Iphone ostettu luottokortilla tai pikavipeillä.

Vierailija
15/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddy maksaa

Vierailija
16/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mahdollista että nuori nainen on menestyvän osakeyhtiön toimitusjohtaja ja liikevaihto huitelee miljoonissa. Kuka näistä tietää :o

Suomessa on muutenkin melko paljon nuoria naisia jotka tienaavat esimerkiksi YouTubella ja somella paljon rahaa.

Vierailija
17/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki velkarahalla ostettu

Vierailija
18/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistit iPhonen?

Vierailija
19/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis mutta sisältä paljastuu sontaa.

Vierailija
20/35 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?? Mullekki yhen ylimielisen pissilsen kaveri haukku, että luulen itestäni liikoja, vaikkei edes tuntenut mua. Ja mä haukuin sen pissilsen, koska se ihan oikeesti oli tosi epäkohtelias ja luuli että materia korvaa sivistyksen tai mukavuuden 😂mua ei kiinnosta ainakaan muiden rahat, rikas ei tarvii almuja muilta ihmisiltä eikä henkisesti rikas tarvii tyhjäpäitä elämäänsä. En edes pidä Kim k tyylistä sun muusta, en kattois kahta kertaa jso sellasen näkisin kadulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi