Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja instagram??

Vierailija
26.10.2019 |

Tapailemani mies on todella paljon instassa. Sanoi minulle että kun hän saa tykkäyksiä kuviin hän saa egon pönkitystä siitä. Hän työläiset ja jopa kommentoi vieraiden naisten kuvia.

Pitäisikö juosta karkuun?

Onko enää nykyään olemassa miehiä joille some ei ole niin tärkeä??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tollaista. Jos tarvitsee muiden pönkitystä omalle egolleen, on helposti muitakin ongelmia, kuten uskottomuutta. On miehiä, joille some ei ole mikään juttu ja ne on parhaita.

Vierailija
2/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi tuollasta miestä.Itsekkään,kun en tarvitse hivelyjä vierailta miehiltä.Instaa mulla ei oo.Face on.Sielläkin mulla on vähän kavereita.Töistä,ystäviä ja sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä juntti tuo mies..

Vierailija
4/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ollenkaan somea mutta en olekkaan sellainen mies josta nykyajan naiset kiinnostuu. Tapailen itseäni vanhempia naisia.

Vierailija
5/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ketjun innoittamana väsätty provo.

Vierailija
6/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ketjun innoittamana väsätty provo.

Ei ole provo.

Kiitos vastauksista. Tämä asia vaivaa minua todella paljon mutta luulin että olen jotenkin ahdasmielinen.

Hän alkoi seurata erästä ulkolaista naistajota ei tunne. Tykkäsi tämän kuvista ja kommentoi naisen harrastukseen liittyviin kuviin ylistävin sanoin.

Onko tämä mielestänne ok? Miksi hän tekee tätä? Valitanko turhasta?

Vierailija
7/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut melko laaja ystävä- ja tuttavapiiri ja tunnen paljon miehiä jo pelkästään usean vuosikymmenen jalkapallo- ja jääkiekkoharrastusten kautta. Oman kokemukseni mukaan ne miehet jotka käyttävät instagramia ovat poikkeavan huomionhakuisia ja usein jopa narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä joiden kanssa ei oikein ikinä pääse kovin syvälliselle tasolle keskusteluissa. Tatkoitan nyt tietenkin sellaisia miehiä jotka tykkäävät postailla pääsääntöisesti kuvia itsestään. He ovat kaiken kaikkiaan jotenkin hyvin epäaidon oloisia ja kovia myös juoksemaan kaikenlaisten trendien perässä.

Vierailija
8/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 50v mies,joka seuraa Instassa kaikkia mahdollisia julkkisnaisia Suomesta ja ulkomailta.Varmaan laittaa jotain yksityisviestejäkin.

Hän seuraa myös omia lapsiaan,työkavereitaan ym.

Kieltämättä yököttää ja tunnen myötähäpeää hänen puolestaan.

Hän on ihan järkevä ihminen,mutta ilmeisesti jotenkin jäänyt koukkuun instaan ja ei tajua,minkä kuvan itsestään antaa.Hän seuraa noin 300 Taru Kalenovin tyylistä naista.

Meillä on hyvä pitkä suhde ja yritän parhaani mukaan suhtautua huumorilla tähän.

Vierailija
9/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kas, yhtäkkiä kukaan nainen ei muka käytä somea.

Vierailija
10/10 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut melko laaja ystävä- ja tuttavapiiri ja tunnen paljon miehiä jo pelkästään usean vuosikymmenen jalkapallo- ja jääkiekkoharrastusten kautta. Oman kokemukseni mukaan ne miehet jotka käyttävät instagramia ovat poikkeavan huomionhakuisia ja usein jopa narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä joiden kanssa ei oikein ikinä pääse kovin syvälliselle tasolle keskusteluissa. Tatkoitan nyt tietenkin sellaisia miehiä jotka tykkäävät postailla pääsääntöisesti kuvia itsestään. He ovat kaiken kaikkiaan jotenkin hyvin epäaidon oloisia ja kovia myös juoksemaan kaikenlaisten trendien perässä.

Sama huomio. Usein myynnin ja viennin ammattilaisia. ”Innostunut helposti uusista asioista.” Jotakin tarvettahan tuollainen keski-ikäisen miehen fanipoikailu ja itsensä korostaminen täyttää. Aika kylmäävää sakkia - sisintä ei lainkaan.