Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen kalassa ja illalla olisi Tinder-treffit.

M35
26.10.2019 |

Kysymykseni kuuluukin laittamaani ruokaan. Tuli kalasaaliiksi verkosta mm. kokonainen made, jota parhaillaan valmistan. Mäti menee pakkaseen tänään, mutta maksasta ja kalan lihaosasta aion tehdä madekeittoa.

Treffit ovat siis työhuoneellani (Minulla on siis puuverstas), jossa samassa rakennuksessa on talon eri vuokralaisten yhteinen keittiö, jossa aion valmistaa ruuan. Yhteiskäytössä olevat tilat ovat varsin mukavat (sohvia, nojatuoleja, televisio, jne...) ja niissä harvoin pyörii viikonloppuna ketään, joten saamme mitä luultavimmin omaa rauhaa.

Mitä palstan naiset sanotte, ei tällainen kuitenkaan ole turn-off? Itse ajattelin tämän ruuan olevan ainakin jotain vähän spesiaalimpaa. Itse kalastettu tuore kalaruoka.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä kuvittelen verstaallaan puuhailevalle AP:lle muhkean parran, ehkä jopa kiehkuraviikset ja punaisen beanie-pipon?

Isälta ansiokkaasti ruinatuilla rahoilla ylpeästi hankittu kello unohtuin mainita.

Vierailija
22/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä kuvittelen verstaallaan puuhailevalle AP:lle muhkean parran, ehkä jopa kiehkuraviikset ja punaisen beanie-pipon?

Muhkea, mutta siististi trimmattu skägä löytyy. Lämpöisellä ja luotettavalla karvalakkimallilla mennään talvisin - vielä näin lämpimällä kelillä en käytä päähinettä. Tuuhea tukka suojaa viimalta.

T. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla töistä ansaituilla rahoilla olen kyllä oman Omega Seamasterini rahoittanut. Ei kannata projisoida siellä, reppana hyvä.

Vierailija
24/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on vain mitätön pieni trolli

Vierailija
25/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsimätön trolli, joka ampui hätäillessään omilla noistatuksillaan jutun alas.

Vierailija
26/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä projisoi, kultsi pieni. : )

Pakko lähteä laittautumaan, peukut pydeen että menee nappiin!

Ciao!

- AP

Vierailija
27/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä projisoi, kultsi pieni. : )

Nyt pakko lähteä laittautumaan ja preppimään, peukut pydeen että menee nappiin!

Ciao!

- AP

Vierailija
28/32 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaikuta the catch of the day. Turhan herkkänokkainen ja turhan viehättynyt omaan persoonaansa.

Daami kyllästyy kuuntelemaan jorinoita jos mies kuvailee kalastustaan, keiton valmistustaan, partaansa, kelloansa. Runsaasta kuvituksesta tietää, että itse tarina on köyhä.

Miten jo lokakuussa mateessa on mätiä? Tosi aikaista. Saitko helposti kaavittua mädin kalasta ja oliko sitä runsaasti?

Vierailija
29/32 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitit meni aika mallikkaasti. Laittamani ruoka sai arvostusta, työt saivat myös ihailua osakseen ja päädyttiin lopulta illan päätteeksi daamin kotiin, "nukkumaan". 

Vinkkinä siis palstan miehille: kannattaa käydä kalassa. : )

- AP

Vierailija
30/32 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas kalaan. Saa nähdä mitä tulee saaliiksi. : )

Vierailija
31/32 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamies kelpaisi tänne.

Vierailija
32/32 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taas uudet treffit, tällä kertaa vähän nuorempi typykkä. Pakkasessa lisää kalasaaliita valmiina laitettavaksi. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän