Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä pelasti poikani

Vierailija
26.10.2019 |

On ollut ihanaa huomata, että fiksu, mutta hieman hukassa ollut lähemmäs kolmekymppinen poikani on viimeisen parin vuoden aikana alkanut saamaan elämäänsä kasaan. Sai vuosien vetkuttelun jälkeen valmistuttua, on tällä hetkellä kivassa työpaikassa sekä olemus on jotenkin aikuismaisempi ja tasapainoisempi. Näinä parina vuotena on siis seurustellut naisen kanssa, joka on ollut aika paljon eteenpäin työntävä/ kannatteleva voima. Onko muidenkin lapsilla ollut tälläisiä "pelastavia" parisuhteita tai oletteko itse olleet sellaisessa?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini kehui minua usein siItä miten positiivinen vaikutus minulla oli heidän poikaansa ja miten pojan elämä muuttui paremmaksi. Poika oli kyllä hoitanut opiskelunsa hyvin, valmistunut ja oli hyvässä työpaikassa. Joten siitä ei ollut kyse että olisi minun kauttani jotenkin saanut ponnekkuutta ja pärjäämistä, vaan siitä että anopin mielestä poika muuttui kertakaikkiaan mukavammaksi ihmiseksi. ❤️ Oli kuulemma aiemmin aika sulkeutunut, jopa kylmä ja kova, ja minä tein hänestä iloisemman ja onnellisimman oloisen.

Vierailija
22/54 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret aikuiset usein saavat parisuhteesta hurjasti motivaatiota lisää kaikilla elämänaloilla, kodin järjestämisestä työasioihin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä ei ole sukupuolisidonnaista.  Hyvä parisuhde yleensäkin kypsyttää ja tasapainottaa ihmistä ; tulee halu tehdä asioita oikein.  

Miksi ihmeessä tuolla höpötetään, kuinka tuo rakkaus ei kestä?  Miten niin ei kestä?  Kuka teistä sen muka tietää?

Ja mistä tiedätte, vaikka tämän miniän vanhemmat ajattelisivat aivan samalla tavalla tämän ap:n pojasta?  Että hyvä kun tuli tytön elämään ja sai tämän muuttumaan aikuisemmaksi ja tasapainoisemmaksi.  

Parisuhdehan on kahden kauppa.  Kumpikin tuo siihen omat arvonsa ja muut kuviot.  Elämän arpapeliä on sitten se, miten siinä pitemmän päälle käy.  Mutta jos sattuu hyvin loksahtamaan kohdilleen, niin aina on paremmat edellytykset onnistua.

Kyllä tämä on ihan selvästi sukupuolisidonnaista. Katso vaikka tilastoja siitä kuinka sinkkunaiset vs. sinkkumiehet vs. suhteessa olevat miehet pärjää elämässä, ja tilastoja siitä kuinka paljon yhteisistä asioista huolehtimista naiset ja miehet tekevät parisuhteessa.

Vierailija
24/54 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä syystä parisuhteen päätyttyä miehet syöksyy kuiluun, alkoholisoituvat ja 20 vuotta myöhemminkin parkuvat toimettomina kun joku nainen lähtemällä pilasi koko heidän elämänsä ja sen jälkeen ei ole voinut eväänsä liikauttaa.

Vierailija
25/54 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minun mielessäni alkoi soimaan kasari -klassikko Dingon: Levoton tuhkimo:

Juot ja katselet vieraisiin pöytiin

Salaa vilkaiset itseäsi peiliin

Pikimustat tähdet tuijottaa takaisin

Pöydässäsi ei oo yhtään ystävää

Kaikki tietää sun tuhkimotarinas nimeltään

Ennen taivas oli avoinna sinullekin

Kunnes paha sormi tavoitti karkurin

Ja elämä on helppoo sillon kun on joku josta pitää kii

Ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itsensä unelmiin

Ja elämä on päivästä päivään vieraiden pilkkaa sinullekin

Päivästä päivään levoton tuhkimo tekee itsestään marttyyrin

Illan värivalot on kaikille juhlaa

Kynttilöitä syttyy ja pidetään hauskaa

Vasen jalkasi hakkaa rytmissä musiikin

Valot eivät vain loista kasvoille sankarin

Ilta pimenee ja ihmiset lähtee pois

Sä et…

Vierailija
26/54 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret aikuiset usein saavat parisuhteesta hurjasti motivaatiota lisää kaikilla elämänaloilla, kodin järjestämisestä työasioihin asti.

Nuoretko aikuiset vain?   Minulla on josain syntyny sellainen mielikuva, että eriyisesi meidän miesten elämänlaadun ja sen kokeeko mies (/miehet)  elämänsä mielekkääksi ja motivoivaksi kiinni siitä onko heillä parisuhdetta. Tai vielä enemmän: yleisemmin onko minkäänlaista suhtdetta (tai suhteita) vasakkaista sukupuolta olevan kanssa. - Vaikka olen sinkku, niin  voin vain kuvitella millaista eloni olisi jollei lähipiiriini kuuluisi ainoatakaan naista; siis myös muitakin naisia kuin oma äitini; yhtään hänen rooliaan vähekysmättä.  Täsmennän vielä eä, vaikka puhun suhteista niin en yksinkertaista niiä niin, että äiisuhdea lukuunottamatta suhteiden tarvitsisi olla esimerkiksi, jotenkin eriyisen initimejä, jotta ne olisivat merkittäviä, lisätäkseen "intiimiydellään" elämän laatua ja tunnetta sen mielekkyydestä.  

Vierailija
27/54 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen

Vierailija
28/54 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani alkoi seurustella 15-vuotiaana nykyisen vaimonsa kanssa. Pojalla oli yläasteella pahoja ongelmia koulunkäynnissä, ei jaksanut panostaa mihinkään, lintsasi paljon, keskiarvo 6-7. Sitten 9-luokan tammikuussa löysi tyttöystävän ja alkoi ottaa koulunkäynnin tosissaan. Koeumerot nousivat kevään aikana suurimmaksi osaksi kiitettäviksi, pääsi samaan lukioon kuin tyttöystävä ja pääsi ylioppilaaksi melkein yhtä hyvillä arvosanoilla kuin tyttöystäväkin. Voin todellakin sanoa, että miniä pelasti poikani, sai jostain poikaan sellaista motivaatiota ja itseluottamusta, mitä minä en kyennyt antamaan.

Vierailija
29/54 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään parisuhteista on tullut mahdottomia ylläpitää kun monille se suhde on asia mikä pitää saada jakaa somessa. Ja tietenkin mahdollisimman siloteltuna ja upeana. Aina lisää elämyksiä ja hienoja asioita. Ei mitään niistä normaaleista päivistä kun ei tapahdu mitään kiinnostavaa tai ruokana on purkkihernaria. 

Vierailija
30/54 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/54 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta alfaa on panneet miniääsi?

Mitä väliä, poika on nyt se alfa.

Vierailija
33/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap että ero kuuluu modernin naisen elämänvaiheisiin... olikos se peräti 80% eroista on lähtöisin miniöistä

Vierailija
34/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä mitä tapahtuu jos ero tulee.

Ja sehän tulee. Pari vuotta siis takana joten 1-2 jäljellä. Veikkaan että miniän katse jo harhailee.

Vierailija
35/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassapa ne on ne miehet jotka yksin eläen olisivat kummoisia tehneet. 

Miehet on ohjelmoitu niin, että tarvitaan jokin syy työskennellä. Olemmehan vuosituhannet vastanneet yhteisöjemme ravinnonhankinnasta jne. Itse tyydymme vähään, joten useimmille miehille omat sisäiset motiivit eivät ole riittäviä. 

T. ap

Tesla, Einstein. Kertooko em. nimet mitään?

Nimet vahvistavat yllä olevan väitteen. Molemmilla useampi suhde tai avioliitto. Naiset mahdollistaneet uran ja saavutukset :)

Vierailija
36/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systerini myös pelastaa näitä reppanoita, vuoden kaksi kannattelee ja on hyvää pataa myös anopin kanssa. Sitten vaihtaa toiseen reppanaan. Mä pysyn sinkkuna, en ole koskaan ollut kenenkään anoppi-ehdokkaan unelma miniä. Systeriä kehutaan, meikäläistä haukutaan.

Vierailija
37/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene naivi hupsu. Pojalla ennenv suhdetta max 1-2 seksikumppania ja miniällä siinä 200 tuntumassa. Ap sai monta napavävyä samalla :D

Tunneti siis AP:n miniän aika läheisestikin, vai oletko niitä yksinkertaisia heppuja jotka kuvittelevat että jokaisella naisella on väistämättä kokemusta sadoista miehistä? Harvoin näkee noin päätöntä kirjoitusta. :D

Vierailija
38/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä ratsasti pojan kaverin valtavalla múlkulla.

Vierailija
39/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene naivi hupsu. Pojalla ennenv suhdetta max 1-2 seksikumppania ja miniällä siinä 200 tuntumassa. Ap sai monta napavävyä samalla :D

Tunneti siis AP:n miniän aika läheisestikin, vai oletko niitä yksinkertaisia heppuja jotka kuvittelevat että jokaisella naisella on väistämättä kokemusta sadoista miehistä? Harvoin näkee noin päätöntä kirjoitusta. :D

No jos on tavis suominainen niin suunnilleen sitä luokkaa . Vähintään 50.

Vierailija
40/54 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, mitä väliä.

Oma miniäkin oli aika menijä ennen avioliitoa ja ovat olleetyli 10 v poikani kanssa yhdessä ja kolme lasta heillä.

Kumikaan ei juoksentele missään omissa rienoissaan.

Hyvät ammatit ja kivat lapset.

Olen kuulemma heidän esikuvansa mieheni kanssa( yhdessä 50 v)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi