Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minulle ei juuri olla ilkeitä palstalla?

Vierailija
26.10.2019 |

Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt sitä miksi minua kohtaan ollaan pääasiassa ystävällisiä vaikka jankkaan aina samoista asioista, ja miltei jollain tapaa olen rinnastettavissa ulisijoihin ja k iltti miehiin. Jollain tasolla syyllistän naisiakin tietyistä asioista. Siltikään kaltaiseni uliseva epämies ei ole pahemmin vihamiehiä tai naisia kerännyt, vaan jopa muutamat tyypit aikain saatossa ovat osoittaneet pelottavaa kiinnostusta hahmoani kohtaan. Epäilen kyllä aika usein, että tässä on kyse jostain kiusaamisen tapaisesta jekuttelusta. Yleensähän ulisijat saavat kylmää kyytiä palstalla mammojen toimesta. No joskus minäkin olen saanut, mutta mielestäni yllättävän vähän siihen nähden miten paljon olen palstaillut ja marissut.

Ehkä en ole tarpeeksi näkyvä hahmo verrattuna niihin oletettavasti useisiin tyyppeihin, jotka tehtailevat ulina-aloituksia useita päivässä, ja vetävät mutkat suoriksi provoamistarkoituksessa. Näin ollen en myöskään aiheuta vihastuttavia tunteita kun en ihan niin paljoa ole esillä, ja en ihan niin suoraan halveksu ja arvostele. Tai sitten olen sen verran harmittoman oloinen jannu, että kukaan ei vaivaudu sen suuremmin minulle raivostumaan. Juurikaan kukaan ei viesteihini puutu, mutta olen hämmentynyt viestieni saamista "yläpeukuista".

Terveisin Naispelko26

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Et kirjoita lähimainkaan yhtä provosoivasti kuin osa näistä ns u leista. Heidän kommenttinsa saattavat olla lähes kokonaan asiallisia, mutta tahattomasti tai täysin tarkoituksella mukana on jokin negatiivinen heitto, joka sitten nostattaa ärsytystä. Sama taktiikka, jota osa provoajista käyttää, teksti voi olla melko puhdas sanojensa puolesta, mutta muotoiltu niin, että se on hyvin ilkeä ja alentava.

2) Kommenttisi ovat minusta pohdiskelevia, kykenet tarkastelemaan omaa suhtautumistasi kriittisesti. En tarkoita tällä mitään alentuvaa marttyyrilinjaa, joka on kaukana itsereflektiosta.

3) T rollit todennäköisesti vastaavat myös itselleen, jotta ketju saisi tulta alleen. Jos ei ilkeä aloitus riitä, niin todennäköisyydet onnistumiseen kasvavat, kun kirjoittelee ilkeitä vastauksia, ja sitten vastaa niihin itse + tekee yleistäviä päätelmiä.

4) Monella u lilla tuntuu olevan tarve saada keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa. Huomion hakemistahan se on. Se on henkilöstä kiinni, haluaako sitä huomiota vaikka sitten vänkäämällä ja nahistelemalla, vai keskustelemalla rakentavammin.

Myönnän syyllistyneeni miltei kaikkiin näistä. 

Terveisin Naispelko26

Teet niin sitten ilman nimimerkkiäsi, eihän kukaan silloin yhdistä sitä sinuun.

Joskus heittelen vähän puoliprovosoivaa settiä, mutta ennen tein sitä ihan kuin ulisijat konsanaan. Kakkoskohdan allekirjoitan. Nostelen omia keskusteluja jos ei tule vastauksia, mutta omalla nimimerkillä. Tuo nyt ei liene iso synti. Ja keskustelukontaktin vuoksihan minäkin täällä kirjoittelen kun en ole oikein kykenevä oikeassa elämässä moiseen. Ennen toteutin tuota, että ihan sama tuleeko huomio vänkäämällä vai asiallisesti keskustelemalla. Vänkäämällä huomion sai helpoiten.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla