Miksi minulle ei juuri olla ilkeitä palstalla?
Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt sitä miksi minua kohtaan ollaan pääasiassa ystävällisiä vaikka jankkaan aina samoista asioista, ja miltei jollain tapaa olen rinnastettavissa ulisijoihin ja k iltti miehiin. Jollain tasolla syyllistän naisiakin tietyistä asioista. Siltikään kaltaiseni uliseva epämies ei ole pahemmin vihamiehiä tai naisia kerännyt, vaan jopa muutamat tyypit aikain saatossa ovat osoittaneet pelottavaa kiinnostusta hahmoani kohtaan. Epäilen kyllä aika usein, että tässä on kyse jostain kiusaamisen tapaisesta jekuttelusta. Yleensähän ulisijat saavat kylmää kyytiä palstalla mammojen toimesta. No joskus minäkin olen saanut, mutta mielestäni yllättävän vähän siihen nähden miten paljon olen palstaillut ja marissut.
Ehkä en ole tarpeeksi näkyvä hahmo verrattuna niihin oletettavasti useisiin tyyppeihin, jotka tehtailevat ulina-aloituksia useita päivässä, ja vetävät mutkat suoriksi provoamistarkoituksessa. Näin ollen en myöskään aiheuta vihastuttavia tunteita kun en ihan niin paljoa ole esillä, ja en ihan niin suoraan halveksu ja arvostele. Tai sitten olen sen verran harmittoman oloinen jannu, että kukaan ei vaivaudu sen suuremmin minulle raivostumaan. Juurikaan kukaan ei viesteihini puutu, mutta olen hämmentynyt viestieni saamista "yläpeukuista".
Terveisin Naispelko26
Joskus heittelen vähän puoliprovosoivaa settiä, mutta ennen tein sitä ihan kuin ulisijat konsanaan. Kakkoskohdan allekirjoitan. Nostelen omia keskusteluja jos ei tule vastauksia, mutta omalla nimimerkillä. Tuo nyt ei liene iso synti. Ja keskustelukontaktin vuoksihan minäkin täällä kirjoittelen kun en ole oikein kykenevä oikeassa elämässä moiseen. Ennen toteutin tuota, että ihan sama tuleeko huomio vänkäämällä vai asiallisesti keskustelemalla. Vänkäämällä huomion sai helpoiten.
Terveisin Naispelko26