Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri luistaa taloyhtiön talkoista!

Vierailija
26.10.2019 |

Ärsyttää kun tämä laiskamato vaan makailee asunnollaan verhot kiinni. Kotona hän kyllä on, mutta ei osallistu mitenkään. Puhuttiin muiden talkoolaisten kanssa, että kohta mennään ovelle kysymään mikä on ongelma. Aikaisemmin se edes kävi töissä, mutta nyt ei tee sitäkään vaan kantaa ruokakasseja kotiinsa ja möllöttää sisällä. Ärsyttää, kun tyyppi vapaamatkustaa muiden laskuun.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön talkoot eivät ole pakollisia. Jos joku ei halua osallistua, sitten ei halua. Turha valittaa.

Vierailija
22/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarttekaan, suurin osa kerrostaloissa tai rivitaloissa asuvista asuu siellä sen vuoksi ettei TARVITSE TEHDÄ mitään ja sen vuoksi he maksavat ÄLYTTÖMÄN suurta yhtiövastiketta. Muutenhan he asuisivat omakotitalossa, joten haravoi vaan muidenkin puolesta äläkä valita.

Jos on sovittu yhteiset talkoot, olisi kyllä kohteliasta ja soveliasta osallistua niihin. Ymmärrän aloituksen hyvin, sillä olen itsekin kironnut noita piileskelijöitä, jotka eivät laita tikkua ristiin yhteisen hyvän eteen. Tuohon pitäisi saada jokin sitova velvoite, jota taloyhtiön hallitus voisi valvoa. Ei ne lehdet ja roskat sieltä pihalta itsekseen pois häviä.

No sitten eivät häviä. Minulle on herttaisen yhdentekevää, vaikka koko piha olisi täynnä lehtiä. Ne haravoikoon joita häiritsee.

Tämä kertoo hyvin siitä asenteesta, joka näiden talkoiden välttelijöiden keskuudessa vallitsee. Varmaan huumeruiskut ja ulostepaperitkaan ei haittaa. Onneksi on sentään vastuullista jengiä, joka hoitaa nämä pois, eikä laista vastuusta ja piilottele verhojen takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pihahommat tehdään kaupungin puolesta. Kannattaa asua vuokralla, niin ei tarvitse raataa 😄

Vierailija
24/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön talkoot eivät ole pakollisia. Jos joku ei halua osallistua, sitten ei halua. Turha valittaa.

Kyllä ne vaan on pakollisia. Kannattaa perehtyä lakiin.

Vierailija
25/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkoot on talkoot, ei niihin voi ketään pakottaa. Puuhailkoot ne jotka ovat asiasta keskenään sopineet. Kenenkään toisen puolesta ei voi sopia mitään.

Vierailija
26/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kotiin mennessä suunnilleen juoksen hissiin, etten törmäisi naapureihin, joten haluaisinko muka tutustua heihin talkoiden yhteydessä?

Aika monet asuu kerrostalossa juuri siksi, ettei tarvitse väkisin tutustua sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa ei muuten viettäisi aikaa.

Asukoot rivitaloissa ja tiukkaan rakennetulla omakotitaloalueella ne, jotka haluavat olla kuin yhtä suurta perhettä.

Vierailija
27/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pakollisuudesta tiedä mutta olisihan se ihan järkevää sen verran oman asumisensa eteen vaivautua että pari tuntia puuhailee ulkona kahdesti vuodessa.

Vierailija
28/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos omistaa asunnon jostain kerrospömpelistä, on velvollinen tekemään pihatöitä? Olen luullut, että yhtiövastike on sitä varten.

Vierailija
29/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarttekaan, suurin osa kerrostaloissa tai rivitaloissa asuvista asuu siellä sen vuoksi ettei TARVITSE TEHDÄ mitään ja sen vuoksi he maksavat ÄLYTTÖMÄN suurta yhtiövastiketta. Muutenhan he asuisivat omakotitalossa, joten haravoi vaan muidenkin puolesta äläkä valita.

Jos on sovittu yhteiset talkoot, olisi kyllä kohteliasta ja soveliasta osallistua niihin. Ymmärrän aloituksen hyvin, sillä olen itsekin kironnut noita piileskelijöitä, jotka eivät laita tikkua ristiin yhteisen hyvän eteen. Tuohon pitäisi saada jokin sitova velvoite, jota taloyhtiön hallitus voisi valvoa. Ei ne lehdet ja roskat sieltä pihalta itsekseen pois häviä.

No sitten eivät häviä. Minulle on herttaisen yhdentekevää, vaikka koko piha olisi täynnä lehtiä. Ne haravoikoon joita häiritsee.

Tämä kertoo hyvin siitä asenteesta, joka näiden talkoiden välttelijöiden keskuudessa vallitsee. Varmaan huumeruiskut ja ulostepaperitkaan ei haittaa. Onneksi on sentään vastuullista jengiä, joka hoitaa nämä pois, eikä laista vastuusta ja piilottele verhojen takana.

Vastuullista jengiä siivoamassa ulostepapereita ja huumeruiskuja??? A) Kerran vuodessa niiden siivoaminen ei riitä. B) Ei ole sovelias taloyhtiö normaalille ihmiselle. C) Huoltofirman homma siivota.

Vierailija
30/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aika varma että kyseinen ihminen omistaa asunnon eikö ole vain vuokralla. Asutaan rivariyhtiössä vuokralla. Eli meillä ei ole edes sananvaltaa asiaan. Talkoolappu kyllä tulee postilaatikkoon, mutta ei olla kyllä kertaakaan osallistuttu

Vierailija
31/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa poliisit!

Vierailija
32/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ei huvita olla teidän kanssa tekemisissä, kun teillä on tuollainen asenne.

Vierailija
33/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä pakollisuudesta tiedä mutta olisihan se ihan järkevää sen verran oman asumisensa eteen vaivautua että pari tuntia puuhailee ulkona kahdesti vuodessa.

P*skanmarjat. Minä maksan vuokran, pidän asunnon siistinä, asun häiritsemättä. Nämä minä hoidan asumiseni eteen. Pitäisi riittää.

Vierailija
34/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu p*skaa. Mistään ei tuollaista lakipykälää löydy.

Vierailija
35/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään huumeruiskuja ole pitkin pihoja, en asu missään narkkilähiössä. Muutenkaan en niihin menisi kajoamaan, ties minkä taudin niistä saa. Jos teillä kovinkin usein on ulostepapereita ja ruiskuja piha täynnä niin otan osaa. Ehkä nekin kannattaisi kuitenkin siivota useammin kuin kerran vuodessa talkoomeiningillä.

-sama

Vierailija
36/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä kun käytävän seinälle ilmestynyt lappu talkoista. Talonmies puksuttanut hirviömäisellä lehtipuhaltimella viikon. Luulis, että sillä olisi saanut ne lehdet pois?? Ja muutenkin, ei meidän pihalla ole mitään puskia tms. joille pitäisi jotain tehdä eli ymmärrä koko talkoiden ideaa?

Talonyhtiössä on pari mukavaa perhettä, mutta jos tässä nyt on kyse jostain yhteisöllisyydestä niin oisko siellä pihalla voinut hengailla vaikka pari viikkoa sitten kun oli vielä nätti syyskeli eikä 2.11?

Vierailija
37/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätö olis paikallaan tommosille vapaamatkustajille.

Vierailija
38/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkoissa tarjotaan Olutta ja makkaraa joten myös ne osallistumattomat osallistuvat rahallisesti.

Vierailija
39/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P*skanmarjat. Minä maksan vuokran, pidän asunnon siistinä, asun häiritsemättä. Nämä minä hoidan asumiseni eteen. Pitäisi riittää.

Vaan kun ei riitä, jos tarkkoja ollaan. Oletko perehtynyt lakiin?

Vierailija
40/78 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin taloon jossa kaikki huoltotyöt on ulkoistettu eikä järjestetä mitään talkoita. Haluamme maksaa ammattilaisille ja jättää työt heille. Talkoita tehdään niissä taloissa joissa istuu pihit ihmiset hallituksessa terrorisoimassa muita. Joka kesäkukasta väännetään sitten kättä. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi