Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan somessa esiintyminen

Vierailija
25.10.2019 |

Työnantajallani on julkiset some-tilit. Sivuille postataan erilaisia tapahtumia ym. Olen itse tehtävässä, jossa aika usein 'edustan' tai olen äänessä erilaisissa tilaisuuksissa. Näistä tilaisuuksista otetaan kuvia ja julkaistaan somessa. Kavereiltani sitten kuulen näistä. Kyseessä on todella iso työantaja, joten en itse suinkaan ole ainoa somessa näkyvä. Mutta, nyt kiinnostaisi tietää onlo työpaikoilla tähän liittyen jotain pelisääntöjä tähän liittyen? Itse olen hyvin passiivinen aomettaja enkä haluaisi pällistellä missään sivuilla. Mutta onko tämä nykyajan ilmiö, että työnantajaa edustetaan somessa sen enempiä asiasta sopimatta? Vai kehtaako /voiko tähänmsanoa, että en halua someen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa olen nähnyt paljon.

Kuuluu kai työtehtäviin.

Vierailija
2/3 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on kysytty kirjallinen lupa. Jos ei ole antanut suostumusta, ei kuvata. Hankalampi tietysti, jos esiintyminen kuuluu työnkuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä keskustelisin että olisiko mahdollista että minusta ei ainakaan tunnistettavia kasvokuvia laitettaisi.

Tää on ihan pyllystä nykyään, kun oletetaan että kaikille on ok pällistellä somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme