Lällislää, mullapa on stoccan lila kangaskassi
👅
Kommentit (29)
Monessa maassa tuollainen markkinointi sillä, että "avainasiakkaat" saadaan tuntemaan olevansa erityistä luksusporukkaa jollain symbolisella lahjalla on tavallista, mutta Suomessa perinteisesti tällaista erottelua ei ole pidetty hyvänä markkinointina. Perinteisesti kun täällä ei ole haluttu erottua omalla varakkuudella, kulutuksella tai oikein millään muullakaan.
Itse en kehtaisi varmaan käyttää tuollaista lilaa kassia siksi, kun minusta Stockmann on järkyttävän ylihintainen kauppa, enkä haluaisi julistaa että olen pannut 25 000 euroa haisemaan niiden tuotteisiin. Enkä edes ole ns. köyhä, ja ostan tietyissä asioissa hintavaa luksustakin, mutta en siitäkään halua maksaa ylihintaa verrattuna muihin ostopaikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää miten typeriä ihmiset voivat olla.
Tuohan on vain stockmannin kikka houkutella pinnallisimmat materialistit tuhlaamaan enemmän rahaa stockmannille.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/3deb835c-84a8-4313-aa6b-2dd504de713d
Se on vain kangaskassi. Kangaskassi! Ja vieläpä ruma.
No höh, jaetaanhan sitä ilmaisia (tyhjiä) ämpäreitäkin, joita jonotetaan tuntitolkulla.
Kassi on luonnossa kivemman näköinen, kuin kuvissa.
Statuskassin kuuluu olla ruma susirumalla kuosilla. Katsokaa vaikka LV:tä tai Marimekkoa. Aakkosia ja Öökkösiä pliisulla pohjavärillä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin Stocka. Jos Stockmanista on kyse.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja mulle se on Stocca. -ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla vain stockkan hullujen päivien keltainen kassi
Sekin on jo pieni pala paratiisia! Pidä siitä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo kassi kerro kyseisen asiakkaan hiilijalanjäljen suuruuden
Päinvastoin pienuuden, koska kassi ei ole muovista, vaan pestävästä luonnonkuidusta.
Minulla vain stockkan hullujen päivien keltainen kassi