Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellos ja mekko nimeltä..

Vierailija
25.10.2019 |

..Vilda, sinapinkeltaisena.
Voisitko kurkata sitä kys lafkan sivuilta ja kertoa mielipiteesi ja pitäisitkö+millaisena kokonaisuutena eli sukkikset, kengät jne?

Kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita  linkki

Vierailija
2/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika muodoton kaapuhan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kuin säkki päällä. Mutta jos tuon pukee päälleen niin varmaan mustat sukkahousut ja samoin kengät.

Vierailija
4/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö? https://www.ellos.fi/ellos-collection/mekko-vilda/7009774-01

En tykkää. Muodoton homssumekko. Epäsiisti.

Vierailija
5/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi omaan tyyliini, mutta tosi ajankohtainen. Yhdistäisin maihareihin/nilkkureihin/saappaisiin ja mustiin tai viininpunaisiin sukkiksiin. Neuletakit ja huivit sopivat hyvin myös.

Vierailija
6/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tämän, mutta koot loppui.

https://www.ellos.fi/y-a-s/mekko-yasfloy-dress/1555294-01

Vierailija
7/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mä tilasin sen ja päätin pitääkin, kangas on hyvänoloista eikä mitään liirua ja tykästyin kuosiin+väriin, sopii tummanpunaisiin hiuksiini.

Ei ole ylhäältä muodoton vaan aika istuvakin, riippuu tietty koosta..ja tuo v-kaula-aukko on kiva.

Itse pyöritellyt mustia esim.69d sukkiksia ja mustaa sileäpintaista edestä avointa neuletakkia joita multa löytyy ainakin paria eri pituutta. Neuletakkeja muitakin eri väreissä, mutta en ole varma sopivuudesta..

Kenkinä esim.mustat Dr Martensin maiharini..

Ap

Vierailija
8/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kts ed viestini 5 :)

Ap

Vierailija
9/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja tarkoitin 60d sukkiksia..

Ap ja *69* 😊

Vierailija
10/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun mä tilasin sen ja päätin pitääkin, kangas on hyvänoloista eikä mitään liirua ja tykästyin kuosiin+väriin, sopii tummanpunaisiin hiuksiini.

Ei ole ylhäältä muodoton vaan aika istuvakin, riippuu tietty koosta..ja tuo v-kaula-aukko on kiva.

Itse pyöritellyt mustia esim.69d sukkiksia ja mustaa sileäpintaista edestä avointa neuletakkia joita multa löytyy ainakin paria eri pituutta. Neuletakkeja muitakin eri väreissä, mutta en ole varma sopivuudesta..

Kenkinä esim.mustat Dr Martensin maiharini..

Ap

noi maiharit, sukkikset ja neuletakki pelastaa paljon. Itse mekko on kyllä aika kamala. Tosin eihän se paljon näy sieltä alta.

Vierailija
11/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas ja värit ovat ihania, mutta malli on ihan kamala. Saattaisi muuttua ihanaksikin siron (nahka)vyön kanssa.

Vierailija
12/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäiskäreihin yhdistettynä kuulostaa kyllä aika lapselliselta asulta. Tulee mieleen Pikku Myy look. 

Vierailija
13/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kangas ja värit ovat ihania, mutta malli on ihan kamala. Saattaisi muuttua ihanaksikin siron (nahka)vyön kanssa.

Joo kyllä tuo vyön tarvitsee. Ehdottomasti. 

Ja jotkut pitkävartiset saappaat. 

Vierailija
14/21 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuo näyttää jo paljon paremmalta. Aika avonainen miehusta tosin.

Mutta unohda se sinapinvärinen, ihankauhea. Jopa se aubergine versio näyttää paremmalta, mutta itse mekko on malliltaan aika rytky.

Eikös noita löydy muiltakin saiteilta, unohda Ellos.

Vierailija
15/21 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

Mulla oli ti-ke tuo mekko päälläni, yhdistettynä mainitsemiini sukkiksiin, maihareihin ja neuletakkiin ja peräti 3 ihmistä (työmatkalla 1 ja töissä 2) kehui sitä ja kokonaisuutta :) varsinkin tuo mekon kuosi ja malli (päällä ihan erilainen kuin vaikkapa hengarilla) kirvoittavat ihastunutta palautusta.

Ap

Vierailija
16/21 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas malli on jees, v-aukko jopa superhyvä juttu. Mutta kuosi ja värit on ihan hirveät. Ostaisin yksivärisenä tummansinisenä. Se jotenkin rauhoittaisi tuota liiallista levottomuutta ja hippihenkeä.

Vierailija
17/21 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvännäköinen mekko! Musta sopii hienosti asusteisiin tuon kanssa ja myös syvä luumun- tai viininpunainen.

Vierailija
18/21 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mekko on! Mustat sukkikset ja maiharit kuulostaa just hyviltä.

Vierailija
19/21 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tuosta mekosta. Ihana. Jos tuo olisi omani, yhdistäisin siihen mustat mokkasaappaat ja saman värisen neuletakin. Näin ihan siksi, koska mekko itsessään on jo tosi värikäs ja siis eräänlainen katseenvangitsija:)

Vierailija
20/21 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuo näyttää jo paljon paremmalta. Aika avonainen miehusta tosin.

Mutta unohda se sinapinvärinen, ihankauhea. Jopa se aubergine versio näyttää paremmalta, mutta itse mekko on malliltaan aika rytky.

Eikös noita löydy muiltakin saiteilta, unohda Ellos.

Aika paljon riippuu omista väreistäkin, mikä sopii parhaiten. Mulla esimerkiksi on punaiset hiukset, joten juuri tuollainen sinapinvärinen pukee mua tosi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan