Tapasin mieheni tinderissä kuusi vuotta sitten. Nyt hän kuuli miten käytin sitä ja loukkaantui.
Sanoin että selasin tinderiä jos candy crushista loppui elämät kun olin vessassa.
Puhe oli alun perin siitä paljon olemme käyneet treffeillä tuntemattomien kanssa ja kerroin ensin että hän on ainut jonka kanssa olen käynyt.
Nyt hän on loukkaantunut kun en tosi tarkoituksella ollutkaan etsimässä Sitä Oikeaa kun hänen kanssa kohdattiin.
Kommentit (20)
Niin ja minusta se olisi hyvä juttu jos toinen ei olisi hakemassa parisuhdetta mutta haluaisi sitä sitten kuitenkin juuri minun kanssa. Mies ilmeisesti eri mieltä.
Ap
😂😂 harmi, että mies ei pitänyt juttua hyvänä. Minun iltaa se piristi.
Vierailija kirjoitti:
😂😂 harmi, että mies ei pitänyt juttua hyvänä. Minun iltaa se piristi.
No mieskin pääsi jo yli kun hetken mietti. Tiesi jo kauan sitten että tinderin olin ladannut "kännis ja läpäl" baarissa kavereiden yllyttämänä.
Ap
Kyllähän se vähän miestä syö kun kuulee olevansa vessassa läpällä keksitty random-tuttavuus kun telkkarista ei tullut mitään ja peleistäkin oli henget loppu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vähän miestä syö kun kuulee olevansa vessassa läpällä keksitty random-tuttavuus kun telkkarista ei tullut mitään ja peleistäkin oli henget loppu.
Miksi se syö? Ei minun olisi ollut pakko häntä koskaan tavata jos hän ei olisi siitä muodostunut miksikään muuksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se syö? Ei minun olisi ollut pakko häntä koskaan tavata jos hän ei olisi siitä muodostunut miksikään muuksi.
Ap
Niin, nainen ei tätä ymmärrä, mutta mies lähtee siitä että parisuhteessa on kovastikin lämpimiä tunteita ja rakkautta toista kohtaan. On aika ikävä kuulla kuuden vuoden jälkeen että olemme yhdessä vain koska peleista oli elämät loppu ja vessassa oli tylsää.
Joku on joskus sanonut, että on naisillakin tunteet, mutta en olisi siitä niin varma. Ei ainakaan tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, nainen ei tätä ymmärrä, mutta mies lähtee siitä että parisuhteessa on kovastikin lämpimiä tunteita ja rakkautta toista kohtaan. On aika ikävä kuulla kuuden vuoden jälkeen että olemme yhdessä vain koska peleista oli elämät loppu ja vessassa oli tylsää.
Joku on joskus sanonut, että on naisillakin tunteet, mutta en olisi siitä niin varma. Ei ainakaan tässä tapauksessa.
Ahaa, eli mies selaa tinderiä silleen, että laittaa tykkäyksen vaan sille naiselle johon tulee heti ekan kuvan perusteella kovastikin lämpimiä tunteita ja rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ahaa, eli mies selaa tinderiä silleen, että laittaa tykkäyksen vaan sille naiselle johon tulee heti ekan kuvan perusteella kovastikin lämpimiä tunteita ja rakkautta?
Kyllä! Lisäksi mies on pohtinut jo kuukausikaupalla päätöstä ladata Tinder elämänsä naisen löytämiseksi. Muuten hän ei voi olla tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai miehet eivät kykene kehittämään lämpimiä tunteita ja rakkautta ajan tutustuessa? Joko rakastetaan täysillä jo sillä siunaamalla kun kirjaudutaan Tinderiin, tai sitten ei rakasteta yhtään? Joo tosi kypsää. Onneksi mun mies ei ole noin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En sinusta tiedä mutta minä en ainakaan lähde tapaamaan ihmistä jos se ei kiinnosta ja suhdetta nyt ei ainakaan kehity ilman tunnetta.
Pystytkö selittämään miten se jos ettei joku etsimällä etsi suhdetta eikä sellaista erikseen halua tarkoittaa sinulle että silloin suhde solmittaan ilman tunnetta?
Enemmän minä pelkäisin niitä joille suhteen etsiminen ja saaminen on prioriteettilistan kärjessä.
Ap
Miehet nyt loukkaantuu mistä vaan.
Onko se miehen tapa hyväksytympi?
Että naputetasn joka toista naista sen takia, jos jonkun saisi sänkyynkin? Muiden kanssa ei onnistunut mutta sä lähdit?
Sinähän tossa pitäisi olla loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt loukkaantuu mistä vaan.
Onko se miehen tapa hyväksytympi?
Että naputetasn joka toista naista sen takia, jos jonkun saisi sänkyynkin? Muiden kanssa ei onnistunut mutta sä lähdit?
Sinähän tossa pitäisi olla loukkaantunut.
Jaa no minun mieheni tapa ei ollut tuo (ainakaan silloin kun me matchattiin) vaan kaveritkin sanonut ettei sitä pahemmin napannut tapailla oikein ketään.
Kuitenkin mies kävi ennen minua useilla tinder-treffeillä että ehkä minä olenkin se joka nyt vaan sattui lähtemään 🤔
Ap
No herranen aika. :'D Me olemme joskus mieheni kanssa naureskelleet omille Tinder-deiteilleni (naispuolisena klassisesti kandidaatteja riitti, mutta hyvät olivat kiven alla) sekä sille, että pari tuhatta hedelmätöntä tykkäystä saatuani poistin koko äpin turhautuneena siihen seulomiseen, 1v päästä latasin uudelleen tylsyydestä kun pitkäaikainen säätösuhde vanhempaan mieheen loppui, ja nykyinen mieheni oli kolmas matchini. Ja kuinka kuulemma olin viestitellessä niin vaikea, että mieheni meinasi poistaa minut tapaamatta. :D
Tuli mieleen tässä suhteen alkuajoilta kun mies kysyi mihin häntä tarvitsen ja rehellisesti vastasin etten mihinkään ja hän siitäkin loukkaantui.
Minä kun tarkoitin etten häntä tarvitse vaan olen hänen kanssaan koska halua mutta se ei tuntunut riittävältä.
Kai joillain miehillä (varmaan myös naisilla) on siitä kohtaa niin heikko itsetunto että parempi olisi että toinen etsii ja tarvitsee kuin "vain" haluaa olla yhdessä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No herranen aika. :'D Me olemme joskus mieheni kanssa naureskelleet omille Tinder-deiteilleni (naispuolisena klassisesti kandidaatteja riitti, mutta hyvät olivat kiven alla) sekä sille, että pari tuhatta hedelmätöntä tykkäystä saatuani poistin koko äpin turhautuneena siihen seulomiseen, 1v päästä latasin uudelleen tylsyydestä kun pitkäaikainen säätösuhde vanhempaan mieheen loppui, ja nykyinen mieheni oli kolmas matchini. Ja kuinka kuulemma olin viestitellessä niin vaikea, että mieheni meinasi poistaa minut tapaamatta. :D
Niin no etenkin tuon yhden kommentin jälkeen enemmän hämmentää mitä loukkaantumista siinä on jos koko tinderistä ei edes oleta löytävänsä mitään vaan se on sitä kun peleistä oli elämät loppu ja vessassa oli tylsää mutta juuri Hän oli sen jonka kuitenkin halusi tavata.
Sinullakin oli tylsää, olit jo pettynyt tinderiin, miehesi sai kaiken tuon pois ja vielä senkin että olit vaikea aluksi 😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Näh en jätä. Parasta ikinä ja upea isä. En minä ikinä ole ketään muuta halunnut kuin tuon.
Ehkä ilmaisen sen hänelle huonosti ja hän siitä vähän herkkänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Näh en jätä. Parasta ikinä ja upea isä. En minä ikinä ole ketään muuta halunnut kuin tuon.
Ehkä ilmaisen sen hänelle huonosti ja hän siitä vähän herkkänä.Ap
Nooh pari vuotta vielä ja joku tylsä hetki tinder taas luuriin. Muista ,että ero kuuluu modernin naisen elämänvaiheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ehkä ilmaisen sen hänelle huonosti ja hän siitä vähän herkkänä.Ap
Nooh pari vuotta vielä ja joku tylsä hetki tinder taas luuriin. Muista ,että ero kuuluu modernin naisen elämänvaiheisiin.
Pystytkö selittämään mikä tämä elänvaihe on vai onko se vain lause jota tykkäät hokea?
Haha :D ihana juttu5