Valitetaan pikkuseikoista - ei tosikoille
Nyt saa valittaa - ns. ensimmäisen maailman ongelmia.
Sain sormeeni viiltohaavan.
Kommentit (45)
Kengänpohjani narisevat kovaäänisesti työpaikkani lattiaa vasten.
Hieno ketju! Voimme olla onnellisia jos meillä on vain ensimmäisen maailman ongelmia.
Mun tekisi mieli yhtä kylmää Coronaa, mutta en jaksa lähteä kauppaan.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vaipat on pakattu niin tiiviisti,että ensimmäisiä pitää vetää tosissaan että irtoavat.
Meillä pyykinpesukoneen hienopesuohjelmaa käyttäessä pitäisi muistaa laittaa pesupallo alimmaiseksi pyykin alle jotta pesuaine sekottuisi,muuten pallo vain kelluu koko pesun ajan veden pinnalla.
Tuntuu,että kaikkeen tarvitsee nettiä ja kännykkää.
Pakkoenglannin määrä ihmetyttää,miksei voi olla suomeksi...
Mulla on liikaa lomaa. Ihan oikeesti. Eikä mitään tekemistä. Onneks niitä saa pitää päivän kerrallaan viikon varoajalla. Puolisolla ei yhtä ruhtinaalliset lomat ja kaikki kaverit Suomessa.
Sohvaperunat alkaa vartin päästä ja kaukosäädin on kolmen metrin päässä. Sohvalla on juuri nyt täydellinen asento lämpimän viltin alla. Kohta on pakko nousta ja se ärsyttää jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään hissit on usein harjattua terästä ja täynnä rasvaisia sormenjälkiä. Onko ihmisten pakko lääppiä hissien seiniä?
No ne seinät nyt ehkä voisi ymmärtää jotenkin, mutta niitä samoja samperin sormenjälkiä on myös siellä hissin katossa. Oi miksi??
Karkkipussit aukesi ennen vetämällä ylhäältä vastakkaisiin suuntiin. Nykyään saa hampaillaan niitä repiä ja sitten ne repeävät hajalle miten sattuu ja karkit lentää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunat alkaa vartin päästä ja kaukosäädin on kolmen metrin päässä. Sohvalla on juuri nyt täydellinen asento lämpimän viltin alla. Kohta on pakko nousta ja se ärsyttää jo etukäteen.
Tää on paras! Voin niin samaistua :D
Jos ensi vuoden juhannuksena kesälomareissulla meinaa mennä johonkin majoituspaikkaan, niin sieltä ei taatusti helpolla löydy vapaata juhannussijaa.
Vierailija kirjoitti:
Karkkipussit aukesi ennen vetämällä ylhäältä vastakkaisiin suuntiin. Nykyään saa hampaillaan niitä repiä ja sitten ne repeävät hajalle miten sattuu ja karkit lentää ulos.
Eikö niissä ole enää kulma pois-metodia? Silloin kun tuo tapa tuli niin se yläosa samalla liimattiin paremmin umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan parkkis, vaikka olis kuinka tyhjä niin eiköhän siihen viereen aja joku ja saa taas vuorotella oven avauksen kanssa tai vähintään jää autoon tuijottamaan.
Tämä! En voi käsittää mikä helkutin pakkomielle sen on saada se oma kottero siihen vaikka muuallakin olis pilvin pimein tilaa. Kun yritän aina pistää oman uudehkon autoni "turvaan" mut aina siihen änkee joku elämän koululainen ja saa pelätä että kolhiiko autoani "vahingossa". Tiedoksi vaan teille änkeäjille et jos huomaan pienenkin kolhun potkin teidän kotteronne tuhannen paskaksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Onko vanhempien ihmisten aina pakko pysähtyä paikoilleen keskelle kulkureittejä.
Olen miettinyt jo pitkään, missä iässä tuo oikein alkaa.
Takan lasi on likainen, ei tuli näy niin kivasti. Ja jotta saisi viiniä pitäisi jaksaa nousta.
Mun täytyy pitää hiuksiani ponnarilla työni vuoksi, mutta hiukseni on niin sileät että ponnari liukuu alas koko ajan :'( Ja puhelin on niin iso ettei mahdu kunnolla hupparin taskuun, meinaa pudota aina kun kumartuu
Puhelimesta loppuu kohta akku. Pitää varmaan lopettaa av:lla hengaaminen tältä illalta.
Haluaisin vaan mennä nukkumaan koska jokapaikkaan sattuu eilisen vaelluksen jäljiltä. Jos menen, muistaa mies taas nillittää kun en vietä hänen kanssaan aikaa. Minä olen illantorkku (ollut aina) mutta hän väkisin valvoo 1-2 asti.
Tänään lenkillä takanani pitkän matkaa oli sitten aivan pakko käpsytellä jotenkin nin ärsyttävä pariskunta. Jouduin siis ihan _pysähtymään_ hetkeksi kesken askeltamistani, niin kuin jumppaamaan hetkeksi, ett ne menivät ohi.
😃😣
Haluaisin käydä enemmän leffateatterissa, mutta ihmisten syömisäänet häiritsee niin s**tanasti kun mulla on misofonia, meinaan oikeesti alkaa itkemään jos kuulen kun joku rouskuttaa & maiskuttaa -.-
Vierailija kirjoitti:
Tänään lenkillä takanani pitkän matkaa oli sitten aivan pakko käpsytellä jotenkin nin ärsyttävä pariskunta. Jouduin siis ihan _pysähtymään_ hetkeksi kesken askeltamistani, niin kuin jumppaamaan hetkeksi, ett ne menivät ohi.
😃😣
Tunnen tuskasi! Eilen olin lounasravintolassa ja kahden pöydän päässä oli tyttökaksikko, josta toisella oli todella ärsyttävä puhetyyli. Hän tietysti puhui paljon ja kovaa. Meinas korvat särkyä! Hirveetä kiekumista ja lässytystä. Argh.
Kuukautissuojan pakkauksesta poistetaan naissymbolit! Yhyyyy!