Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avitcid-voide kokemuksia

Vierailija
25.10.2019 |

Haluaisin kuulla kokemuksianne tästä voiteesta. Mulla on lievä akne ja iän myötä tullut pieniä ryppyjä. Käytän voidetta näihin molempiin ongelmiin.

Olen nyt käyttänyt vasta parisen viikkoa. Ihmettelen kun naamaan on tullut vain entistä enemmän ryppyjä, vaikka voiteen pitäisi poistaa niitä. Kuuluukohan tämä alkuun vai sainkohan pysyväksi nämä rypyt?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt säännöllisen epäsäännöllisesti 10v. Olen pian 50-vuotias. Nyt olen käyttänyt vajaat kolm viikkoa joka yö, ja ihoni näyttää todella hehkeälle. Ihanaa!!

Aion käyttää nyt ihan jatkuvasti enkä enää pitää mitään taukoja. Itse käytän myös reilusti kosteuttavaa kosteusvoidetta tämän lisäksi, käytätkö sinä jos ihosi on kuivunut? Itselläni ei toistaiseksi ole ilmennyt kuivuutta paitsi ihan muutamana ekana päivänä.

Vierailija
2/20 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö keväällä tai kesällä. Altistaa pigmenttihäiriöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää kokemuksia?

Itse olen huomannut silmäluomien kiinteytyneen ja nousseen säännöllisen käytön myötä.

Vierailija
4/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita ihonhoitotuotteita käytät?

Vierailija
5/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään muutosta.

Vierailija
6/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö lisää kokemuksia?

Itse olen huomannut silmäluomien kiinteytyneen ja nousseen säännöllisen käytön myötä.

Tarkennus vielä. Silmäluomille en tietenkään tätä levitä vaan otsalle ja ohimoille.

Vierailija
7/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aika kuivattavaa? Kunnon kosteusvoide käyttöön.

Vierailija
8/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäkö keväällä tai kesällä. Altistaa pigmenttihäiriöille.

Jos huolehtii suojakertoimesta niin ei ongelmaa.

Vierailija
9/20 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikon käyttänyt ja iho hilseilee. Varmasti tuosta tokenee. Ryppyihin käytän.

Vierailija
10/20 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Käyttääköjoku tuota voidetta? Itse olen käyttänyt vuosikausia ja ihoni on aika hyvässä kunnossa. Pitää alkaa nyt yli 50v laittaa aamuin illoin tuota Avitcidia.

Vierailija
11/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että ei pitäisi kuin kerran päivässä käyttää.

Ja ehdottomasti kuurin aikana 50 suojakerroin.

Vierailija
12/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tretinoiini on itselleni ollut yksi harvoista oikeasti toimivista tehoaineista. 

Sen käyttöön joutui totuttelemaan pari kuukautta. Laitoin ensin pari kertaa viikossa, sitten joka toinen ilta, ja lopulta joka ilta. Iho hilseili ja punoitti alussa muutaman viikon ajan. Minulla auttoi se, että laitoin ensin alle ohuen kerroksen neutraalia kosteusvoidetta (ei retinoleja yms.), jonka annoin imeytyä muutaman minuutin. Sitten päälle Avitcidia, joka annetaan imeytyä 10-15 min. Lopuksi päälle ohut kerros kosteusvoidetta. Minulla punoitukseen ja hilseilyyn auttoi myös La Roche Posayn Cicaplast-voide. Punoitus ja hilseily alkoivat väistyä parin kuukauden käytön jälkeen, ja enää niitä ei ole. 

Alun epämukavuus kannatti, ja ihoni on nyt parempi kuin vuosiin. Ei näppyjä tai tukkeutuneita ihohuokosia, pigmenttiläikät ovat tiessään, iho on hehkuvampi, ja juonteet tasoittuneet. 

Aurinkosuojaa pitää muistaa käyttää kasvoilla joka päivä, sekä välttää kemiallisia kuorintoja. 

Vierailija
13/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuota ilman reseptiä?

Vierailija
14/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuota ilman reseptiä?

Ei. 

Vierailija
15/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut ollenkaan. Tuli pigmenttihäiriöitä ja pilasi nuoren kauniin ihon. Vanhenin ennenaikaisesti. Ihoa jouduttiin kirurgisesti lopulta poistamaan, koska ihon pintakerros veltostui. 

Ei sovi todellakaan kaikille!

Vierailija
16/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii...aluksi siis ekat 3-4 viikkoa kun se iho jotenkin tottui ja uusiutui..näytin ihan kamalalta punaiselta, tulehtuneelta, nahka kuoriutui. En laittanut joka ilta. Meinasin heittää jo roskikseen voiteen. Sitten olin lomalla hikipajatyöstäni...

Eli tää toimii mulle. Mutta työni on hikistä, ja likaista, eli se ei toimi mulla yhteen tämän työni kanssa. Kun on kuitenkin vähän ärsyttävä aine, minulla superherkkä iho joka jo päivisin todella kovilla työni vuoksi...Vapailla ja lomilla voin hyvin, samoin ihoni.

Mutta voide on hyvä 🥹😍🏼

Vierailija
17/20 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä ja toimiva voide. Pesee kalliit ns. Merkkivoiteet mennen tullen. Olen nyt 57-vuotias ja käyttänyt 0,025% voidetta iltaisin jo vuosien ajan. Ihoni on lähes rypytön, kiinteä ja hyvässä kunnossa. Toki pitää olla pitkäjänteinen, käyttää säännöllisesti ja suojata iho todella huolella auringolta. Mielestäni ainoa tuote, joka aidosti pitkällä aikavälillä vaikuttaa juonteita sillottavasti ja kiinteyttävästi. Suosittelen 🙏

Vierailija
18/20 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tretinoiini ilman reseptiä - https://tonzes.com/retinolfi.htm Iho tuntui sileämmältä ja hyvinvoivalta, otan taas syksyllä käyttöön.

Vierailija
19/20 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä ja toimiva voide. Pesee kalliit ns. Merkkivoiteet mennen tullen. Olen nyt 57-vuotias ja käyttänyt 0,025% voidetta iltaisin jo vuosien ajan. Ihoni on lähes rypytön, kiinteä ja hyvässä kunnossa. Toki pitää olla pitkäjänteinen, käyttää säännöllisesti ja suojata iho todella huolella auringolta. Mielestäni ainoa tuote, joka aidosti pitkällä aikavälillä vaikuttaa juonteita sillottavasti ja kiinteyttävästi. Suosittelen 🙏

Mikset jo siirry vahvempaan versioon? 

Vierailija
20/20 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri kommentoija kuin jolta kysyit, mutta pitkällä aikavälillä prosentilla ei ole väliä kuin ehkä hankalissa aknetapauksissa. Ryppyvoiteena pitkäaikaisessa käytössä 0.025% ja 0.1% tuo ihan samat hyödyt, mutta 0.1% todennäköisemmin sivuvaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä