Ajatella että Richard Gerestä tulee isä 70-vuotiaana.
Kommentit (23)
Mutta silti. Voi sitä muutenkin naisia tapailla. Isäksi tulo aikamoista.
Harva 70-vuotias mies on niin vetovoimainen Richard Gere, tämän te unohdatte.
Kuka meistä muka tuntee Richard Geren? Vaimo on 40vuotias.
Säälittävää kuolemanpelkoa lapsen kustannuksella.
Kamalaa! Mun kavereilla oli silloin 15v kun oltiin tommonen seittemänkymppinen ukko isänä,se oli kamalaa. En tmmärtänyt alkuunkaan,oli vanhempi kuin mun mummo!
Mun omat vanhemmat eivät olleet hikisesti 39.
Ei sais tuon ikäisenä enää ...niin no,voihan joku olla loikkinu aisan yli,ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka meistä muka tuntee Richard Geren? Vaimo on 40vuotias.
36
Sääli lapsen kannalta. Isä ei ole elämässä kovin kauaa. Teini-iän tunnekuohuissa saa kenties pelätä toisaalta isänsä poismenoa, olettaen että elää niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Sääli lapsen kannalta. Isä ei ole elämässä kovin kauaa. Teini-iän tunnekuohuissa saa kenties pelätä toisaalta isänsä poismenoa, olettaen että elää niin kauan.
Mistäs sitä tietää vaikka äiti kuolisi ensin?
Juu kyl se Gere välttämättä vanhaksi elä ja kuitenkin on lapsella se tieto aina et vanha isä.
Gere on hopeakettujen prototyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi. Voihan 25v vanhempikin kuolla. Mutta jos tulee vanhemmaksi 70v, riski on vääjäämättä suurempi. Jos noista kahdesta äiti kuolisi ensin, se olisi lapsen kannalta todella paha asetelma. On jäljellä enää hyvin iäkäs isä.
Mua ällöttää se Geren vanhentunut olemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi. Voihan 25v vanhempikin kuolla. Mutta jos tulee vanhemmaksi 70v, riski on vääjäämättä suurempi. Jos noista kahdesta äiti kuolisi ensin, se olisi lapsen kannalta todella paha asetelma. On jäljellä enää hyvin iäkäs isä.
Joo lapsi eläisi tosi köyhänä.
Tämänkin ketjun päivittelijöistä yli puolet on äänestänyt yksi vuotiaan Aaron isää Sauli Niinistöä 71 vee.
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ketjun päivittelijöistä yli puolet on äänestänyt yksi vuotiaan Aaron isää Sauli Niinistöä 71 vee.
YÄKS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo lapsi eläisi tosi köyhänä.
Mielipidekysymys. Itse en pitäisi rahaa vanhempieni korvaajana. Varsinkaan kovin nuorena.
Hopeakettu ei ikäänny. Hopeakettu charmistuu.