Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietoa naisen orgasmista, hermostoista, eri tavoista ja tekniikoista saavuttaa orgasmi sekä seksileluista asiantuntija/tutkimuspohjalta?

Vierailija
25.10.2019 |

Käytännössä olen kohtuullisen vaikeasti orgasmeja saava nainen. Nykyisessä parisuhteessani olen saanut ensimmäisen (ja ainoan) kerran järisyttävän orgasmin, jonka seurauksena ymmärsin klitorislaukeamisen olevan kaukana kokonaisvaltaisesta nautinnosta ja pystyn orgasmiin g-piste ja klitoriksen yhtäaikaisella kiihottamisella.
Tämä yksinään räjäytti mieleni ja myös itketti, miksei tälläisiä tietoja jaeta. Mistä saa lukea naisen monimuotoisesta orgasmista, tyydytyksestä ja eikö seksilelutkin ole osalle naisista merkittävä keino saavuttaa orgasmeja yksin ja parisuhteessa. Missä tätä tietoa?
Mielellään jakaisin näitä tietoja miehenikin kanssa, joka hieman karsastaa seksileluja.
Mielellään artikkeleja/tutkimuskia, joiden sävy olisi neurtaali ja informoiva naisen orgasmista.

N32

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin adlibriksesta ja varmaan muistakin kirjakaupoista voi ostaa seksuaaliterveyteen liittyvää tietokirjallisuutta. Itse aloin saada g-pisteorgasmeja synnytysen jälkeen, mutta eipä tällaisestakaan hirveästi huudella vaikkei ilmeisesti ole edes harvinaista.

Vierailija
2/3 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen noihin pitäisi tutustua, että pystyy paremmin ymmärtämään naistaan. Etsii divarista vaikka HITE-raportin: Hätkähdyttävä tutkimus naisen seksuaalielämästä, Otava 1979.  Sitten löytyy vielä hyvää eroottista kirjallisuutta mistä saa vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa olen etsinyt minäkin. Luulen, että tämä ei ole niin tutkijoita kiinnostanut. Kaikki orkkuohjeet ja muut on jotenkin niin yleisluontoisia. Ei tällaisia ongelmia tosissaan oteta, tai ajatella, että apua tarvitsisi.

Tämä tunne, kun tiedät jääväsi paitsi niin isoista ihanista tuntemuksista. Se tunnemylläkkä ja pettymys. En pysty olemaan välittämättä asiasta, mikä pahentaa tilannetta lisää. Ohjeethan on usein, että pitäisi olla tavoittelematta likaa.