Miksi ravintolassa laskun saaminen kestää 20-30min?
Onko ala ihmisiä paikalla selittämässä.
Jos ei ole ruuhkaa, olettaisi laskun saavan nopeasti. Tai jos on ruuhkaa, olettaisi, että haluttaisi pöytä nopeasti vapaaksi seuraaville asiakkaille.
Viimeksikin meinattiin myöhästyä teatterista typerän laskun odottelun takia, piti mennä tiskille maksamaan, kun huitelusta huolimatta ei tuotu.
Kommentit (13)
Pyydä lasku heti, kun ruoka on tuotu.
Jos on kiire niin sano jo tilatessa, että lasku heti
Arvatenkin viivytellään tarkoituksella jotta asiakkaat saavat olla pöydässä pitempään, mutta voi laskun pyytää heti, jos on kiire pois.
Jos et jaksa odotella, niin aivan hyvin voi mennä itse tiskille maksamaan. Ainakin useimmissa paikoissa.
Itse pyydän laskun samalla kun tilaan ja maksan sen, kun ruoka on tuotu pöytään. Tiedän, moukkamaista ja huonoa käytöstä, mutta kun laskua joutuu odottamaan sen 30 minuuttia ja sen jälkeen saman verran sitä, että sen voi maksaa, niin tämä on asiakkaalle kätevämpi tapa. Viimeksi piti todella olla lähtevinään ravintolasta ja pukea takkia päälle ennen kuin tarjoilija suostui maksua ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et jaksa odotella, niin aivan hyvin voi mennä itse tiskille maksamaan. Ainakin useimmissa paikoissa.
aina ei ole sitä tiskiä ja vaikka olisi, niin pitäisi saada selville, mitä pöydässämme on syöty ja juotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina ei ole sitä tiskiä ja vaikka olisi, niin pitäisi saada selville, mitä pöydässämme on syöty ja juotu.
Kyllä ne siellä koneella on kaikki ylhäällä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se näkyy kyllä sieltä koneelta mitä on syöty ja juotu.
Kukaan ei vastannut MIKSI se laskun saaminen kestää?
Vierailija kirjoitti:
Koska odotellessasi sinulla saattaa juolahtaa mieleen tilata vielä esim pullo viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska odotellessasi sinulla saattaa juolahtaa mieleen tilata vielä esim pullo viiniä.
Vaikea sitäkään tehdä, kun tarjoilijat välttelee kuin ruttoa laskun pyytämisen jälkeen
Eihän se tunnu missään sen jälkeen kun ruoan odottelu on kestänyt 40 minuuttia.