Myyjät, ärsyttääkö teitä tasarahalla maksavat asiakkaat?
Olin erästä pientä ostosta tekemässä ja maksoin tasarahalla (1,95€) ei ollut jonoa ja laskin kolikoita, kun myyjä tuhahti kyllästyneesti "no kaiva nyt se viimeinenkin viisisenttinen sieltä"
Kommentit (14)
Itse olisin vielä varmistanut ja laskenut pari kertaa uudestaan. Tai ihan vaikka siihen asti että joku muu tulee jonottamaan. Ja ehkä jos naapurin kaupassa sama tuote, olisin muutaman kerran rahoja laskettuani todennut että empä tarttekaan ja jättänyt tuotteen siihen.
Kuinka sä jaksat keksiä näitä myyjävihaprovoja?
Iltapäivälehtiä lukemalla voi tulla vain siihen johtopäätökseen, että myyjiä ärsyttää kaikki. Eikä vain myyjiä, vaan myös bussikuskeja, lentoemäntiä, baarinpitäjiä, taksikuskeja, ylipäänsä kaikkia jotka työssään joutuvat tekemisiin tavisasiakkaiden kanssa.
Ei ärsytä. Kolikoita tarvitaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehtiä lukemalla voi tulla vain siihen johtopäätökseen, että myyjiä ärsyttää kaikki. Eikä vain myyjiä, vaan myös bussikuskeja, lentoemäntiä, baarinpitäjiä, taksikuskeja, ylipäänsä kaikkia jotka työssään joutuvat tekemisiin tavisasiakkaiden kanssa.
Entä me laitekuskit? 🤔
Meidän lähikaupassa asiakkaat laskettavat välillä niitä 5-senttisiä sun muita, eikä koskaan myyjällä hymy hyydy. Itse, yhtä tavaraa hakemassa, palautan tuotteen hyllyyn ja karkaan naapurikauppaan. Ainoa voittaja olen minä itse ja häviäjää ei ole ollenkaan.
V..ttaa siis nuo kolikonlaskettajat, mutta vain jonossa.
Itse pyrin maksamaan aina tasarahalla.
Ei. Tosin usein sanon vanhuksille, että voinko minä kaivaa ne kolikot sieltä rahapussista. Mulle ainakin maksetaan tuntipalkkaa, joten periaatteessa ihan sama montako asiakasta saan palveltua vuron aikana.
Provo. Ei ketään myyjää haittaa, ei myyjällä oo siitä mihinkään kiire :D sua tän provon tekijää saattaa haitatakin, taisit olla jonossa kolikoita laskevan takana ja toiveajattelit että myyjä sanoisi noin
Eiköhän se kauppias ole tyytyväinen siihen tasarahaankin, kunhan rahaa tulee. Ei ole myyjän tehtävä valita asiakkaan maksutapaa.
Kuka idiootti maksaa vielä kolikoilla ja seteleillä?
Normaalit ihmiset maksaa aina tasarahan kortilla.
Kylläpä ne myyjät aina vaan kaltoinkohtelee sinua rukkaa. :(
Tekisin myyjästä valituksen.
En kuuntele vittuilua.