Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjät, ärsyttääkö teitä tasarahalla maksavat asiakkaat?

Vierailija
25.10.2019 |

Olin erästä pientä ostosta tekemässä ja maksoin tasarahalla (1,95€) ei ollut jonoa ja laskin kolikoita, kun myyjä tuhahti kyllästyneesti "no kaiva nyt se viimeinenkin viisisenttinen sieltä"

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin myyjästä valituksen.

En kuuntele vittuilua.

Vierailija
2/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vielä varmistanut ja laskenut pari kertaa uudestaan. Tai ihan vaikka siihen asti että joku muu tulee jonottamaan. Ja ehkä jos naapurin kaupassa sama tuote, olisin muutaman kerran rahoja laskettuani todennut että empä tarttekaan ja jättänyt tuotteen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä jaksat keksiä näitä myyjävihaprovoja?

Vierailija
4/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehtiä lukemalla voi tulla vain siihen johtopäätökseen, että myyjiä ärsyttää kaikki. Eikä vain myyjiä, vaan myös bussikuskeja, lentoemäntiä, baarinpitäjiä, taksikuskeja, ylipäänsä kaikkia jotka työssään joutuvat tekemisiin tavisasiakkaiden kanssa.

Vierailija
5/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Kolikoita tarvitaan aina.

Vierailija
6/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehtiä lukemalla voi tulla vain siihen johtopäätökseen, että myyjiä ärsyttää kaikki. Eikä vain myyjiä, vaan myös bussikuskeja, lentoemäntiä, baarinpitäjiä, taksikuskeja, ylipäänsä kaikkia jotka työssään joutuvat tekemisiin tavisasiakkaiden kanssa.

Entä me laitekuskit? 🤔

Vierailija
7/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa asiakkaat laskettavat välillä niitä 5-senttisiä sun muita, eikä koskaan myyjällä hymy hyydy. Itse, yhtä tavaraa hakemassa, palautan tuotteen hyllyyn ja karkaan naapurikauppaan. Ainoa voittaja olen minä itse ja häviäjää ei ole ollenkaan.

V..ttaa siis nuo kolikonlaskettajat, mutta vain jonossa.

Vierailija
8/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin maksamaan aina tasarahalla.

Vierailija
9/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tosin usein sanon vanhuksille, että voinko minä kaivaa ne kolikot sieltä rahapussista. Mulle ainakin maksetaan tuntipalkkaa, joten periaatteessa ihan sama montako asiakasta saan palveltua vuron aikana.

Vierailija
10/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei ketään myyjää haittaa, ei myyjällä oo siitä mihinkään kiire :D sua tän provon tekijää saattaa haitatakin, taisit olla jonossa kolikoita laskevan takana ja toiveajattelit että myyjä sanoisi noin

Vierailija
11/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kauppias ole tyytyväinen siihen tasarahaankin, kunhan rahaa tulee. Ei ole myyjän tehtävä valita asiakkaan maksutapaa.

Vierailija
12/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään.

Vierailija
13/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti maksaa vielä kolikoilla ja seteleillä?

Normaalit ihmiset maksaa aina tasarahan kortilla.

Vierailija
14/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ne myyjät aina vaan kaltoinkohtelee sinua rukkaa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi