Treffit tulossa, kiinalainen ravintola vai pizzalle?
Kommentit (27)
Kiinalaista ruokaa menisin syömään. Vaihteeksi, kun pizzaa tulee tilattua kotiinkin, niin sitä syö useammin.
Eikö teidän kylässä ole muita ravintoloita? Kysy treffikaverilta mistä tykkää.
Kiinalaisen -ravinolan - Ei hyvässä pizerissakaan varsinaisesi miään vikaa ole. Riippuisi hieman myös sijainnista.
Sinkkumies.
Riippuu ravintolan tasosta. Mutta pizza on helppo ja sopii monelle. Itse pidän enemmän kiinalaisesta.
Joskus se pizzan sahaaminen on työlästä, etenkin jos on ekat treffit.
Kiinalaisessa on aina valikoimaa, enemmän mahdollisuuksia valita, mitä suuhunsa pistää, etenkin jos treffailu sattuisi vähän jännittämään.
Voiko enää olla mitenkään enemmän WT kuin pizzaa treffeillä
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisessa on aina valikoimaa, enemmän mahdollisuuksia valita, mitä suuhunsa pistää, etenkin jos treffailu sattuisi vähän jännittämään.
Kyllä se puikoilla syöminenkin on joillekin työlästä, varsinkin treffeillä.
Kaljalle, silmätippoja, nainen maksaa, sexiä.
Winwin
Kiinalaisessa on yleensä buffet, josta nirsokin löytää jotain. Ja puikoilla ei tarvi syödä.
Jos itse menisin treffeille niin joko tekisin jomman kumman kotona itse pitsaa durum jauhoista tai 00jauhoista tai menisin kiinalaiseen ravintolaan koska minun kiinalainen kokkaus on vain riisiä ja lihaa, enkä ole käynyt kiinalaisessa kuin 5kertaa max. Elämässäni.
Kinkki, koska pitsassa on enemmän kaloreita. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se puikoilla syöminenkin on joillekin työlästä, varsinkin treffeillä.
Ei ole mitenkään eriyisen noloa syödä "länsimaalaisittain" haarukkaa ja veistä apuna käyttäen treffeillä; oli sitten kiinalaisessa ravintolassa tai Italialaisessa. - Toki tässä kohtaa voi olla fiksua, jos seuraa (tai yrittää seurata) miten Deittisi toimii, alkaako hän luontevasti syömään puikoilla, vai tuleeko tunne, että hän odottaa näkevänsä, kuinka sinä toimit.... Söit puikoilla tai sitten haarukalla ja veitsellä niin hän tuskin odotttaa kuulevansa isompaa esitelmää valinnastasi.
Sinkkumies.
Pizza.
"When the moon shines so bright like a big pizza pie, that's amore!"
Vierailija kirjoitti:
Pizza.
"When the moon shines so bright like a big pizza pie, that's amore!"
Suomessa pizzerioissa on/käytetään lidl jauhoja pizzaan. Kotipizzassa luultavasti ei ja se on paras mutta nälkä lähtee vasta 30€ perhe pizzalla. Kiinalaisessa syö maksimissaan 50€ jälkiruokineen ja ja saa teetä kaupan päälle.
WT tyylinen mies ei pure naisiin.. Nuo safkat sitä tasoa. Älä ota kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää olla mitenkään enemmän WT kuin pizzaa treffeillä
Jos minä pyytäisin sinua treffeille ja jostain syysä keksisin ehdotaa syömistä joko kiinalisessa tai pzeriassa, niin, jos vastaisit minulle pitäen pizeriaan menoa treffien yheydessä, äärimmäisen WT.na, niin kommenttisi kyllä loisi kyllä varsin vahvan mielikuvan minulle sinusta; hyvin ennakkoluuloisena ihmisenä. Minä en ainakaan osaisi tällaista ennakkoluuloisuutta arvostaa kovinkaan korlealle. - En ,vaikka hyvin saattaisin valita kiinalaisen itse mutta en lainkaan siksi, että se olisi, jotenkin vähemmän "wt"
Hotelli
Panomies