Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko mielummin remontoidun kerrostaloneliön

Vierailija
02.06.2006 |

vai remontoimattoman rivarineliön. Molemmissa sama hinta ja neliömäärä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on remonttimies.

Vierailija
2/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä kannattaa miettiä sitä, mitä itse haluaa asumiseltaan. Jos haluaa rivitaloon, niin kohtuu edullisestikin saa pienen pintarempan tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsintä olisi muuttaa rempattuun kämppään jonka tyylissä tai materiaalivalinnoissa joku tökkii (ja ainahan tökkii jos ne on jonkun muun valintoja). Pommikuntoisessa kämpässä voi kaiken pistää surutta sileäksi ja tehdä just oman maun mukkaan.

Vierailija
4/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuta kerrostalon negatiivisia asioita.

Vierailija
5/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehty minun makuuni eli tässä tapauksessa en kokisi maksavani toisen remontista.

T:AP

Vierailija
6/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontuitu rivari kelpaisi, mutta noista vaihtoehdoista remontoimatonkin sitten kun oma piha edes pienikin löytyy.

Vierailija
7/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

ja muuta kerrostalon negatiivisia asioita.

Vierailija
8/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei saa asumaan kerrostaloon enää kirveellä uhatenkaan :-)

Vierailija
9/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalot on kauheita asua.

Vierailija
10/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastike voi olla se ratkaiseva tekijä.

Rivarista sanotaan että on enemmän omaa rauhaa, mutta tiedä sitten. Kerrostalossa ei ainakaan tartte ruveta keskustelemaan naapurin kanssa piha-aidan yli tuli toimeen tai ei. Rivarissa jos et seurustele naapurien kanssa olet ahdasmielinen ja yhteistyökyvytön. Kerrostalossa saa olla ihan rauhassa epäsosiaalinen.

Naapurimelu voi olla rivarissa kerrostaloa pahempi koska monet kokee siellä olevan omakotitalomaisemmat vapaudet. Oma piha kyllä on kiva kun on lapsia, on helppo mennä ulos ja jos tykkää kukkapenkeistä niin siinähän kuokit. Kerrostalossa ei tartte huolehtia mistään pihahommista mutta eipä sitten aina ole mitään pihaelämääkään. Kerrostalossa ei voi grillata mutta eipä tartte myöskään haistella naapureitten eväitä.

Me asutaan tällä hetkellä kerrostaloneliössä jota pikku hiljaa itse rempataan. Haaveillaan omasta talosta mutta emme rivarista.

Vierailija
11/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli todellakin rivariin!

Vierailija
12/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakaan en ole osallistunut talkoisiin yms. Kuulumisia on vaihdettu välillä pihalla. Enkä koe että, muo oisi pidetty ahdasmielisenä. Omalle pihalle ei kukaan ole kurkistellut tai aidan takaa tullut juttelemaan. Yksityisyys on annettu aina. Melu on ollut kauheempi kerrostaloissa, niin pihamelu kuin seinien läpi kantautuva eläminen.

Kerrostaloista en löydä paljonkaan hyvää sanottavaa, tosin olen vain kerran elämässäni asunut vuoden verran kerrostalosssa, niin ei ole pahemmin kokemustakaan. Nyt asutaan omakotitalossa, mutta kaipaan rivitaloon aina välillä.

Eli ap:n vaihtoehdoista valitsisin rivitalon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän